Gjest Gjest Skrevet 18. september 2005 #1 Del Skrevet 18. september 2005 Jeg og min bror eldre bror som er adoptert og kommer opprinelig i fra Romania. Min far jobbet i UD. Og i fra barnsåra av bodde vi i Spania, Italia, Romania, Bulgaria og Jugoslavia. Vi Nordmenn er ikke så gått kjent som media forestiller det, f. eks i Romania Jugoslavia og Bulgaria er det ikke så veldig mange som kan noe om Norge. Men i Italia og Spania er ståa annerledes. Spesielt Spanske kvinner som bor i nærheten av Norske feriemål, de ser så ned på den Norske kvinne og missliker den skandinaviske kvinneligheten totalt. Dere blir sett på som horer der nede Dessverre. Min mor hadde store problemer med og få lokale venninner i de to landene. Min brors erfaring og jeg er etter og ha bodd i Norge og i Syd Europa så er forskjellen får ungkarer som oss helt vilt. Her i Norge går vi ut er det ingen problem og få seg et nummer en kveld. Går vi ut i Italia Spania Romania Bulgaria en kveld. Så er det garantert at du ikke får sex den første kvelden eller den første mnd. Hvis man ikke går til gledespikene, eller treffer noen i fra Skandinavia. Forholdet skal være et kjærlighets forhold før sex. Grunnen til denne forskjellen ligger ikke i religion Bortsett fra Spania og Italia er Rumenske Bulgarske og Jugoslavske Jenter ikke det spor mer religiøse en de Norske, kanskje mindre. Det som er leit med disse kulturforskjellene er at mange hundretusener av sydeuropeiske kvinner om menn ser på dere Skandinaviske kvinner som gledespiker i negativ forstand. Dette syntes jeg er trist på samme måte som det er en som ler bak ryggen på min beste venn. Min Mor fikk ofte spørsmålet om hvordan oppdragelse det var på jenten her i landet, de var veldig interessert i det. Med dette innlegget vil jeg spesielt til dere ultra frigjorte kvinner stoppe opp og tenke litt. Kanskje det er noen sannheter i den kritikken dere får her i fra gutta. Mann og kvinne (NÅ VET JEG DET ER NOEN SOM BLIR FORBANA HER) er skapt annerledes, vi menn er som oftes ute etter en ting i første omgang med kvinnen SEX. Når dere har med sydeuropeiske men og gjøre er de vant til mye motstand. Er det rart til at Dere er populære hos dem når der trenger bare og flørte med dere en kveld før dere er i senga. Og er det rart til at dere blir sett på som horer av sydeuropeiske kvinner som har helt andre æres kodekser en dere??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2005 #2 Del Skrevet 18. september 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mie_* Skrevet 18. september 2005 #3 Del Skrevet 18. september 2005 Det er jo dette jeg har påstått hele tiden. Norske kvinner blir oppfattet som utrolig lette på tråden og billige i utlandet. Jeg har selv bodd i utlandet og både sett og følt dette på kroppen. Når jeg er i utlandet pleier jeg å si at jeg er irsk for å slippe all den uønskede oppmerksomheten. Jeg ler når jeg leser om alle kvinnene som kritiserer menn som kjøper sex, når de selv byr seg frem helt gratis til alle som vil med det samme de kommer utenfor landets grenser. Skammelig! Mie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2005 #4 Del Skrevet 18. september 2005 Det er jo dette jeg har påstått hele tiden. Norske kvinner blir oppfattet som utrolig lette på tråden og billige i utlandet. Jeg har selv bodd i utlandet og både sett og følt dette på kroppen. Når jeg er i utlandet pleier jeg å si at jeg er irsk for å slippe all den uønskede oppmerksomheten. Jeg ler når jeg leser om alle kvinnene som kritiserer menn som kjøper sex, når de selv byr seg frem helt gratis til alle som vil med det samme de kommer utenfor landets grenser. Skammelig! Mie ← Sukk bare det kunne vært flere jenter med din holdning her i landet. Mie du får kveldens rose av meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 18. september 2005 #5 Del Skrevet 18. september 2005 Sukk bare det kunne vært flere jenter med din holdning her i landet. Mie du får kveldens rose av meg.. ← Hvem sier at det ikke er flere av oss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 18. september 2005 #6 Del Skrevet 18. september 2005 Må bare legge til at det ikke bare gjelder norske jenter. Jeg mener det samme angående guttene også. Bare så det er sagt. Er lei stempelet vi nordmenn har fått. Selv om mange er nettopp slik, betyr ikke det alle. Heller ikke ensbetydende med flertallet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2005 #7 Del Skrevet 18. september 2005 Hvem sier at det ikke er flere av oss? ← Jeg har en stor bukket med roser, så vixen herved er en delt ut til deg og. Grunnen til at jeg tok opp denne saken er at jeg er i Varna, en by ved svartehavet i Bulgaria og besøker Mor og Far. I går kveld hadde vi besøk av omgansvennene til Mor og Far, det var der saken ble tatt opp. Og når du er i utlandet og blir kritisert for andre Nordmenns oppførsel er det litt sårt. Og i min fortvilelse har jeg lagt inn et innlegg her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2005 #8 Del Skrevet 18. september 2005 Her i Norge går vi ut er det ingen problem og få seg et nummer en kveld. ← Synes nå dette sier sitt om deg(norske gutter) og da. Fei for din egen dør du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. september 2005 #9 Del Skrevet 18. september 2005 Som norsk jente som kjenner endel personer fra middelhavslandene, kan jeg dessverre bare bekrefte hva trådstarter sier. Det er ikke akkurat morsomt å høre hva slags bilde de har