Gå til innhold

Hvordan gjøre det slutt med noen? Hvordan har DU gjort det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeghar bestemt meg (etter mye frem og tilbake) at jeg må gjøre det slutt med kjæresten min. Jeg sliter såååå fælt med hvordan og når jeg skal gjøre det/ si det. Kan ikke skjønne at han kommer til å bli så veldig overraska, men vet han kommer til å bli veldig lei seg…. 

Hvordan har du gjort det? Har du bare tatt tyren ved hornene og tatt en voksen og ærlig prat med en gang du visste hva du ville? 
Føler jeg går rundt og spiller et halvdårlig skuespill nå… Slitsomt. Er også usikker på hvor ærlig jeg bør være. 

Vi er godt voksne og har vært samboere tidligere. Jeg som ville avslutte det. 

Hva ville du foretrekke? 100% ærlighet eller en litt mer human aproach? 

Anonymkode: 73102...657

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De gangene jeg har avsluttet et forhold, har jeg vært ærlig og likefrem, og sagt at nå vil jeg ikke mer. 

Anonymkode: d085c...9a5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bare sagt det rett ut og gått videre de gangene jeg har avsluttet et forhold. 

Anonymkode: cab7d...33e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er like vanskelig som deg. Sist forhold jeg hadde var med en av mine aller beste venner noe som betydde at jeg mest sannsynligvis ville miste det vennskapet sammen med forholdet. Tok en god stund før jeg klare å si noe, men det kom ikke some sjokk for han. Jeg hadde vært veldig nede over lang tid og vi hadde diskutert hvordan dette påvirket forholdet. 

Det ble en laaang lang samtale. Ingen sinne, en del gråt men det var på en måte bare godt. Heldigvis var han typen som aldri ville holdt det imot meg, men det gjorde det egentlig litt værre, da han aldri hadde gjort meg noe vondt og aldri ville ha gjort det. Ble ekstra vondt å se han nede på grunn av meg og mitt valg, men til slutt var det nok best siden jeg ikke klarte å være den partneren jeg ønsket under min værste periode. Tror ærlighet alltid kommer lengst, personlig. Jeg har vært for snill før med andre, noe som endte feil, da enkelte satt igjen med et lite håp om at det kanskje skulle bli noe igjen i framtiden. 

Anonymkode: eef2b...bdc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Står i samme situasjon med samboer. Han må flytte ut når jeg slår opp, men hvordan gjør man det? Skal jeg være her? Skal jeg på hotell pr dager så han kan pakke i fred? 

Normale mennesker liker ikke å såre, tror det bunner i det. Jeg har tenkt at det er et plaster jeg på rive av 😅

alternativet er å forsette å bo sammen, som er uaktuelt..

han kommer til å grine og sutre (selv om forholdet har vært over lenge) men så er jeg redd han bare sitter her når jeg kommer hjem. (At han håper jeg har ombestemt meg) derfor må jeg være med på pakke prosessen.

Anonymkode: 3ec4f...168

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Samme her, men vi er samboere. I går kveld gjorde jeg det klart at forholdet er ved veis ende etter 11 år sammen og en sønn på 9 år. Sa at jeg ikke har det bra i forholdet og at det nok er best om han drar. Han ble selvfølgelig helt knust. I dag oppfører han seg relativt normalt. Tror han fornekter realiteten. Med mindre han tar opp noe selv i kveld, så orker jeg ikke si noe mer om saken før i morgen. Da skal jeg dele en mulig løsning på bosituasjonen. Er i utgangspunktet han som må flytte ut. 

Dette er vanskelig, selv om jeg er sikker i min sak.

Anonymkode: b9c08...ad5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hva du legger i human action, men dropp kommentarer som:

Jeg har villet ut av dette forholdet veldig lenge. Så det er veloverveid altså. 

Er du ikke enig i at forholdet vårt er dårlig, da?

Sexlivet er bra. Skal vi fortsette med det etter bruddet? 

Sexlivet er dårlig. Du må nok jobbe med x og y med neste dame.

Kan jeg si til vennene våre at du slo opp? 

Anonymkode: 2620e...176

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har slått opp med en person, et langvarig samboer forhold. Det var helt jævlig. Jeg var livredd for å såre han og «holdt ut’ litt for lenge. Beste måten er vel å si det rett ut, være ærlig men ikke være stygg og anklagende. Hvis du er helt sikker, ikke legg opp til at det «kanskje ordner seg» i fremtiden. 

Anonymkode: c4760...cac

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...