Gå til innhold

Shamporeklame til å få FNATT av....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre enn meg som får hetta av den shamporeklamen med Vendela i?

Den hvor hun snakker med moren i telefonen.... Måten hun snakker på gir meg fysisk ubehag, får lyst til å knuse hele tven :frustrert:

For øyeblikket er jeg riktignok premenstruell i tillegg, men grøss...

:hår: :hår: :hår:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slike reklamer virker som oftest mot sin hensikt. Jeg kjøper sjelden noe det blir reklamert for på TV.

Skrevet
Slike reklamer virker som oftest mot sin hensikt.

Det kan jo ikke stemme! (Så sant du ikke bare snakket for deg selv da ;) ) Hadde de sett nedgang i salget etter reklamen, så hadde de vel ikke fortsatt å kjøre slike teite reklamer??

Hvilket betyr: det må jo være mange som synes disse reklamene er forlokkenede.

:overrasket: Skremmende i grunn...

Skrevet
Det kan jo ikke stemme! (Så sant du ikke bare snakket for deg selv da  ;) )

Jeg snakker for meg selv, ja. Og jeg er kanskje ikke den som sist irriterer seg over teite reklamer :innrømme:

Skrevet

Den er virkelig grusom den der ja...

Jeg tror fortsatt det kun er de som ikke har sett reklamen som kjøper produktet. Eller de som lukker både ørene og øynene når reklamen kommer, og dermed ikke får med seg hva det reklameres for. Må da være sånn...

Skrevet

Nei den Shampoen kommer jeg GARANTERT ALDRI TIL Å KJØPE....

Forresten nå kom jeg på at det ikke er shampo, men hårfarge hun reklamerer for.... :sjenert: sorry...

illustrerer vel bare poenget mitt som er at budskapet forsvinner fullstendig i den teite teite filmen....

Sjelden jeg blir aggressiv av reklame egentlig, men denne er ekstrem..

Skrevet

Jeg måtte liksom bare bort fra tv'n da den reklamen begynte jeg. Den er jo PINLIG teit!!!

Gjest Vindelspev
Skrevet

"Mamma (himle med øynene), den er MYE bEdre enn dIn farvE (riste på lokkene)."

Skrevet

Det blir litt sånn som bøkene til Brett Easton Ellis...."And I sat there in my Calvin shirt and smoked a Marlboro cigarette" :spy:

Skrevet

Men er det ikke noe med at det ubevisste kjenner igjen produktet likevel? Så uansett om man liker reklamen eller ikke, gjør den noe med underbevisstheten vår så vi likevel får lyst til å kjøpe produktet...

Men jeg har ikke sagt at det ikke er irriterende! :forvirret:

Skrevet

Den siste setningen tar nesten livet av meg..... :hår: :hår: :kvalm:

Skrevet

jeg irriterer meg over måten hun sier "prøv den" på... usj

Skrevet

ALT hun sier er så vanvittig fæææælt....... :murvegg:

Skrevet
Det kan jo ikke stemme! (Så sant du ikke bare snakket for deg selv da  ;) ) Hadde de sett nedgang i salget etter reklamen, så hadde de vel ikke fortsatt å kjøre slike teite reklamer??

Hvilket betyr: det må jo være mange som synes disse reklamene er forlokkenede.

:overrasket:  Skremmende i grunn...

Du har rett, Xavia. ;)

Jeg har jobbet med kosmetikk, og har sett salgstallene. Reklame virker!!

Uansett hvor bra eller dårlige reklamene er...

Det er voldsomt stor (og skremmende) makt reklame har.

Jeg måtte liksom bare bort fra tv'n da den reklamen begynte jeg. Den er jo PINLIG teit!!!

Samme her! Jeg bytter kanal når den kommer. Blir jo bare flau og sur av den reklamen...

Skrevet

Å nei! Måtte dere minne meg på dette!? Hvordan få "Mye bedre enn din farge - prøv den!" ut av hodet? :klaske:

Skrevet

Gi litt høyde for at dama faktisk er svensktalende da... selv om hun er norsk.

Jeg også irriterer meg grønn over denne reklamen og blir nesten kvalm, og er glad for at damen ikke er skuespiller, men dog.... hun er praktisk talt svensk...

Skrevet

Da burde hun kanskje snakke svensk også... Ikke svorsk.... :fy_fy:

Nei må bare prøve å legge dette bak meg nå :Nikke:

Det holder lenge å GREMMES hver gang jeg uheldigvis blir utsatt for reklamen... Grøss.

Skrevet
Da burde hun kanskje snakke svensk også... Ikke svorsk....  :fy_fy:

Nei må bare prøve å legge dette bak meg nå  :Nikke:

Det holder lenge å GREMMES hver gang jeg uheldigvis blir utsatt for reklamen... Grøss.

Burde og burde...? Tror du hun bestemmer det selv nødvendigvis? ellers prøver hun vel å snakke norsk så lenge hun opprinnelig er norsk, og bor i Norge og er gift med norsk mann. Eller kanskje hun snakker svensk hjemme, hva vet jeg egentlig? Men hun snakker gebrokkent norsk, og det er vel egentlig noe galt i det.

Skrevet

Har ikke noe problem med folk som snakker gebrokkent generelt altså... :ler:

Men kombinasjonen av hva hun sier og hvordan hun sier det gir meg altså fysisk ubehag :tunge1:

Skrevet

De reklamene for den smøre-på-smertestillende-kremen er også sånn svorsk-språk...hvorfor det egentlig? skal de kjøre reklamene i begge land og "fant på" et nytt språk som kunne forståes i begge land?? blir bare irriterende synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...