av norske kvinner og menn. Hvor blir det av folkeskikken og respekten, kan man jo lure på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2005 #10 Del Skrevet 18. september 2005 Synes nå dette sier sitt om deg(norske gutter) og da. Fei for din egen dør du. ← Jeg være med på den at jeg skal feie får min egen dør. Men jeg må nok si at vi er i utgangspunktet grunnleggende uenige. Jeg mener det er forskjell i mellom kvinner og menn. Enav de største forskjellene går på seksulle. Jeg skal vedde på at med et vanlig utseende eller utgangspunkt og du oppfører deg utfordrende foran 100 single men. Vil 90% av dem ha sex med deg. Selvfølgelig er det mange som vil nekte på dette, men jeg påstår dette er tilfelle. Snu dette på flisa, og tenk selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 18. september 2005 #11 Del Skrevet 18. september 2005 Og når du er i utlandet og blir kritisert for andre Nordmenns oppførsel er det litt sårt. Og i min fortvilelse har jeg lagt inn et innlegg her. ← Det er akkurat det jeg mener. Jeg liker ikke å bli kritisert for det andre gjør eller ikke gjør. Det gjelder generelt og ikke bare nordmenn i syden. Det er lett å generalisere når man ser en tendens, men realiteten har alltid flere sider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2005 #12 Del Skrevet 18. september 2005 Det er akkurat det jeg mener. Jeg liker ikke å bli kritisert for det andre gjør eller ikke gjør. Det gjelder generelt og ikke bare nordmenn i syden. Det er lett å generalisere når man ser en tendens, men realiteten har alltid flere sider. ← Da beklager jeg ordleggingen min, jeg mener selvfølgelig ikke og skjære alle norske kvinner over en kam. Og burde vel ordlagt meg anderledes. Men det er et fakt at dette gjelder en del kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 18. september 2005 #13 Del Skrevet 18. september 2005 Da beklager jeg ordleggingen min, jeg mener selvfølgelig ikke og skjære alle norske kvinner over en kam. Og burde vel ordlagt meg anderledes. Men det er et fakt at dette gjelder en del kvinner. ← Ja, det er et faktum at det gjelder en del, men som sagt - ikke bare kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 18. september 2005 #14 Del Skrevet 18. september 2005 Vi er nok ganske mange som ikke er sånn, men dessverre (og selvfølgelig) er det de som opptrer utfordrende som blir lagt merke til. Nei, de fleste av oss er nok helt vanlige og med både folkeskikk og god moral Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 18. september 2005 #15 Del Skrevet 18. september 2005 Nei, de fleste av oss er nok helt vanlige og med både folkeskikk og god moral ← Vi skal nok klare oss fint vi, flower. Jeg tror det ofte er nysingle jenter som skal slå seg løs i Syden som sørger for dette ryktet. Iallefall slik jeg har oppfattet det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 18. september 2005 #16 Del Skrevet 18. september 2005 Hvorfor skal ikke jentene kunne ha sex med en person hvis de vil det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Derrier Skrevet 18. september 2005 #17 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Hvorfor skal ikke jentene kunne ha sex med en person hvis de vil det? ← Fordi spanske mørkemenn kan få espressoen i halsen. Who gives a shit?? Er sikker på at begge mine bestemødre ville ha syntes at samtilige damer her inne var noen horer, men hallo - det er generasjonsforskjell. Og alle vet at Syd-Europa ligger langt etter når det gjelder slike ting. Heller en norsk dame som "horer" seg og som jeg kan føre en normal samtale med enn en sydlandsk kjerring som kun er dugendes som husmor. (Det skal sies at jeg har hatt sydlandske kjærester, men de var veldig norske av seg av forskjellige grunner.) Endret 18. september 2005 av Derrier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2005 #18 Del Skrevet 19. september 2005 Fordi spanske mørkemenn kan få espressoen i halsen. Who gives a shit?? Er sikker på at begge mine bestemødre ville ha syntes at samtilige damer her inne var noen horer, men hallo - det er generasjonsforskjell. Og alle vet at Syd-Europa ligger langt etter når det gjelder slike ting. Heller en norsk dame som "horer" seg og som jeg kan føre en normal samtale med enn en sydlandsk kjerring som kun er dugendes som husmor. (Det skal sies at jeg har hatt sydlandske kjærester, men de var veldig norske av seg av forskjellige grunner.) ← Kjære Derrier. Noe av meningen jeg prøver og få fram er at mann bør te seg etter hvor mann er i verden. F.eks. du går ikke lett kledd i Iran, skjønner du. Og sydeuropeske damer duger mye mer en til bare hus arbeid. De er fult på høyde med den Norske kvinne både i utdannelse m.m.m Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2005 #19 Del Skrevet 19. september 2005 Greske servitører tilhører tydeligvis målgruppe nr 1 for norske kvinner. Flaut å se når man er på ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nick Etmitt Skrevet 19. september 2005 #20 Del Skrevet 19. september 2005 Maken til dobbeltmoral! Når kvinner er frigjorte så betyr altså dette at de har lav moral og dårlig oppdragelse. Men for gutta sin del så er det bare genetikk? Dette vitner om dårlig forståelse av kvinners kjønnsdrifter, spør du meg. At kvinner i disse landene er mer undertrykte enn norske kvinner, er nok hovedgrunnen til at de er mer puritanske. Tror ikke sexdriftene deres er svakere i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå