AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #1 Skrevet 30. juli 2021 Har en liten en som akkurat har blitt 4 mnd gammel. Siden han ble født har det vært x-antall bæsjebleier hver eneste dag, men den dagen var det ingenting, før han hadde én bleie dagen etter, og nå er han på andre dagen uten bæsj. Fisene hans derimot lukter som død, råtne egg, hva enn av grusomme lukter man kan komme på. Er det normalt at det bare plutselig stopper opp med konstante bæsjebleier? Og kan de ekle prompene hans bety noe? Han fullammes, og jeg har ikke spist eller drukket noe utenom det vanlige😅 Anonymkode: b6e84...1ad
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #2 Skrevet 30. juli 2021 Han viser ingen tegn til ubehag og er ellers som han pleier forresten Anonymkode: b6e84...1ad
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #3 Skrevet 31. juli 2021 Helt normalt så lenge baby kun får morsmelk. Fisen lukter såpass dødelig da avføringen ligger lengere i tarmen og skaper dårlig lukt på luften som kommer ut (i følge min logikk). Anonymkode: 74bb6...2e2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #4 Skrevet 31. juli 2021 Når fikk han vaksine sist? Vet om flere som har helt jævlige fiser pga noe mor spiste eller pga vaksine (novovirus?) Anonymkode: fee59...c4b
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #5 Skrevet 31. juli 2021 Min baby på 3 mnd hadde det også sånn i feiren. Vanligvis bæsj hver dag. Plutselig ble det bæsj veldig sjelden, kanskje hver tredje dag. Fisen luket skikkelig vondt og jeg ble bekymret et par uker der. Så løsnet det og er tilbake til flere ganger med bæsj hver dag. Fullammes. Så forhåpentligvis går det over snart😉 Anonymkode: 179c9...7c8
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #6 Skrevet 31. juli 2021 Var omtrent da min baby gikk over fra bæsj til fast tid hver dag, til noen dager mellom og verdens dødeligste fiser daglig. De ble verre jo flere dager som gikk og siste dag før bæsj var det myyyye fising 😂🙈 nå er hun begynt med noe fast føde og fiser nye mindre, og bæsjer regelmessig igjen 🤷♀️ Anonymkode: e9acc...455 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå