Gå til innhold

Mann som redigerer bildene sine - tegn på dårlig selvillit?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Begynt å date en trivelig fyr. Hver gang han sender et bilde av seg selv så er det filtrert og redigert. Er dette et tegn på dårlig selvtillit, eller helt normalt i dagens samfunn? Mannen er 36 år, om det har noe å si. 

Anonymkode: 381e4...6ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke nødvendigvis. Kanskje bare forfengelig. Har personlig ikke sansen for det.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bruker du sminke, TS? I så fall...

Har du noensinne brukt filter når du har tatt selfie? I så fall...

Hvis ett eller flere ja så er du skyldig i det du projiserer på mannen.

Anonymkode: 6c0a1...231

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En mann som gjør slikt er spesiell, spør du meg 😆 Si du vil ha han uten filter! Kvinner er en kategori uten dømme for hardt 🤪, men en mann ?? Aldri hørt om lignende.  Hvem vil han imponere ? 

Anonymkode: 717bc...58b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er ufattelig teit med filter og redigering uansett hvem som gjør det. Tror dere ikke at folk kan se dere i virkeligheten?? Helt greit at man vil ha et fint profilbilde av seg selv, men når man legger på filtere og retusjering så er det jo bare fake. Men jeg er veldig ung, så kanskje disse usikkerhetsgreiene bare er noe som trender for de som er eldre og begynner å føle seg stygge.

Hilsen jente 17 år

Anonymkode: 8a738...9e9

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg syns det er ufattelig teit med filter og redigering uansett hvem som gjør det. Tror dere ikke at folk kan se dere i virkeligheten?? Helt greit at man vil ha et fint profilbilde av seg selv, men når man legger på filtere og retusjering så er det jo bare fake. Men jeg er veldig ung, så kanskje disse usikkerhetsgreiene bare er noe som trender for de som er eldre og begynner å føle seg stygge.

Hilsen jente 17 år

Sommerens klokeste innlegg fra jente 17 år ❣  En mann på 36 ?? ( that's just weird! ) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker said:

Hilsen jente 17 år

Dette stemmer ikke.

Anonymkode: 8d6e6...8c7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Og kvinner bruker ikke filter liksom?

Anonymkode: 5a9d3...807

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Har vi samme mann på snap :P Har og en som hele tiden bruker filter, har sagt at han må slutte med det og at han er mye finere uten. Nytter ei liten stund, men så bruker han det igjen . 

Synes det er tatt helt av det her filterbruken. Hallo, det er juks og du ser ikke ut som deg selv.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

En mann som gjør slikt er spesiell, spør du meg 😆 Si du vil ha han uten filter! Kvinner er en kategori uten dømme for hardt 🤪, men en mann ?? Aldri hørt om lignende.  Hvem vil han imponere ? 

Nei, kvinner er ikke mer unnskyldt mtp filterbruk. Patetisk uansett.

Anonymkode: d9059...843

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Begynt å date en trivelig fyr. Hver gang han sender et bilde av seg selv så er det filtrert og redigert. Er dette et tegn på dårlig selvtillit, eller helt normalt i dagens samfunn? Mannen er 36 år, om det har noe å si. 

Anonymkode: 381e4...6ee

Så lenge du vet hvordan han faktisk ser ut, så blir det jo helt idiotisk å redigerer og legge på filter på bilder han sender til deg. Folk som mener filter og redigering er helt ok, framstår som overflatiske og litt enkle i topplokket, synes jeg. Jeg har mange Instagramkontakter som redigerer seg selv til det ugjenkjennelige, og jeg får fnatt av å se på, og får lyst til å kommentere noe a la: "Det er ikke sånn du ser ut".

Anonymkode: dab03...a86

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hilsen jente 17 år

ehh, det er jo flest unge på din alder som redigerer!

Anonymkode: 438c9...55b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan jo hende han har dårlig selvtillit rundt dateing, virker som mange tror at fordi man er nervøs rundt jenter f eks i en potensiell date så er man nervevrak ofte. 

stikk og pul han å se om han stopper. Tipper du får bedre svar da en her inne. 

Anonymkode: d40d7...98e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...