AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #1 Skrevet 30. juli 2021 Har noen opplevd at morkaka har løsnet før uke 12 og har hatt vellykkede graviditeter etter? Anonymkode: cc385...582
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #2 Skrevet 30. juli 2021 Hvis morkaka løsner dør jo fosteret innen 1-2 minutter? Det er det eneste jeg har hørt om dette. Anonymkode: 8e2e8...6fc
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #3 Skrevet 30. juli 2021 Morkaken min løsnet under fødsel, noe som da førte til katastrofesnitt. Babyen får jo oksygen fra morkaken, så den kan ikke leve uten morkaka? Vet ikke nok om dette altså, men vet bare at det var veldig kritisk da dette skjedde hos meg. Jordmor sa i ettertid at det handler om sekunder for å klare å redde babyen. Gikk heldigvis veldig fint for babyen min, men var enda bra vi var på sykehuset da det skjedde (jeg «tvang» meg selv inn på føden grunnet blødninger mens riene hadde startet, ble egentlig bedt om å vente hjemme til fødselen var ordentlig igang). Anonymkode: bddf9...0c7
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #4 Skrevet 30. juli 2021 Ts sier ikke at fosteret da overlever, men om noen har opplevd dette (og mistet), men senere hatt vellykkede svangerskap der det ikke har skjedd igjen. Anonymkode: 97957...f81
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #5 Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Ts sier ikke at fosteret da overlever, men om noen har opplevd dette (og mistet), men senere hatt vellykkede svangerskap der det ikke har skjedd igjen. Anonymkode: 97957...f81 Oi, herlighet. Ser jo det klart og tydelig nå når du skrev det. Sorry, dårlig lesing her! Har ikke fått barn i ettertid, men snakket med sykehuset i etterkant og fikk vite at det ikke ville være noe problem å bli gravid igjen (ikke grunnet løsningen av morkaken i hvert fall). Hvis det svaret hjalp deg noe, ts. Anonymkode: bddf9...0c7
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #6 Skrevet 30. juli 2021 Jeg har bare lest at dersom dette skjer så er sjansen for at det skjer igjen større så derfor jeg lurer på om noen har opplevd fin svangerskap etter noe slikt. Jeg mistet i uke 12 og fikk vite at det var blødninger i morkaka som mest sannsynlig tyder til at den har løsnet så er veldig bekymret for fremtiden .. samt at jeg må På blodfortynnende. Anonymkode: cc385...582
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #7 Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Oi, herlighet. Ser jo det klart og tydelig nå når du skrev det. Sorry, dårlig lesing her! Har ikke fått barn i ettertid, men snakket med sykehuset i etterkant og fikk vite at det ikke ville være noe problem å bli gravid igjen (ikke grunnet løsningen av morkaken i hvert fall). Hvis det svaret hjalp deg noe, ts. Anonymkode: bddf9...0c7 Går fint hehe Anonymkode: cc385...582
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå