Gjest Fast bruker utlogga Skrevet 18. september 2005 #1 Skrevet 18. september 2005 Jeg har en venn som har sagt at han elsker meg, og fantaserer og drømmer om meg hver dag, hele tiden. Han sier at han har mange bilder av meg hjemme, og mange av dem på soverommet. At han har følelser for meg, kom ikke helt overraskende på. Men at han har 20 bilder av meg på soverommet, gjorde meg litt urolig. Er dette helt greit, eller er det noen som syns jeg bør bli bekymret? Jeg vet ikke helt selv.. Han er virkelig en veldig greit kar, som jeg beundrer på mange måter, og som jeg er glad i på mitt vis Hva tenker dere om dette?
Gjest Bellatrix Skrevet 18. september 2005 #2 Skrevet 18. september 2005 Jeg hadde blitt litt skeptisk. Vet ikke hvorfor, men jeg hadde det.
Gjest Vindelspev Skrevet 18. september 2005 #3 Skrevet 18. september 2005 Jeg ville syntes det var litt ekkelt iom at det ikke later til å være noe romantisk mellom dere....?
Tiit Skrevet 18. september 2005 #4 Skrevet 18. september 2005 Du høres ut som om du syns dette er ekkelt. Ikke greit å vite hva en skal gjøre med det.
vixen Skrevet 18. september 2005 #5 Skrevet 18. september 2005 Bor det en liten "stalker" i denne fyren eller?
Cata Skrevet 18. september 2005 #6 Skrevet 18. september 2005 Det er vel ikke stort du kan gjøre, men.....jo, jeg synes du bør være litt bekymret hvis han har 20 bilder av deg på soverommet. Ville syntes 20 bilder av samme person var for mye uansett hvilket rom de hadde vært i, medmindre de befant seg i et album da. Ville ærlig talt syntes 20 bilder var for mye selv om dere hadde vært sammen. Men som sagt er det ikke stort du kan gjøre med det.
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2005 #7 Skrevet 18. september 2005 Det er ikke noe romatisk mellom oss, uten at jeg over lengre tid har visst at han har sterke følelser for meg. For det har han sagt på mange måter. Jeg har blitt litt bløt om hjertet da, for han er litt søt. Har aldri tenkt på ham som "stalker". Det er jo nå jeg begynner å få bange anelser da.... Jeg er opptatt (grundig!) Han er myye eldre enn meg, og singel. Han er ikke pågående med å ta kontakt. Når han tar kontakt, er han veldig åpen og direkte. Føler at jeg vet hvor jeg har ham. Likte veeeeeeeldig dårlig det med seksuelle fantasier og 20 bilder av meg. Kanskje jeg bare er utrolig naiv som ikke har skjønt det før, og at det egentlig ikke er så ille?
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2005 #9 Skrevet 18. september 2005 Høres ut som om du ikke har noe problem med han annet enn de 20 bildene han har på soverommet så hvorfor ikke be si det som det er og spørre om han ikke vil være så snill å fjerne de bildene av deg. Bortsett fra det liker du han jo og synes han er ok sier du.
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2005 #10 Skrevet 18. september 2005 Jeg har egentlig ikke noe problem med ham, men ble så fryktelig overrasket over å høre dette med bildene og fantasiene. Trodde liksom det var mer "romantisk kjærlighet" han føler for meg.. Og når jeg er så naiv og enkel i min tanke, så kanskje jeg ikke skjønner dersom han begynner å "tippe litt over" og det kan bli ubehagelig å være meg. Men ærlig talt, er dette så bekymringsfullt at jeg bør si STOPP og holde meg unna?Jeg føler at jeg ikke vet hva jeg skal tenke om det. Kanskjer overdriver jeg hele greia, og at mange kan holde på slik dersom de er forelsket i en person. Uten at en skal legge for mye i det... Det er det jeg har mest lyst til. Glemme hele greia, og forholde meg til ham slik som jeg har gjort før. Helt avslappa og normalt.
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2005 #11 Skrevet 18. september 2005 Jeg har hatt bilder av typer på speilet jeg og ikke bare når jeg var fjortiss Tror ikke det trenger å bety noe om han virker normal ellers.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 19. september 2005 #12 Skrevet 19. september 2005 Jeg tror jeg ville fortalt ham at det er greit nok at en fyr har bilder av en jente de svermer for - men det er *ikke* greit at han forteller det til henne når det er åpenbart at hun ikke er ledig på markedet. I slike tilfeller er det greit å leve i uvisshet.
Gjest Dilla Skrevet 19. september 2005 #13 Skrevet 19. september 2005 Jeg hadde synes det var veldig ekkelt og tror jeg hadde blitt litt redd. Jeg hadde også krevd å få tilbake alle de bildene han hadde av meg. Vet ikke hvor gammel denne fyren er, men du sier at han er endel eldre enn deg så jeg regner med at dette er en voksen mann. Voksne menn har ikke 20 bilder av damer de svermer for hengende på soverommet, med mindre de er "gale".
Tiit Skrevet 19. september 2005 #14 Skrevet 19. september 2005 Tror også jeg ville ha fått tilbake bildene fra ham. Hvorfor har han så mange bilder av deg, forresten? Ville ikke likt at bilder av meg ble "brukt" til slikt.
Lillesøster Skrevet 19. september 2005 #15 Skrevet 19. september 2005 (endret) 20 bilder på soverommet? Høres litt "unormalt" ut, hvis jeg kan bruke det uttrykket. Personlig hadde jeg blitt litt redd. Tenkt at det var noe sykelig over det. Men det kan jo selvsagt være helt uskyldig, ikke vet jeg. Endret 19. september 2005 av Lillesøster
Tusseline Skrevet 19. september 2005 #16 Skrevet 19. september 2005 (endret) Hørtes litt "psycho" ut? Endret 19. september 2005 av Tusseline
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2005 #17 Skrevet 20. september 2005 Tror også jeg ville ha fått tilbake bildene fra ham. Hvorfor har han så mange bilder av deg, forresten? Ville ikke likt at bilder av meg ble "brukt" til slikt. ← Han har klippet ut bilder fra aviser/blader, sier han. Jeg har ikke gitt ham noen, og han har ikke fotografert meg, så jeg kan ikke godt ta bildene fra ham heller. Jeg har sagt til ham at jeg ble i stuss over dette, og usikker. Da ble han veldig redd at jeg skulle syns han var ekkel og slikt. Har litt sympati for ham. Orker ikke å bruke krefter på å bekymre meg over dette. jeg har kommet frem til at han er helt ufarlig.
Gjest Milah Skrevet 20. september 2005 #18 Skrevet 20. september 2005 Han har klippet ut bilder fra aviser/blader, sier han. Jeg har ikke gitt ham noen, og han har ikke fotografert meg, så jeg kan ikke godt ta bildene fra ham heller. ← Han høres rett og slett ikke frisk ut!
Gjest gjest1 Skrevet 20. september 2005 #19 Skrevet 20. september 2005 En myye eldre mann som har 20 bilder av deg i soverommet, og som atpåtil tror det er sosialt akseptert å fortelle deg det? Jeg hadde løpt så fort jeg kunne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå