Gå til innhold

Flere hyperseksuelle her?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så utrolig sliten av min høye sexlyst. Jeg får aldri pause og havner i dumme situasjoner der jeg har sex uten kondom, fordi lysten tar overhånd. Jeg har ligget med hundrevis av menn oppigjennom, vært med på trekanter, firkanter, sexklubber, swingersfester etc. 

Andre som har det sånn? Hvordan håndterer dere det? Jeg skulle ønske at jeg klarte å få litt kontroll over sexlysten, men jeg er konstant kåt og har vært det hele mitt voksne liv. Jeg vil bare ha en pause fra det. Nå har jeg nådd overgangsalder og det er like ille som det alltid har vært.

Anonymkode: 8e387...d3b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen andre? Menn? Kvinner? Skulle gjerne hørt fra andre om hvordan dere håndterer det og om noe har fungert for dere. Det hjelper jo ikke å ha masse sex eller onanere heller, alt blir egentlig bare enda verre da 😥.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sånn. Tenker på sex hele tiden. Hvis jeg tar meg en runk så går det bare max en time før jeg må gjøre det igjen. Runker 12 ganger om dagen.  jeg er 44 år. Har hatt veldig mange sexpartnere jeg også. altfor mange.

Husker når jeg var yngre så hadde jeg tenkt å spørre legen om det gikk an å fjerne kåtheten med medisiner eller med operasjon. Det er plagsomt å være slik, jeg skulle ønske det var mulig å få det bort.

Anonymkode: 887e3...dd8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar ❤️. Selv har jeg prøvd sexolog, terapi, trening og medisiner, men det hjalp dessverre ikke.

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Ingen andre? Jeg er litt fortvilet for øyeblikket, fordi jeg roter meg opp i situasjoner med nye menn hver eneste uke. Heldigvis har jeg bare møtt på skjønne menn som vil ha det moro, men jeg blir så utrolig sliten av det, i tillegg til at jeg blir redd for sykdommer. 

Jeg skulle ønske at jeg klarte å ha en kjæreste over lengre tid, men denne #©%@& sexlysten ødelegger alt. Noen menn skremmes av det, de føler seg lite maskuline, eller jeg går lei og avslutter det hele for å treffe nye.

Jeg vil jo egentlig bare slå meg til ro og leve i et trygt og stabilt forhold, men skjønner ikke hvordan jeg skal få det til. 

Noen som har høy sexlyst og får det til å fungere? Cluet er vel å treffe en som også har høy sexlyst, men det er ikke så lett. Kun én av mine tidligere partnere har vært som meg, men han var dessverre notorisk utro. Jeg er i det minste ikke sånn. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var singel,så hadde jeg en håndfull faste ff og et par fwb.  Det ble likevel noen ons uansett. Hadde trygg og grei avtale med de det omhandlet. Hadde som rutine å masturbere når jeg våknet,og helst til lunch også. Rett og slett for å lette på trykket og få det unna litt. Har vært sinnsykt heldig og funnet meg en mann med veldig høy sexlyst, så det har jo vært redningen,sånn sett. De finnes faktisk,men det er jo mange som lyver på seg den driven. Er 100%monogam i forhold. Om vi er for slitne til å ha sex,så runker vi side om side,eller hverandre. Vi filmer også at vi runker om ikke partneren er tilgjengelig, sånn at partneren får se likevel😊  Fikk mine ff etter litt tilfeldige møter,så har ikke noen råd om hvordan du skal gå frem. Kanskje sette inn annonser i noen seriøse sider?  Ønsker deg lykke til,for det er ikke så lett å aldri slippe unna det sinnsyke behovet.

Anonymkode: c92f3...5d6

AnonymBruker
Skrevet
On 7/30/2021 at 8:35 PM, AnonymBruker said:

Jeg er så utrolig sliten av min høye sexlyst. Jeg får aldri pause og havner i dumme situasjoner der jeg har sex uten kondom, fordi lysten tar overhånd. Jeg har ligget med hundrevis av menn oppigjennom, vært med på trekanter, firkanter, sexklubber, swingersfester etc. 

Andre som har det sånn? Hvordan håndterer dere det? Jeg skulle ønske at jeg klarte å få litt kontroll over sexlysten, men jeg er konstant kåt og har vært det hele mitt voksne liv. Jeg vil bare ha en pause fra det. Nå har jeg nådd overgangsalder og det er like ille som det alltid har vært.

Hvor gammel er du?

AnonymBruker
Skrevet
On 7/30/2021 at 10:19 PM, AnonymBruker said:

Takk for svar ❤️. Selv har jeg prøvd sexolog, terapi, trening og medisiner, men det hjalp dessverre ikke.

Ts

Trening hjelper ikke. Det vil gjøre det værre. Desto mer du trener desto mere sexualdrift vil du få.

AnonymBruker
Skrevet

Hyperseksualitet er ofte en oppførsel som bunner i, og er forårsaket av misbruk. En slags selvskading. Det motsatte er redsel for nakenhet og sex. 

Anonymkode: e0485...ca6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hyperseksualitet er ofte en oppførsel som bunner i, og er forårsaket av misbruk. En slags selvskading. Det motsatte er redsel for nakenhet og sex. 

nei det tror jeg ikke på. noen er bare extremt kåte.

AnonymBruker
Skrevet

Dra til lege. Få P-piller og antidepressiva. Ikke jag etter opptatte menn bare. Og hva med plastikk? Må være slitsomt det der. Er jo en sykdom.

Anonymkode: 10a75...61a

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar. Ja, jeg skulle jo ønske at jeg traff en mann som lignet meg, men det har jeg dessverre ikke gjort. Kun han ene som var notorisk utro. Og jeg vil si at det faktisk føles verre å være i et forhold med for lite sex enn det er å være singel. Dessuten går det utover selvtilliten å bli avvist og ikke føle seg fysisk begjært.

- Det handler ikke om selvskading, men om at jeg så å si alltid er kåt og aldri får pause fra det.

- Jeg prøvde trening for at kroppen skulle slappe av.

- Jeg har prøvd antidepressiva uten at det hjalp. P-piller er liten vits nå som jeg nærmer meg 50-årene. Dessuten er det ikke særlig bra å bruke hormoner altfor lenge.

- Hva betyr plastikk, ab...61a? Plastikkirurgi? 😳

Skrevet

https://www.vi.no/helse/disse-pillene-dreper-sexlysten/72174108

Har lest at hormonspiral reduserer sexlysten.
Husker også det gikk rykter da jeg tjenestegjorde i forsvaret at de tilsatte noe i maten for å redusere sexlysten til soldatene, men husker ikke nå hva dette eventuelt var.

Regner med du har googlet og sjekket alt som er. Slik høy sexlyst må være slitsomt både for menn og kvinner. For lite og for mye kan være like galt og det gjelder det meste i livet.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

For noe tull!!!😂😂..Jeg er fremdeles som 50+ kåtere enn en kasse kaniner!!

Jeg er aldri blitt misbrukt og har helt grei psyke og selvtillit!!!..Denne driven er biologisk og ingenting annet...

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dra til lege. Få P-piller og antidepressiva. Ikke jag etter opptatte menn bare. Og hva med plastikk? Må være slitsomt det der. Er jo en sykdom.

Anonymkode: 10a75...61a

Nei det er ikke en sykdom ...impotens og asexualitet er en sykdom...av typen dødlig for arten..

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, ABM said:

For noe tull!!!😂😂..Jeg er fremdeles som 50+ kåtere enn en kasse kaniner!!

Jeg er aldri blitt misbrukt og har helt grei psyke og selvtillit!!!..Denne driven er biologisk og ingenting annet...

Grenseoverskridene atferd hos barn og unge kan være et tegn på at noe ikke stemmer. Er ikke normalt at  7-8 åringer prøver å ha analsex med inntrengning.

Anonymkode: 2498d...f09

AnonymBruker
Skrevet
911 skrev (1 time siden):

https://www.vi.no/helse/disse-pillene-dreper-sexlysten/72174108

Har lest at hormonspiral reduserer sexlysten.
Husker også det gikk rykter da jeg tjenestegjorde i forsvaret at de tilsatte noe i maten for å redusere sexlysten til soldatene, men husker ikke nå hva dette eventuelt var.

Regner med du har googlet og sjekket alt som er. Slik høy sexlyst må være slitsomt både for menn og kvinner. For lite og for mye kan være like galt og det gjelder det meste i livet.

Hormonspiral hjalp heller ingenting. Har prøvd det meste 😁

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Grenseoverskridene atferd hos barn og unge kan være et tegn på at noe ikke stemmer. Er ikke normalt at  7-8 åringer prøver å ha analsex med inntrengning.

Anonymkode: 2498d...f09

Ingen her har nevnt barn ... Hyperseksuell adferd hos barn kan handle om overgrep, ja. Det er en helt annen diskusjon.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir hyperseksuell i maniske perioder. Har du sjekket om du er bipolar? Jeg har høy sexlyst ellers også og har funnet meg en kjæreste som er like kåt😊 så jeg er heldig, har følt meg som en voldtektsforbryter i tidligere forhold (jeg er dame). Der de ikke ville ha sex like ofte. Tvang meg ikke på dem men følte jeg var jævlig innpåsliten. Og følelsen av å bli avvist er like jævlig selv om det bare var et døgn siden sist😞 jeg har ingen løsninger til deg annet enn å prøve å finne en likesinnet.

Anonymkode: 9704b...961

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Jeg blir hyperseksuell i maniske perioder. Har du sjekket om du er bipolar? Jeg har høy sexlyst ellers også og har funnet meg en kjæreste som er like kåt😊 så jeg er heldig, har følt meg som en voldtektsforbryter i tidligere forhold (jeg er dame). Der de ikke ville ha sex like ofte. Tvang meg ikke på dem men følte jeg var jævlig innpåsliten. Og følelsen av å bli avvist er like jævlig selv om det bare var et døgn siden sist😞 jeg har ingen løsninger til deg annet enn å prøve å finne en likesinnet.

Anonymkode: 9704b...961

Jeg er ikke bipolar, jeg er hverken deprimert eller manisk, men har det helt ok, så jeg har en ganske stabil mental helse. Bortsett fra nymfomanien som noen ganger gjør meg fortvilet fordi jeg blir så vanvittig frustrert 😥.

Ja, det er ubehagelig å kjenne på at man er den innpåslitne i forholdet. Såpass skal man liksom tåle og sex er ikke det viktigste i et forhold osv, men jeg klarer faktisk ikke å være i et forhold med lite sex. Da går jeg heller. 

Sånn sett har jeg stor forståelse for hvor vanskelig mange menn har det. De blir ofte møtt med lite sympati når de uttrykker sin frustrasjon over å leve i et sexlyst forhold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...