AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #1 Skrevet 30. juli 2021 Hei. Står på venteliste på 22 plass på samordna opptak, og har fått plass i en annen by. Når «slutter» de å ta inn folk på venteliste. Er jo sykt stress om dette holder på til første skoledag. Da har jeg jo bokstaveligtalt 1 dag på å komme meg til den rette byen + skaffe bolig på ekstremt kort tid. Er det ikke mulig å ringe inn til samordna å droppe ventelisten, og bare komme inn der jeg har takket ja? For isåfall om dette holder på i 2 uker til er det jo ekstremt tungvint og stressende, siden jeg ikke vet hvor det blir. Trodde endelige dato var 29 juli, som det står på samordna. Noen med tips / gode ord? Anonymkode: aaa71...659
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #2 Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hei. Står på venteliste på 22 plass på samordna opptak, og har fått plass i en annen by. Når «slutter» de å ta inn folk på venteliste. Er jo sykt stress om dette holder på til første skoledag. Da har jeg jo bokstaveligtalt 1 dag på å komme meg til den rette byen + skaffe bolig på ekstremt kort tid. Er det ikke mulig å ringe inn til samordna å droppe ventelisten, og bare komme inn der jeg har takket ja? For isåfall om dette holder på i 2 uker til er det jo ekstremt tungvint og stressende, siden jeg ikke vet hvor det blir. Trodde endelige dato var 29 juli, som det står på samordna. Noen med tips / gode ord? Anonymkode: aaa71...659 Men det stresset velger du jo i stor grad selv. Du kan gå for den du takket ja til, og slette den du står på venteliste på Anonymkode: df94c...f70 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #3 Skrevet 30. juli 2021 I etterfyllingsopptaket velger du selv om du takker ja. Du mister altså ikke den plassen du har nå. Anonymkode: a3a2d...d2d 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #4 Skrevet 30. juli 2021 Du må ha krysset av ja eller nei på et skjema. Bare gå inn å kryss nei til venteliste Anonymkode: 9855e...745 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå