Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Jeg er så langt nede nå at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Lufter hjertet mitt her, i forsøk på å få det bedre. Jeg har to barn fra et tidligere forhold, og er gravid med mitt tredje barn sammen med min nåværende samboer.

Når vi har det fint i forholdet er det helt fantastisk, men ofte har vi det veldig dårlig. Vi er grunnleggende forskjellige og har ulikt syn på flere ting, som blant annet barneoppdragelse av mine to barn. Han tillater seg selv å rope til min kjære seks åring, kalle han en drittunge fremfor han og brøler så høyt at han blir livredd. Jeg har gitt klar beskjed om at det er helt uakseptabelt, og opplever at han kaller meg ei udugelig mor. Det er hannes måte eller ingen måte. 

Han har store sinneproblemer som gjør det ekstremt vanskelig å være sammen med han. Når han blir sint er han så ekstremt ufin at jeg får fysisk vondt inni meg. I forrige uke kastet han meg ut av huset, og slo opp med meg i sinne, mens han brølte at jeg var ei hore og kastet alle klærne mine ut på mark i høljeregn. I går klikket han igjen fordi jeg ga han beskjed om at han aldri mer får lov å rope til seks-åringen i hus, og nå vil han gå i fra meg igjen, syv mnd inn i et svangerskapet med hans eget barn.

Han lever sitt eget liv med kompiser, drikker hver helg og bryr seg lite om oss, med mindre han har bruk for oss. 

Jeg er så psykisk sliten og utmattet, vet ikke hva jeg skal gjøre lengre. Jeg er utrolig stresset og er redd for at det begynner å påvirke babyen i magen. Tanken på å skal være alenemor til tre barn under 7 år er så skremmende at jeg gråter bare av tanken.

Hva skal jeg gjøre!?!?

Anonymkode: bb348...b7e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et gammelt KG-visdomsord går som følgende: Dump ham.

Dette er ikke greit. Ikke for deg. Ikke for barna du har fra før. Og sannsynligvis blir det ikke bedre for det kommende heller.

Så får han søke hjelp, om han angrer. Behandling.

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Du er mor. Det eneste du skal tenke på er at barna har det bra, og det har de ikke rundt denne mannen. 

Anonymkode: 02de9...1a9

• Liker 28
Skrevet

Det er mye bedre å være alenemor for 3 barn, enn å være mor for 3 barn i et forhold som dette. Han er mer til skade enn han kan være til hjelp. Både du og barna kommer til å bli mye lykkeligere uten denne mannen i livet. 

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

Oj, det høres jo ekstremt ut. Her må du nesten tenke på barna dine aller først, og deretter deg selv. Dere alle vil nok få det bedre uten ham, selv om du blir alenemor. Nå høres det jo ikke ut som han er noen hjelp, heller en hindring! Og du kan ikke være sammen med noen som behandler barna dine sånn, det er ditt ansvar at barna dine skal ha en trygg og god hverdag! 

Også bedre å gå fra ham nå før barnet er født, da har du tid til å komme i orden og du kan få hele permisjonstiden, sikkert noen stønader osv til hjelp. 

Vær sterk for deg selv og spesielt for barna dine ❤️ 

Anonymkode: 9200a...e4b

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor laget du barn med den tullingen der?

Anonymkode: f9b52...a89

• Liker 18
Gjest lurven
Skrevet

Les ditt eget innlegg og lat som om det var en annen, hvilket råd ville du selv gitt

AnonymBruker
Skrevet

Tenk på barna dine og gå fra han. Det vil gi de evige arr å vokse opp i et så ustabilt, uforutsigbart og voldelig (psykisk) hjem. Snakker av erfaring. Klandrer mine foreldre og har selv issues etter slik oppvekst. Ingen kontakt med foreldre idag. 

Reis så fort som mulig, tungt, men dette må du gjøre for dine barn. 

Anonymkode: a13de...283

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Herregud dette er jo vanvittig ekstremt. Hadde faktisk flyttet inn på krisesenter om det ikke var mulig å flytte hjem igjen til foreldrene mine for en stund... Han der bør IKKE ha samvær med barn uten tilsyn hvert fall!!!

Anonymkode: cb518...d5c

• Liker 14
Skrevet

Det er bare å flytte ut. Denne mannen vil mest sannsynlig ødelegge både deg og alle barna dine. Min stefar var en alkoholisert type av samme karakter som mannen din,jeg har aldri klart å tilgi min mor for at hun ikke syntes vi barna var mer verdt enn mannen hennes. Spesielt etter jeg ble voksen og fikk barn selv. Beskytt barna dine,og beskytt deg selv. Kom deg bort i en helvetes fart. Ingen kommer noensinne til å takke deg for å ha holdt ut med mannen,men ungene dine kommer til å takke deg for at du forlot ham. Alle kan gjøre feil valg av partner. Nå må du gjøre riktig valg,og det er å gå. NÅ!

• Liker 9
Gjest Skogsalv
Skrevet

Om du blir i det forholdet,så svikter du  ungene . Flytt langt vekk . 

Skrevet

Jeg vet det er vanskelig, og antagelig har du (og barna dine) blitt utsatt for psykisk vold av denne mannen lenge. 

Men, du risikerer å ødelegge barna totalt om du ikke flytter ut. Det er kanskje brutalt å skrive, men det er sant og du vet det nok selv. 

Ta kontakt med krisesenter, de kan hjelpe deg videre. 

Skjønner at du er nedbrutt og sliten, men jo raskere du kommer deg bort, jo raskere vil du få igjen overskudd etter hvert. Mannen gjør jo ikke livet ditt lettere på noen som helst måte, så sånn sett trenger du ikke frykte alenetilværelsen kontra fortsette med denne mannen. 

Barna dine vil lide stor skade om du ikke tar grep, nå. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ring krisesenteret, de kommer og henter deg og ungene, helt gratis. 

Anonymkode: 8d906...165

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Flytt før barnet blir født, så slipper du krangel om omsorgen. Det vil være lettere å være alenemor til tre enn å være mor til tre i dette forholdet.

Anonymkode: 3064a...480

• Liker 16
Skrevet

Hvis du vil at barna dine skal respektere deg i fremtiden så forlater du denne udugelige mannen. 
Vi er flere som har overlevd å være aleine med barn. 
Helker det enn å leve i et helvete sammen ned en mann som terroriserer både dine barn og deg. 
Jeg lover at du vil få det mye bedre uten han. 

Tenk på barna dine! 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Flytt nå. Etter ungen er født kan han nekte deg å flytte nærmere din familie feks.

Anonymkode: de3cf...198

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor bestemte du deg for at et barn fortjener en sånn far? 

Anonymkode: ce9b1...b48

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Men hvorfor i alle dager ble du sammen, og ikke minst gravid, med en som behandler barna dine slik?! 

Anonymkode: 7cfe4...151

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Hvorfor laget du barn med den tullingen der?

Anonymkode: f9b52...a89

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor bestemte du deg for at et barn fortjener en sånn far? 

Skjerp dere! Er det en ting ts ikke trenger akkurat nå, så er det noen anonyme bedrevitere som prøver å dømme henne og få henne til å føle seg enda dårligere med seg selv!

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Skjerp dere! Er det en ting ts ikke trenger akkurat nå, så er det noen anonyme bedrevitere som prøver å dømme henne og få henne til å føle seg enda dårligere med seg selv!

Det burde hun tenkt på før hun bestemte seg for at enda et lite barn i verden trengte enn drittfar. 

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...