AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #1 Skrevet 30. juli 2021 Jeg har ikke fått kommet meg til lege osv pga jeg er på ferie noe langt unna sånne type tjenester, men lurer på om noen har erfaringer med SA? Jeg tror jeg har hatt en SA rett før starten av uke 6 (for ca 2 uker siden)Begynte brått å blø en god del, også klumper med moderate mens smerter. Dette varte en ettermiddag, så blødde jeg svakt mens de 4 neste dagene litt av og på. Det er nå 8 dager siden jeg sluttet å blø og jeg har ikke hatt smerter eller lignende. Har vært endel kvalm som har økt etter blødningene og er det fremdeles så har vært redd ikke alt er ute(?) pga null blødning og ikke vondt på over en uke våget jeg meg til sex i går kveld . Da jeg hadde vært oppe stund i dag så kom det ut veldig friskt blod, var nok mer enn spotting men fikk det bort og det kom ikke mere. Har litt murring i sidene bare. Er dette sånn en SA foregår, at man kan blø litt hist og pist etterpå? Eller har dette noe med at man har sex for tidlig etterpå å gjøre? Håper noen har erfaringer og vil dele, takk💜 Anonymkode: 13723...cb9
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #2 Skrevet 30. juli 2021 Det skjedde noe lignende med meg etter tablettabort grunnet MA. Jeg blødde i ca 3 uker, så stoppet det et par dager. Plutselig begynte jeg å blø frisk igjen. Ringte poliklinikken på gynekologisk avdelingen og de sa at det var ikke noe å bekymre seg for. Anonymkode: 3ac9e...dc8 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #3 Skrevet 30. juli 2021 Ok😃takk for svar 😀 Anonymkode: 13723...cb9
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #4 Skrevet 31. juli 2021 Du skriver at det er friskt blod og at du så klumper, dette kan være en SA. Man kan få symptomer flere uker etter en abort fordi kroppen produserer fortsatt hormoner i en viss tid. Man kan også blø i etterkant av en SA. Jeg har ikke erfaring med SA/MA men er gravid selv og har lest en del om dette. Håper for din del at det ikke er abort, men vær forberedt på det 💕🥺 Anonymkode: 09e34...b44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå