Gå til innhold

Skal på date etter maaange år alene! Hjelp!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ENDELIG klart å få til en date med en jeg har vært såååå betatt av i så lang tid. 

Har ikke datet på mange år og har ikke peiling på hvordan jeg skal oppføre meg, hva som er ok å si/ikke ok å si, osv, osv.

Vær så snill å gi meg noen råd, er liiiivredd for å spolere dette...

Noen tips for første date? Og hvordan går man frem videre etter første date?

Anonymkode: 7cfd0...ae6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vis like mye interesse for han som det du forteller om deg selv.

Ikke snakk om ekser.

Vær velstelt og ikke for utfordrende kledd.

Vær blid.

Lykke til!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ikke begynn med bitter sutring, det er grusomt å høre på. Sutring om at menn bare vil  ha sex og slikt er blodrøde flagg

Anonymkode: b97d0...051

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bør første date gå ut på mer casual prat, eller er det ok å komme inn på litt dypere tema?

Ikke om ekser og annen elendighet, selvsagt.. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"Hva liker du"-spørsmål er kanskje greit til å begynne med. Da kan man spørre om ting som ikke er så "skumle" og heller spørre om den andres smak når det gjelder film, musikk, bøker, mat, fritidsaktiviteter osv. osv. Da kan man samtidig få sagt noe om seg selv, stille oppfølgende spørsmål til den andre, bli litt bedre kjent og bare la samtalen gå av seg selv. Hvor den samtalen går, kommer helt an på de som snakker.

Lykke til! ❤️

Anonymkode: c4f03...410

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

"Hva liker du"-spørsmål er kanskje greit til å begynne med. Da kan man spørre om ting som ikke er så "skumle" og heller spørre om den andres smak når det gjelder film, musikk, bøker, mat, fritidsaktiviteter osv. osv. Da kan man samtidig få sagt noe om seg selv, stille oppfølgende spørsmål til den andre, bli litt bedre kjent og bare la samtalen gå av seg selv. Hvor den samtalen går, kommer helt an på de som snakker.

Lykke til! ❤️

Anonymkode: c4f03...410

Tusen takk! ❤️ 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg har ENDELIG klart å få til en date med en jeg har vært såååå betatt av i så lang tid. 

Har ikke datet på mange år og har ikke peiling på hvordan jeg skal oppføre meg, hva som er ok å si/ikke ok å si, osv, osv.

Vær så snill å gi meg noen råd, er liiiivredd for å spolere dette...

Noen tips for første date? Og hvordan går man frem videre etter første date?

Første date:

Kort møte. Ikke middag. Ikke kino. Lunsj eller kaffe, en tur i en park ol. Men hold det til et kort møte.

Første date er til for å kjenne litt på kjemien. Stemningen kan fort bli litt rar, men man får en sjanse til å kjenne på den andre personens energi. Ikke minst er første date til for å snakke sammen.

Etter første møte vil du kunne gå videre. Om du føler at du ble interessert, og ønsker mer, spør man om det. Da kan det gjerne være en lengre date. Men ville fortsatt holdt meg unna kino, da man ikke kan snakke på kino. Men en lengre middag ol. Ville ikke tatt daten hjemme, da man ikke kjenner den andre personen så godt.

Anonymkode: 656ea...74c

AnonymBruker
Skrevet

Hva liker du å gjøre i senga? er helt greit et stykke utover i samtalen hvis temaet ikke allerede er tatt opp, noe det bør.

Anonymkode: fc5fa...12f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...