lehangolta Skrevet 30. juli 2021 #1 Del Skrevet 30. juli 2021 Siste dagene har tunga blitt så sår og brennende, samt et munnsår i munnviken. Nå er tunga så vond at jeg helst vil spise is og ikke mat, krydder eller varm mat på tunga gjør forferdelig vondt. Er dette typisk ved graviditet? Er 9 uker. Aldri opplevd dette før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #2 Del Skrevet 30. juli 2021 Ikke typisk så vidt jeg vet. Ser tungen normal ut eller er det flekker som kan være geografisk tunge eller lignende? Kan også være sopp. Anonymkode: 6a148...765 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
indigob Skrevet 30. juli 2021 #3 Del Skrevet 30. juli 2021 lehangolta skrev (5 minutter siden): Siste dagene har tunga blitt så sår og brennende, samt et munnsår i munnviken. Nå er tunga så vond at jeg helst vil spise is og ikke mat, krydder eller varm mat på tunga gjør forferdelig vondt. Er dette typisk ved graviditet? Er 9 uker. Aldri opplevd dette før. Høres ut som en soppinfeksjon, men det er uvanlig hos friske mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #4 Del Skrevet 30. juli 2021 Det kan være «burning mouth syndrome», som kan oppstå pga endringer i hormonnivåer, slik som ved graviditet. Anonymkode: 13094...c51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:14 #5 Del Skrevet tirsdag kl 11:14 lehangolta skrev (På 30.7.2021 den 19.33): Siste dagene har tunga blitt så sår og brennende, samt et munnsår i munnviken. Nå er tunga så vond at jeg helst vil spise is og ikke mat, krydder eller varm mat på tunga gjør forferdelig vondt. Er dette typisk ved graviditet? Er 9 uker. Aldri opplevd dette før. Fant du ut av det?😊 Anonymkode: c4379...c4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå