AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #1 Skrevet 30. juli 2021 Hei! Er 32 år gammel og har drømt å bo i Australia i hvertfall minst et år i Melbourne. Har en bachelor grad innen for helse, har autorisasjon i Norge, men kan ikke bruke den der dessverre. Master kan bli svært dyrt, har dere noen andre råd? Vil gjerne oppfylle drømmen min før jeg får barn og evt gifter meg. Anonymkode: da9d0...b91
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #2 Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei! Er 32 år gammel og har drømt å bo i Australia i hvertfall minst et år i Melbourne. Har en bachelor grad innen for helse, har autorisasjon i Norge, men kan ikke bruke den der dessverre. Master kan bli svært dyrt, har dere noen andre råd? Vil gjerne oppfylle drømmen min før jeg får barn og evt gifter meg. Anonymkode: da9d0...b91 hvorfor kan du ikke bruke spl.utdannelsen din i Australia? Skandinaviske sykepleiere er skyhøyt ettertraktet Anonymkode: 35a32...bb0
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #3 Skrevet 30. juli 2021 Hei, er tannpleier. Anonymkode: da9d0...b91
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #4 Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei, er tannpleier. Anonymkode: da9d0...b91 åja, beklager, fikk det for meg at det gjaldt sykepleier Anonymkode: 35a32...bb0
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #5 Skrevet 30. juli 2021 Kan du ikke ta et årsstudium i noe du interesserer deg for? Ellers er det nok ikke mange andre muligheter dessverre. Å finne en jobb som går med på å stå som ansvarlig for hele din visumsøknad er veldig vanskelig.. Anonymkode: 2ed62...113 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #6 Skrevet 30. juli 2021 Bor du ved et stort universitetet så søk deg inn på en grad hvor du kan ha frie emner/bredder, og søk utveksling. Anonymkode: f78bf...fa6 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #7 Skrevet 30. juli 2021 Reis dit på ferie og vær der så lenge du får turistvisum (tre måneder). Reis tilbake etter et halvår eller noe slikt og vær der i tre måneder til. Alternativet er å studere noe, men det er dyrt. Å få arbeidstillatelse er et mareritt og er for de fleste lite realistisk. Men per i dag er det mange australske statsborgere som ikke slipper inn i landet sitt pga lave caps på karantenehotell, og uten oppholdstillatelse slipper man som utenlandsk statsborger ikke inn (med mindre man er Hollywood-stjerne), så det ser ikke bra ut per i dag. Anonymkode: 380e4...455 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå