AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #41 Skrevet 2. august 2021 ABM skrev (19 minutter siden): Ja jeg forstår kjære du..utmattende og et slitsomt liv...du hadde nok hatt godt av stabiliteten en fast partner kunne gitt deg.... Siden du har forsøkt å bekjempe din litt utagerende biologi med snart alle anvendelige middel?...uten annen effekt enn å kaste bort tid og penger...? Kunne en fast partner der sexpartnere i tillegg nærmest ble en formalisert del av forholdet funket? Tenker typ cuckold eller lignende..eller forsvinner magien i å plukke opp fremmede på byen da? Tusen takk for de oppmuntrende rådene 😊, jeg har vært i åpne forhold også, men de fleste menn opplever seksualiteten min som truende. I begynnelsen synes de det er fantastisk og tenker at de er voldsomt heldige, men så begynner de etterhvert å føle seg lite mandige (fordi de har lavere sexlyst), eller de blir sjalu på min fortid, mistenksomme overfor andre menn, misliker oppmerksomheten jeg får osv. Det er som om mange menn kan lukte hvor kåt jeg er, dessverre. Jeg er ikke spesielt flørtende, bare alminnelig vennlig, men mennene snapper det opp likevel. Cuckold tenner meg ikke, jeg har ikke noe ønske om å ydmyke en mann, og partnerbytte osv er en vanskelig situasjon å håndtere for mange menn. Anonymkode: 8e387...d3b
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #42 Skrevet 2. august 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Tro meg, man blir ikke noen «gudinne» av å slite med for høy sexlyst, i den grav at det påvirker hverdagen negativt. Det går et skille mellom sunn seksualdrift og avhengighet, og når det bikker over til det sistnevnte er det på ingen måte noe å skulle omfavne. Ingen avhengigheter er positive for den det gjelder. Jeg har slitt med det samme som TS selv, og det har ført meg inn i mange uønskede situasjoner. Ikke minst har det påvirket meg ved at det har tatt et enormt fokus fra både skole, jobb, vennskap og kjærlighet, og ikke minst vært en byrde for mine partnere. Å være sammen med noen som har langt høyere sexlyst enn normalt høres sikkert digg ut i teorien, men tro meg - det er ikke det på sikt, med mindre du sliter med samme problemet selv og ikke har noe særlig med forpliktelser i hverdagen. Anonymkode: 29aee...725 Hvordan kom du deg ut av det? Anonymkode: 8e387...d3b
Gjest ABM Skrevet 2. august 2021 #43 Skrevet 2. august 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Tusen takk for de oppmuntrende rådene 😊, jeg har vært i åpne forhold også, men de fleste menn opplever seksualiteten min som truende. I begynnelsen synes de det er fantastisk og tenker at de er voldsomt heldige, men så begynner de etterhvert å føle seg lite mandige (fordi de har lavere sexlyst), eller de blir sjalu på min fortid, mistenksomme overfor andre menn, misliker oppmerksomheten jeg får osv. Det er som om mange menn kan lukte hvor kåt jeg er, dessverre. Jeg er ikke spesielt flørtende, bare alminnelig vennlig, men mennene snapper det opp likevel. Cuckold tenner meg ikke, jeg har ikke noe ønske om å ydmyke en mann, og partnerbytte osv er en vanskelig situasjon å håndtere for mange menn. Anonymkode: 8e387...d3b Da må jeg nesten spørre..og jeg er jo ikke helt asexuell selv heller🙈..hvor mange orgasmer pr. dag skal til før du er fornøyd?
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #44 Skrevet 2. august 2021 ABM skrev (21 minutter siden): Da må jeg nesten spørre..og jeg er jo ikke helt asexuell selv heller🙈..hvor mange orgasmer pr. dag skal til før du er fornøyd? I de verste periodene snakker vi 10+. Ellers blir det som oftest 2x per dag, jeg har et liv jeg skal leve og er på farten, men jeg har jo fremdeles lyst på sex, så tilfredsstilt er jeg dessverre ikke. Det er jo det som er det slitsomme i det... Du da? 😁 Anonymkode: 8e387...d3b
Gjest ABM Skrevet 2. august 2021 #45 Skrevet 2. august 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): I de verste periodene snakker vi 10+. Ellers blir det som oftest 2x per dag, jeg har et liv jeg skal leve og er på farten, men jeg har jo fremdeles lyst på sex, så tilfredsstilt er jeg dessverre ikke. Det er jo det som er det slitsomme i det... Du da? 😁 Anonymkode: 8e387...d3b Nå har jeg faktisk vært oppmerksom på akkurat det de siste ukene🤭...2,5 orgasmer pr.dag i snitt... Men jeg er over 50 så jeg tipper det er langt over ethvert snitt for menn på min alder...Da jeg var 20 år kunne jeg glatt ha 10 utløsninger på en dag...men ikke alle dagene fordi pikken ble alt for sår og skinnløs da🙈
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #46 Skrevet 2. august 2021 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Hvordan kom du deg ut av det? Anonymkode: 8e387...d3b Jeg ble gravid og konstant kvalm…🤪 Anonymkode: 29aee...725 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #47 Skrevet 2. august 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Tusen takk for de oppmuntrende rådene 😊, jeg har vært i åpne forhold også, men de fleste menn opplever seksualiteten min som truende. I begynnelsen synes de det er fantastisk og tenker at de er voldsomt heldige, men så begynner de etterhvert å føle seg lite mandige (fordi de har lavere sexlyst), eller de blir sjalu på min fortid, mistenksomme overfor andre menn, misliker oppmerksomheten jeg får osv. Det er som om mange menn kan lukte hvor kåt jeg er, dessverre. Jeg er ikke spesielt flørtende, bare alminnelig vennlig, men mennene snapper det opp likevel. Cuckold tenner meg ikke, jeg har ikke noe ønske om å ydmyke en mann, og partnerbytte osv er en vanskelig situasjon å håndtere for mange menn. Anonymkode: 8e387...d3b Jeg vet ikke om det ville ha vært en løsning for deg, men det finnes mange menn som tenner på å låne ut kjæresten sin og. Trenger ikke å innebære ydmykelse for mannen. Ta en titt inne på fetlife? Anonymkode: 8fc2d...eb6
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #48 Skrevet 2. august 2021 Du kan begynne med Heroin. Det knekker kåtheten din. Det er veldig effektivt. Anonymkode: 887e3...dd8 1
Hr. Aktiv Skrevet 2. august 2021 #49 Skrevet 2. august 2021 AnonymBruker skrev (På 1.8.2021 den 9.00): Ingen andre? Jeg er litt fortvilet for øyeblikket, fordi jeg roter meg opp i situasjoner med nye menn hver eneste uke. Heldigvis har jeg bare møtt på skjønne menn som vil ha det moro, men jeg blir så utrolig sliten av det, i tillegg til at jeg blir redd for sykdommer. Jeg skulle ønske at jeg klarte å ha en kjæreste over lengre tid, men denne #©%@& sexlysten ødelegger alt. Noen menn skremmes av det, de føler seg lite maskuline, eller jeg går lei og avslutter det hele for å treffe nye. Jeg vil jo egentlig bare slå meg til ro og leve i et trygt og stabilt forhold, men skjønner ikke hvordan jeg skal få det til. Noen som har høy sexlyst og får det til å fungere? Cluet er vel å treffe en som også har høy sexlyst, men det er ikke så lett. Kun én av mine tidligere partnere har vært som meg, men han var dessverre notorisk utro. Jeg er i det minste ikke sånn. Anonymkode: 8e387...d3b Å være kåt kan være plagsomt innimellom ja. Men det går fint å komme over det også. Bare tenke på hvor bra siste ligg var så kjenner jeg at dette er mere en fantasi enn en opplevelse. Men å møte noen med samme seksuell driv tror jeg blir like relevant og virkelig som et eventyr. Det å avstå fra masse dårlig sex og sykdommsspredning er ganske lett. Du tenker på hva enkelte av disse sykdommene innebærer.
Gjest ABM Skrevet 2. august 2021 #50 Skrevet 2. august 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Du kan begynne med Heroin. Det knekker kåtheten din. Det er veldig effektivt. Anonymkode: 887e3...dd8 😂😂😂..Heroin knekker kåtheten???? Det gjør arsenikk også!..eller et hodeskudd..😂😂..
Gjest ABM Skrevet 2. august 2021 #51 Skrevet 2. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ble gravid og konstant kvalm…🤪 Anonymkode: 29aee...725 Der er jo løsninger servert på sølvfat for alle nymfomaner i denne tråden jo!!!!! Bli gravid!!! Det er jo det naturen vil!!!🙈🌹
Gjest Elder Millennial Skrevet 2. august 2021 #52 Skrevet 2. august 2021 ABM skrev (1 minutt siden): Der er jo løsninger servert på sølvfat for alle nymfomaner i denne tråden jo!!!!! Bli gravid!!! Det er jo det naturen vil!!!🙈🌹 Haha, så feil kan man ta. Jeg var minst 4 ganger kåtere da jeg var gravid 🙈🙈🙈😂😂 kvalmen varte bare noen uker, hva med alle de andre månedene? 😅
Gjest ABM Skrevet 2. august 2021 #53 Skrevet 2. august 2021 Elder Millennial skrev (Akkurat nå): Haha, så feil kan man ta. Jeg var minst 4 ganger kåtere da jeg var gravid 🙈🙈🙈😂😂 kvalmen varte bare noen uker, hva med alle de andre månedene? 😅 Da er det vel bare å doble med ff's... fwb..og andre tilfeldig forbipasserende da 🙄🤭🙈😁😂😂
Gjest Paramount Skrevet 2. august 2021 #54 Skrevet 2. august 2021 Jeg er kanskje ikke like hardt rammet som deg ts, men for meg har det vært en naturlig utvikling mot å være happy med å være kåt, og ikke jage etter noe som kan gi meg orgasme hele tiden. Det er bare å si nei til seg selv av og til. Det er deilig å være kåt, da ser du livet i fine sterke farger.
Gjest Elder Millennial Skrevet 2. august 2021 #55 Skrevet 2. august 2021 ABM skrev (1 minutt siden): Da er det vel bare å doble med ff's... fwb..og andre tilfeldig forbipasserende da 🙄🤭🙈😁😂😂 Jeg tror det som kan hjelpe mest er å prøve og endre tankegangen om at det skal være noe negativt over til noe positivt. Jeg oppfatter ikke meg selv som hyperseksuell, men spørs om ikke flere på KG vil gjøre det 🙈 Jeg fokuserer mest på at det er deilig og kjenne på lysten og det positive rundt det. Klart man blir frustrert innimellom 🙈😅 med full fart og familie så blir det ikke all verdens tid😂🙈 men å kunne nyte i steden for å føle skam tror jeg vil være nøkkelen for å ha det greit med seg selv rundt dette.
Gjest ABM Skrevet 2. august 2021 #56 Skrevet 2. august 2021 Elder Millennial skrev (Akkurat nå): Jeg tror det som kan hjelpe mest er å prøve og endre tankegangen om at det skal være noe negativt over til noe positivt. Jeg oppfatter ikke meg selv som hyperseksuell, men spørs om ikke flere på KG vil gjøre det 🙈 Jeg fokuserer mest på at det er deilig og kjenne på lysten og det positive rundt det. Klart man blir frustrert innimellom 🙈😅 med full fart og familie så blir det ikke all verdens tid😂🙈 men å kunne nyte i steden for å føle skam tror jeg vil være nøkkelen for å ha det greit med seg selv rundt dette. Eneste å legge til her er vel en upvote?🌹
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #57 Skrevet 2. august 2021 Røyke weed? Det demper vel det meste. Anonymkode: 10a75...61a
Gjest Warrior Skrevet 2. august 2021 #58 Skrevet 2. august 2021 Jeg har veldig høy sexlyst, men det plager meg ikke noe særlig. Kan bli litt sliten av det.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #59 Skrevet 2. august 2021 Jeg er i overgangsalderen, så graviditet er litt utelukket for min del 😁. Jeg kjenner heller ingen skam, det er ikke der problemet ligger. Og ikke jager jeg etter orgasmer heller, de gir ingen lindring annet enn i korte øyeblikk. Det handler mer om at jeg blir så sliten av at lysten river og sliter i meg, det banker i underlivet og jeg klarer ikke å konsentrere meg. Og så ser jeg tilbake på mitt voksne liv og skjønner hvor mye lysten har ødelagt for meg, fordi jeg aldri har vært fornøyd og kanskje aldri kommer til å klare å slå meg til ro heller. Det er ikke sånn at jeg er kåt av og til, jeg er det hele tiden og har vært det nesten non stop i 30 år. Jeg har nok å gjøre dagen lang, men det endrer ikke noe på kroppens kåthet, den lever sitt eget liv. Vel, tusen takk for innspill fra dere alle. Heroin og marihuana er litt utelukket 😅, så mitt eneste håp ligger vel i å finne en mann som kan takle min seksualitet og er sånn selv. Anonymkode: 8e387...d3b
Gjest ABM Skrevet 2. august 2021 #60 Skrevet 2. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er i overgangsalderen, så graviditet er litt utelukket for min del 😁. Jeg kjenner heller ingen skam, det er ikke der problemet ligger. Og ikke jager jeg etter orgasmer heller, de gir ingen lindring annet enn i korte øyeblikk. Det handler mer om at jeg blir så sliten av at lysten river og sliter i meg, det banker i underlivet og jeg klarer ikke å konsentrere meg. Og så ser jeg tilbake på mitt voksne liv og skjønner hvor mye lysten har ødelagt for meg, fordi jeg aldri har vært fornøyd og kanskje aldri kommer til å klare å slå meg til ro heller. Det er ikke sånn at jeg er kåt av og til, jeg er det hele tiden og har vært det nesten non stop i 30 år. Jeg har nok å gjøre dagen lang, men det endrer ikke noe på kroppens kåthet, den lever sitt eget liv. Vel, tusen takk for innspill fra dere alle. Heroin og marihuana er litt utelukket 😅, så mitt eneste håp ligger vel i å finne en mann som kan takle min seksualitet og er sånn selv. Anonymkode: 8e387...d3b Fiin ærlig tråd TS..takk og lykke til!🌹
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå