Gjest Pax Skrevet 4. september 2007 #161 Del Skrevet 4. september 2007 Ja, 8 kvinner tilsvarer jo så klart hele Norges kvinnelige befolkning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2007 #162 Del Skrevet 4. september 2007 Som norsk jente som kjenner endel personer fra middelhavslandene, kan jeg dessverre bare bekrefte hva trådstarter sier. Det er ikke akkurat morsomt å høre hva slags bilde de har av norske kvinner og menn. Hvor blir det av folkeskikken og respekten, kan man jo lure på? Men det er jo DU sdom mangler folkskikk og respekt! Du stempler norske kvinner som horer. Hva har du med hvordan andre er eller ikke? Du er nok bare misunnelig på pene jenter osmkan få hvem vi vil. Men det betyr ikke dermed at vi ligger med alle. Du mener vel sikkert at norsk ejenter har seg selv å takke om de blir voldtatt i utlandet, også? Nek... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurvina Skrevet 4. september 2007 #163 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg bor i et boligfelt i Asker Borgenåsen. Min beste kamerat er x jugoslaver, typisk type som norske damer faller pladask for. I blokk feltet vi bor i har han klart og ha sex med 8 Norske kvinner fellesnevneren er at de er gift m/norsk mann og bor bare noen oppganger bortenfor. Han ler av dette og syntes norske kvinnfolk er horete. DETTE ER IKKE TILFELDIG JENTER HVA FAEN ER DET DERE DRIVER MED:?????????? Hvorfor er det kvinnene som er horete når det er HAN som har hatt sex med 8 av de som bor i blokka? :klø: Stakkar mann som ikke skjønner at det er han som blir brukt av kvinnene, og ikke kvinnene som blir brukt av han. Du skjønner at det er slike typer menn kvinner oppsøker når de vil være utro, en type som man kan pule og slippe å risikere at han vil dukke opp på dørstokken noen dager senere med dikt og blomster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2007 #164 Del Skrevet 4. september 2007 Hvorfor er det kvinnene som er horete når det er HAN som har hatt sex med 8 av de som bor i blokka? :klø: Stakkar mann som ikke skjønner at det er han som blir brukt av kvinnene, og ikke kvinnene som blir brukt av han. Du skjønner at det er slike typer menn kvinner oppsøker når de vil være utro, en type som man kan pule og slippe å risikere at han vil dukke opp på dørstokken noen dager senere med dikt og blomster. Nettopp det jeg prøver å si om sydlandske menn her ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 4. september 2007 #165 Del Skrevet 4. september 2007 Nærmere sanheten kommer du ikke. Bra at det er noen som tør og si i fra. Skjerp DERE søstre God gammel traver av en tråd. Kjedet du deg på torsdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 4. september 2007 #166 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg bor i et boligfelt i Asker Borgenåsen. Min beste kamerat er x jugoslaver, typisk type som norske damer faller pladask for. I blokk feltet vi bor i har han klart og ha sex med 8 Norske kvinner fellesnevneren er at de er gift m/norsk mann og bor bare noen oppganger bortenfor. Han ler av dette og syntes norske kvinnfolk er horete. DETTE ER IKKE TILFELDIG JENTER HVA FAEN ER DET DERE DRIVER MED:?????????? Bare lurer: Pleier han å stjele damesko? For da vet jeg hvem han er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2007 #167 Del Skrevet 4. september 2007 Mon tro hvor lang tid det tar før det kommer en lignende tråd om nordmenn på sextur til Thailand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 4. september 2007 #168 Del Skrevet 4. september 2007 Mon tro hvor lang tid det tar før det kommer en lignende tråd om nordmenn på sextur til Thailand. Har du prøvd å søke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest flau av og være Normann Skrevet 5. september 2007 #169 Del Skrevet 5. september 2007 Men det er jo DU sdom mangler folkskikk og respekt! Du stempler norske kvinner som horer. Hva har du med hvordan andre er eller ikke? Du er nok bare misunnelig på pene jenter osmkan få hvem vi vil. Men det betyr ikke dermed at vi ligger med alle. Du mener vel sikkert at norsk ejenter har seg selv å takke om de blir voldtatt i utlandet, også? Nek... Jeg blir helt matt og utsatt av Dere jævla rødstrømper. Alle disse 8 kvinnen er gifte 4 av dem har små barn. Jeg sier ikke at alle Norske kvinner er horete, men det er en stor andel som har meget lav moral. Kammeraten min er ikke horete, han er en mann og en mann er skapt til og putte kølla i hullet hele vær jævla gang han har sjansen. sån er det bare. Sån er vi skapt ferdig med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JM Skrevet 5. september 2007 #170 Del Skrevet 5. september 2007 Kjenner at denne tråden gjør meg veldig glad for, og stolt av å være norsk dame. Samt veldig taknemmelig for kjæresten min. :love: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurvina Skrevet 5. september 2007 #171 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg blir helt matt og utsatt av Dere jævla rødstrømper. Alle disse 8 kvinnen er gifte 4 av dem har små barn. Jeg sier ikke at alle Norske kvinner er horete, men det er en stor andel som har meget lav moral. Kammeraten min er ikke horete, han er en mann og en mann er skapt til og putte kølla i hullet hele vær jævla gang han har sjansen. sån er det bare. Sån er vi skapt ferdig med det Og der greide du å redusere menn til kun å bestå av en kuk, snakk om å diskriminere sitt eget kjønn. Synes det er leit at du ikke har større tanker om deg selv og andre menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest =tentacle= Skrevet 5. september 2007 #172 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg blir helt matt og utsatt av Dere jævla rødstrømper. Alle disse 8 kvinnen er gifte 4 av dem har små barn. Jeg sier ikke at alle Norske kvinner er horete, men det er en stor andel som har meget lav moral. Kammeraten min er ikke horete, han er en mann og en mann er skapt til og putte kølla i hullet hele vær jævla gang han har sjansen. sån er det bare. Sån er vi skapt ferdig med det Som tidligere jugoslav vet han godt at han ikke skal ha sex med andre menns koner, uansett. Justisen mellom menn er sterkere der nede, om ikke respekten for kvinner nødvendigvis er det. Kameraten din er skruppelløs, og det er hans ansvar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verdens verste husmor Skrevet 5. september 2007 #173 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Jeg blir helt matt og utsatt av Dere jævla rødstrømper. Alle disse 8 kvinnen er gifte 4 av dem har små barn. Jeg sier ikke at alle Norske kvinner er horete, men det er en stor andel som har meget lav moral. Kammeraten min er ikke horete, han er en mann og en mann er skapt til og putte kølla i hullet hele vær jævla gang han har sjansen. sån er det bare. Sån er vi skapt ferdig med det Er dere skapt til å fortelle andre om alle erobringene deres også? Jeg har lært at "en gentleman forteller ikke hvem de har kysset". (A gentleman don't kiss and tell) Så da har vi i alle fall avklart at kameraten din ikke er en gentleman... For hvordan ellers kan du vite at han har ligget med disse 8 kvinnene? Jeg kan ikke tro at det er kvinnene som har fortalt deg om ham... Og det kan vel ikke falle deg inn i halvsøvne at han kanskje overdriver sine erobringer, for det hender vel ikke at menn lyver om antall kvinner de har ligget med? Endret 5. september 2007 av Verdens verste husmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Trym_* Skrevet 5. september 2007 #174 Del Skrevet 5. september 2007 Siden du var så detlajert i din beskrivelse om hvor dette skal ha skjedd, lurer jeg på om jeg kjenner til forholdene der... og hvis jeg har rett, har han i alle fall løyet på seg minst en erobring... Hvordan kan du vite det, har han gått ut offentlig med hvem de åtte er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verdens verste husmor Skrevet 5. september 2007 #175 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Hvordan kan du vite det, har han gått ut offentlig med hvem de åtte er? *slettet* Endret 5. september 2007 av Verdens verste husmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ÆSJ NORSKE DAMER Skrevet 6. september 2007 #176 Del Skrevet 6. september 2007 Dette er vel kanskje en avskjæring i denne såkalte skittkastingen. Men 1987 var jeg 17 år gikk da på vidregående viste ikke helt hva jeg skulle bli når jeg ble stor, etterhvert kom jeg inn på lærerhyskolen, tross min snev av ordblindhet. Slet med penga som en vær student gjør og gjorde, fikk tips av en venn om og sette inn en anonsen i hjemmet. (Ung mann søker dame.) Jeg fikk mange svar og da begynte ballen og rulle. Jeg solgte meg til eldre vestkant damer, på dagen gikk jeg på skolen, om kvelden lå jeg med gifte damer i 30 til 50 årene. Tjente etterhvert gode penger på det finansierte mange gode år på skolen. Også begynte jeg og jobbe som lærer på grunnskole nivå, jeg hadde da tatt et oppgjør med meg selv og livet jeg førte, så jeg hadde stoppet med sex salget Men etter en stund begynte klarte jeg ikke og holde driftene tilbake, så for og gjøre en lang historie kort var det ingen sak for meg å få elskerinner blant mine kvinnlige kollegaer. Nå er jeg snart 40 og jeg har til dags dato ikke hatt sex med en norsk kvinne som ikke har vært i et forhold eller har vært gift. Jeg har mistet helt truen på at kvinner er monogame, jeg trur kvinnen er mer utro en det mannfolk er. Jeg skal aldri gifte meg eller ha en fast kvinnlig partner, for stakars alle mannfolka til kvinnene jeg lå med stakars dem. Jeg ber dere så meget om forlatelse, men tross alt så er det vel kvinnene dems som har vært fæle. Og det som er det værste av alt er kvinnene jeg lå med, flertallet av dem klaget over hvor lite mannen dems tilfredstilte dem i senga, Stakars er det ikke typisk kvinnfolk. INGEN TING ER MIN SKYLD ALT JEG GJØR GALT ER DET EGENTLIG IKKE FOR DET ER MÅTEN MANNEN MIN ER PÅ SOM GJØR AT JEG HANDLER SOM JEG GJØR..... ÆSJ NORSKE DAMER ÆSJ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2007 #177 Del Skrevet 7. september 2007 Avsporing her, unnskyld. Men dette er et godt eksempel på hvorfor jeg er mot prostitusjon, samme hvor "frivillig" det er. Smekk til kundene , fy!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristin_ Skrevet 7. september 2007 #178 Del Skrevet 7. september 2007 Jepp, det er ikke bedre at norske kvinner kjøper sex enn at norske menn gjør det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Trym_* Skrevet 7. september 2007 #179 Del Skrevet 7. september 2007 Jeg har mistet helt truen på at kvinner er monogame, jeg trur kvinnen er mer utro en det mannfolk er. INGEN TING ER MIN SKYLD ALT JEG GJØR GALT ER DET EGENTLIG IKKE FOR DET ER MÅTEN MANNEN MIN ER PÅ SOM GJØR AT JEG HANDLER SOM JEG GJØR Welcome to the real world. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prinsesse jegeren Skrevet 7. september 2007 #180 Del Skrevet 7. september 2007 Jeg skal aldri gifte meg eller ha en fast kvinnlig partner, for stakars alle mannfolka til kvinnene jeg lå med stakars dem. Jeg ber dere så meget om forlatelse, men tross alt så er det vel kvinnene dems som har vært fæle. Og det som er det værste av alt er kvinnene jeg lå med, flertallet av dem klaget over hvor lite mannen dems tilfredstilte dem i senga, Stakars er det ikke typisk kvinnfolk. INGEN TING ER MIN SKYLD ALT JEG GJØR GALT ER DET EGENTLIG IKKE FOR DET ER MÅTEN MANNEN MIN ER PÅ SOM GJØR AT JEG HANDLER SOM JEG GJØR..... ÆSJ NORSKE DAMER ÆSJ He he he. Nærmere sanheten kommer du ikke. Det er bare så synd at vi mannfolk blir så bedåret og betatt av kvinnfolk. Trur verden hadde vært mer real og ærlig uten dem. Men skal ikke skjære alle over en kam da. Det er ikke alle som er sån, reiser du utenfor den skandinaviske halvøy kan du fortsatt finne kvinner som respekterer mannfolket og de kvinne får respekten tilbake av oss. Til alle unge gutter som går med gifte tanker. IKKE finn på og bind dere til såkalte selverklærte rødstrømpe jenter. Fellesnevner er at de stemmer SV eller RV jobber som lærer eller førskolelærer, har en mamma og pappa som syr puter under armen på dem. Også er hun i tilegg pen, Ja da har hun alldri møtt motstand i livet. Da trur hun at allt det hun mener sier og gjør = sant Hun er langt i fra reflektert i tankegangen. Får hun ikke orgasme under det første samleie dere har stikker hun av gårde (heldigvis) Gjør hun ikke det finner hun seg en elsker. Fordi hun tenker at jeg er jo så forbanna perfekt, jeg har god utdanelse godt utseende så jeg fortjener jo det beste hele tiden. En sån kvinne kan ikke elske en mann. En sån kvinne bruker all sin energi på og elske seg selv. Stakkars Norske kvinner dere blir til slutt alene. Og det som er det morsomme med det er at dere ikke skjønner det selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå