AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #1 Skrevet 30. juli 2021 Jeg og barnet mitt skal ha filmmaraton, men har gått oss vill i jungelen av filmer. Vi ønsker å se filmer hvor det er oppfølgere. Har sett: Ringenes Herre, Hobbiten, Harry Potter, Mazerunner, The hunger games, grown ups, Avenger filmene, Star Wars, Jurassic park, Jurrasic world.. Tenker aldersgrense opp til ca 12 år. Ellers også veldig kjekt med andre filmtips selvsagt! Håper noen kan hjelpe oss 😄 Anonymkode: 8e3cd...651
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #2 Skrevet 30. juli 2021 The Twilight Saga. Maze Runner-serien. Divergent-serien. Beautiful Creatures. Skyggejegerne-serien. (The Mortal Instruments) Anonymkode: 520ff...cfa
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #3 Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): The Twilight Saga. Maze Runner-serien. Divergent-serien. Beautiful Creatures. Skyggejegerne-serien. (The Mortal Instruments) Anonymkode: 520ff...cfa Tusen takk for tips! Har notert de 3 siste på listen vi skal sjekke ut, de andre har vi allerede sett. Han elsker Maze Runner serien, og likte også godt Twilight filmene - men måtte stoppe etter 2 filmer da aldersgrensen gikk opp til 15 år 😝. Anonymkode: 8e3cd...651
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #4 Skrevet 30. juli 2021 Pirates of the carrier Børning 1 2 3 The fast and furious filmene. (Første filmen er 15år, mens de andre har 12 tror jeg). Anonymkode: bfb95...9f2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #6 Skrevet 2. august 2021 Star Trek Spiderman Superman Karate Kid Ikke 12 år da men kan sees allikevel om man ikke er 15 mener jeg : Gudfaren trilogien James Bond Alien Anonymkode: 98fc8...737
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå