Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Er 32 år gammel og har drømt å bo i Australia i hvertfall minst et år i Melbourne. Har en bachelor grad innen for helse, har autorisasjon i Norge, men kan ikke bruke den der dessverre. 

Master kan bli svært dyrt, har dere noen andre råd? Vil gjerne oppfylle drømmen min før jeg får barn og evt gifter meg. 

Anonymkode: da9d0...b91

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei!

Er 32 år gammel og har drømt å bo i Australia i hvertfall minst et år i Melbourne. Har en bachelor grad innen for helse, har autorisasjon i Norge, men kan ikke bruke den der dessverre. 

Master kan bli svært dyrt, har dere noen andre råd? Vil gjerne oppfylle drømmen min før jeg får barn og evt gifter meg. 

hvorfor kan du ikke bruke spl.utdannelsen din i Australia? Skandinaviske sykepleiere er skyhøyt ettertraktet

Anonymkode: 35a32...bb0

AnonymBruker
Skrevet

Hei, er tannpleier. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hei, er tannpleier. 

åja, beklager, fikk det for meg at det gjaldt sykepleier :) 

Anonymkode: 35a32...bb0

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke ta et årsstudium i noe du interesserer deg for? Ellers er det nok ikke mange andre muligheter dessverre. Å finne en jobb som går med på å stå som ansvarlig for hele din visumsøknad er veldig vanskelig.. 

Anonymkode: 2ed62...113

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bor du ved et stort universitetet så søk deg inn på en grad hvor du kan ha frie emner/bredder, og søk utveksling.

Anonymkode: f78bf...fa6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Reis dit på ferie og vær der så lenge du får turistvisum (tre måneder). Reis tilbake etter et halvår eller noe slikt og vær der i tre måneder til. Alternativet er å studere noe, men det er dyrt. Å få arbeidstillatelse er et mareritt og er for de fleste lite realistisk. 
Men per i dag er det mange australske statsborgere som ikke slipper inn i landet sitt pga lave caps på karantenehotell, og uten oppholdstillatelse slipper man som utenlandsk statsborger ikke inn (med mindre man er Hollywood-stjerne), så det ser ikke bra ut per i dag. 

Anonymkode: 380e4...455

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...