Actionjunkie Skrevet 30. juli 2021 #1 Skrevet 30. juli 2021 Hvis du uten å tenke på om du hadde greid å få jobben, lønn og alt annet enn arbeidsoppgaver, hva hadde da vært din drømmejobb?
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #3 Skrevet 30. juli 2021 Reiseblogger, reiseleder eller noe annet hvor man får oppleve verden i jobbsammenheng Anonymkode: c68ef...7a7 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #5 Skrevet 30. juli 2021 Anestesilege på redningshelikopter. Anonymkode: 54ae0...8fe 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #7 Skrevet 30. juli 2021 Fotograf. Men det har jeg visst vært i mange år allerede. Skulle gjerne hatt fast lønn, da. Anonymkode: 50af6...db2 1
Knirke Skrevet 30. juli 2021 #8 Skrevet 30. juli 2021 2 hours ago, Actionjunkie said: Hvis du uten å tenke på om du hadde greid å få jobben, lønn og alt annet enn arbeidsoppgaver, hva hadde da vært din drømmejobb? Hvorfor skal man ikke tenke på lønn? Jeg ville sagt Høyesterettsdommer, men hvis lønna hadde vært den samme uansett yrke ville jeg heller blitt modellbygger på LEGO fabrikken. 4
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #9 Skrevet 30. juli 2021 Sjokoladetester. Anonymkode: 730ab...e80 2
Familienberg Skrevet 30. juli 2021 #10 Skrevet 30. juli 2021 Actionjunkie skrev (2 timer siden): Hvis du uten å tenke på om du hadde greid å få jobben, lønn og alt annet enn arbeidsoppgaver, hva hadde da vært din drømmejobb? Jeg ville vært swat tror jeg i amerika, alltid vært litt politi- og militærinteressert 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #13 Skrevet 30. juli 2021 Det er jobben jeg har nå som produktutvikler, bare uten innblanding fra økonomi/innkjøpsavdelingen. Anonymkode: 39e60...b63 3
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #14 Skrevet 30. juli 2021 50% allemnlege og 50% sykehuslege (gjerne på tilknyttet føde-avd/gynekologisk avd) Anonymkode: de1c3...0ab 3
Actionjunkie Skrevet 30. juli 2021 Forfatter #16 Skrevet 30. juli 2021 Knirke skrev (41 minutter siden): Hvorfor skal man ikke tenke på lønn? Jeg ville sagt Høyesterettsdommer, men hvis lønna hadde vært den samme uansett yrke ville jeg heller blitt modellbygger på LEGO fabrikken. Nettopp fordi du ville blitt modellbygger på LEGO fabrikken, fordi det er gøy😁 mange jobber kan jo være utrolig gøye, men fordi det betaler dårlig så velger man ikke å jobbe med det😄 drømmejobb og jobb man ønsker å jobbe med på grunn av lønna mener jeg kan være to forskjellige ting😄 mange ønsker jo gjerne å ha en jobb med god lønn, men det er ikke sikkert den jobben er den man hadde trivdes best i med tanke på arbeidsoppgaver
Knirke Skrevet 30. juli 2021 #17 Skrevet 30. juli 2021 4 minutter siden, Actionjunkie said: Nettopp fordi du ville blitt modellbygger på LEGO fabrikken, fordi det er gøy😁 mange jobber kan jo være utrolig gøye, men fordi det betaler dårlig så velger man ikke å jobbe med det😄 drømmejobb og jobb man ønsker å jobbe med på grunn av lønna mener jeg kan være to forskjellige ting😄 mange ønsker jo gjerne å ha en jobb med god lønn, men det er ikke sikkert den jobben er den man hadde trivdes best i med tanke på arbeidsoppgaver Ja, men da blir det jo ikke en reell diskusjon, fordi lønna er grunnen til at folk har jobb. En arbeidsoppgave som er gøy i det ene øyeblikket er ikke nødvendigvis like gøy etter å ha gjort det hver dag i 20 år. Å trives handler om mye mer enn å bare ha det gøy. Det handler om å ha passe mengde ansvar, få brukt evnene sine, utfordre seg selv, gode kollegaer, arbeidstider, mengden fritid osv.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #18 Skrevet 30. juli 2021 Sykepleier, vet ikke helt hvilken videreutdanning. Det viktigste er gode arbeidsvilkår, godt miljø og god ledelse. Det er drømmejobben det 😊 Anonymkode: d21f6...661 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #19 Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sykepleier, vet ikke helt hvilken videreutdanning. Det viktigste er gode arbeidsvilkår, godt miljø og god ledelse. Det er drømmejobben det 😊 Anonymkode: d21f6...661 Velg sykehus, ikke sykehjem. Anonymkode: d68b3...520
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #20 Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Velg sykehus, ikke sykehjem. Anonymkode: d68b3...520 Trives faktisk best i hjemmesykepleien til nå. 😊 Vi er forskjellige, det er mange som velger sykehjem over sykehus. Anonymkode: d21f6...661 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå