Gå til innhold

Godt forhold som kanskje begynte litt for raskt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har alle hørt den "hvordan kan dere vite at dere elsker hverandre etter x antall?" og jeg har absolutt vært den selv om aldriii har hoppet inn i et forhold uten å ha kjent en person over langt tid (ofte venner som har blitt mer). 

Nå har det seg sånn at jeg plutselig ble kjent med en ny kollega fra nabo kommunen... Vanligvis jobber vi alltid alene og han skulle steppe inn for seinvakta som hadde blitt syk den dagen. Jeg ble stående igjen en god stund etter vakta bare for å prate og vi hadde veeeldig god flyt. Det skal sies at han er en veldig sosial person og kan så og si prate med hvem som helst, mens jeg er stikk motsatt. Klaffer det med noen så er det en litt spesiell ting for meg og jeg ønsket å bli kjent i vært fall som venner. 

Vi pratet siden hver dag på tekst, i vaktskifte, telefon osv. Først kun som venner or kollegaer, men så inviterte jeg han over på middag og "gaming" en helg. Jeg tror ikke noen av oss hadde noen intensjoner av mer enn vennskap, da vi begge har kommet ut av lengre forhold for ikke så alt for lenge siden.... MEN nå er vi her. Vi har tilbring hver dag sammen. Opplevd ekstremt mye på kort tid og det føles rett. Han har innrømt å ha følelser for meg og jeg det samme for han, men samtidig sitter vi der og tenker begge to at "herregud, er det normalt å bli gla i noen så raskt?". Alt føles så rett og jeg har ikke vært så trygg rundt noen før. Jeg føler for første gang ingen usikkerhet rundt min egen kropp, noe jeg har slitt med mye før, og han er så utrolig flink til å vise at han bryr seg. Skulle jeg gått inn i detalj på alt han har gjort for meg den siste tiden og til og med tiden før vi ble noe mer enn venner hadde lista vært lang. De små tingene gjør en stor forskjell og jeg føler meg rett og slett satt pris på uansett om vi ikke alltid gjør noe spesielt. 

Men så kommer tanken igjen... Alt er så bra... Men er dette unormalt? Burde vi senke farta selv om alt føles rett? 

Har noen av dere gått inn i et forhold "for raskt" uten å angre på det? Personlig tenker jeg at man selv vet best når man er klar, men så tenker jeg igjen på alle andres meninger og de meningene jeg hadde før jeg opplevde dette. 

Anonymkode: d991f...daf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ts her igjen. Kan forklare den ene dagen, det var egentlig rett før det ble noe mer enn bare vennskap bare fordi jeg vil og kanskje er det interessant for andre å lese 😂

Jeg hadde invitert han hjem den helga for middag og gaming. Det var kjempe koselig og vi hadde det så utrolig gøy. Det ble litt drikking utover kvelden men ikke noe mer et par glass. I løpet av natta våknet jeg opp meg sterke brystsmerter og ble ekstremt urolig. Dessverre er jeg redd for å være til bry og ville ikke vekke han, da han hadde sovnet på sofaen mens vi så på Netflix. Jeg ble sittende oppe den natta for å manne meg opp til å ringe legevakta, noe som aldri skjedde. Heldigvis skjerpet jeg meg og fikk vekt han etterhvert. Klokka var sikkert rundt 5 på morgenen og han var edru nok til å kjøre meg til legevakta etter en samtale med 113, jeg hadde problemer med å snakke da jeg var veldig urolig. Der ble han sittende utenfor å vente på meg til halv 7. Alt var heldigvis i orden og smertene begynte å avta rundt samme tid. Kjente ekstremt dårlig samvittighet over å ha vekt han, men han tok alt med et smil og var bare glad for å være til hjelp. Vi endte på et eller annet hvis opp på en døgnåpen McDonald's et stykke unna hvor vi bare pratet og pratet i lang tid før vi endelig dro hjem. Vi fikk kun noen timer søvn den dagen, men det ble i hverandres armer, og det var egentlig slik det hele begynte. 

Anonymkode: d991f...daf

AnonymBruker
Skrevet

Han høres ut som en fin og omtenksom mann 🙂

Det gikk fort i svingene da jeg traff mannen min; møttes tilfeldig på en sosial tilstelning hvor vi var sammen resten av kvelden. Kommunikasjon, kjemi og tiltrekning var på plass fra første stund, og vi holdt kontakten daglig etter den kvelden. Bare noen måneder senere flyttet vi sammen, og året etterpå fridde han. Nå er vi gift og har ei nydelig lita datter sammen 😊

Anonymkode: 635b8...f91

AnonymBruker
Skrevet

Hopp i det. Veit aldri om man får en sånn sjanse igjen🥰

Anonymkode: 0d1c0...4ea

AnonymBruker
Skrevet

Møttes i august, ble offisielt kjærester i september. Flyttet sammen i Desember. Da var jeg allerede gravid.

Fikk vårt første barn under ett år fra vi først møttes. Nå har vi tre barn sammen, eier hus og tar straks fatt på det femtende året sammen.

Det var full klaff fra første sekund.

Anonymkode: 3c2af...0ef

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Regner dagen vi møttes som dagen vi ble kjærester. Kan telle på en hånd hvor mange better i samme by vi sov fra hverandre etter den første uken. Jeg kjøpte leilighet et halvår senere som vi pusset opp sammen, ni år senere er vi gift med to herlige barn. Aldri angret

Anonymkode: b698f...358

AnonymBruker
Skrevet

Kjør på, dette høres ut som er veldig rett for dere begge:) 

Anonymkode: 435ef...7fb

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...