AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #61 Skrevet 2. august 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er i overgangsalderen, så graviditet er litt utelukket for min del 😁. Jeg kjenner heller ingen skam, det er ikke der problemet ligger. Og ikke jager jeg etter orgasmer heller, de gir ingen lindring annet enn i korte øyeblikk. Det handler mer om at jeg blir så sliten av at lysten river og sliter i meg, det banker i underlivet og jeg klarer ikke å konsentrere meg. Og så ser jeg tilbake på mitt voksne liv og skjønner hvor mye lysten har ødelagt for meg, fordi jeg aldri har vært fornøyd og kanskje aldri kommer til å klare å slå meg til ro heller. Det er ikke sånn at jeg er kåt av og til, jeg er det hele tiden og har vært det nesten non stop i 30 år. Jeg har nok å gjøre dagen lang, men det endrer ikke noe på kroppens kåthet, den lever sitt eget liv. Vel, tusen takk for innspill fra dere alle. Heroin og marihuana er litt utelukket 😅, så mitt eneste håp ligger vel i å finne en mann som kan takle min seksualitet og er sånn selv. Anonymkode: 8e387...d3b Roer det seg ikke i overgangsalderen? Det sies jo det. At da tørker en inn. Anonymkode: 10a75...61a
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #62 Skrevet 2. august 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): , så mitt eneste håp ligger vel i å finne en mann som kan takle min seksualitet og er sånn selv Jeg ser jo at du kan få dekket noe av behovet, men vil du ikke fortsatt ha problemer i jobb og dagligliv, så lenge du ikke kan ha deg med mannen hele dagen? Og aspektet med å hele tiden skulle oppleve nye møter, og spenningen med det, får du jo heller ikke hos den faste partneren? AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Roer det seg ikke i overgangsalderen? Det sies jo det. At da tørker en inn. Anonymkode: 10a75...61a Det er ingen garanti. Jeg har snakket med flere kvinner, som har kommet ut kåtere i andre enden. Akkurat det skal vel godt gjøres for ts... Anonymkode: 87028...0af
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #63 Skrevet 2. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Roer det seg ikke i overgangsalderen? Det sies jo det. At da tørker en inn. Anonymkode: 10a75...61a Det er jo bare en myte. Kan ikke folk snart få det inn i hodet. En tørker ikke inn. Herregud. Jeg har selv høy sexlyst, men er langt fra hyperseksuell. Når jeg leser i tråden her, så tenker jeg at det ligger noe medisinsk bak. Dette går jo ut over livskvaliteten, og hemmer en fra å leve et normalt liv. At enkelte mannfolk i tråden tenker at dette er fantastisk, er jo helt forskrudd. Anonymkode: 7ca4a...e95
Jentegutt Skrevet 3. august 2021 #64 Skrevet 3. august 2021 AnonymBruker skrev (På 30.7.2021 den 22.03): Jeg er sånn. Tenker på sex hele tiden. Hvis jeg tar meg en runk så går det bare max en time før jeg må gjøre det igjen. Runker 12 ganger om dagen. jeg er 44 år. Har hatt veldig mange sexpartnere jeg også. altfor mange. Husker når jeg var yngre så hadde jeg tenkt å spørre legen om det gikk an å fjerne kåtheten med medisiner eller med operasjon. Det er plagsomt å være slik, jeg skulle ønske det var mulig å få det bort. Anonymkode: 887e3...dd8 Det er fullt mulig, jeg fikk depo provera for å roe ned mitt libido, det fungerte veldig bra, jeg onanerte 10 ganger til dagen, onanerte overalt, ble til slutt en belastning. Nå onanerer jeg 2 til 3 ganger daglig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå