AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #1 Skrevet 30. juli 2021 Hei. Det gjør vondt å skrive dette, men... Jeg vil ikke ha ungen min. Ho er 2 år. Jeg vil gå ifra far, som jeg nesten spyr av, og bare.. Gå ifra alt. Dere synes sikkert jeg er slem. Barnet har en far, og mange i sin familie som er glade i ho. Jeg har ingen, og er vant med det. Føler meg tom og apatisk. Jeg tror ikke jeg klarer meg så bra som alenemor med ansvar for et barn. Det holder med jobben. Kan jeg gjøre dette? Anonymkode: ca547...be8 3
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #2 Skrevet 30. juli 2021 Du tjener jo ganske mye på å forsette å ta vare på barnet. Når du blir eldre har du da i alle fall noen som kan hjelpe deg og holde deg med selskap. Anonymkode: a75d0...888 3
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #3 Skrevet 30. juli 2021 Du kan flytte og la han ha hovedomsorgen. Men ikke si ifra deg ungen din, det vil gi skader som varer livet ut. Skjønner at det kan være mye, men du klarer vel å ha barnet på samvær? Anonymkode: 1a420...9b9 14
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #4 Skrevet 30. juli 2021 Da er det vel far som kan ta seg av barnet eller at noen i hans familie kan være fosterforeldre? Anonymkode: d2188...d23 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #5 Skrevet 30. juli 2021 For øvrig ville jeg snakket med fastlegen og fått time hos psykolog. Kanskje det kan bygge deg opp og hjelpe deg til å bli mer positiv og få mer energi. Anonymkode: a75d0...888 26
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #6 Skrevet 30. juli 2021 Er du deprimert? Bestill en legetime og fortell det du skriver her❤️ Anonymkode: 0de99...854 31
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #7 Skrevet 30. juli 2021 Det kan høres ut som at du er deprimert. Har du snakket med noen om dette og ellers om hvordan du har det? Anonymkode: e637a...7aa 14
Hr. Aktiv Skrevet 30. juli 2021 #8 Skrevet 30. juli 2021 Ja det kan du, men om det er riktig å gjøre er jeg ikke så sikker på. Du tenker på deg selv isolert nå. Det kan du ikke gjøre når du er forelder. Da må du ta tak fordi det er ikke barnets skyld at det har kommet til verden. Men om dette ikke går så er det også en voksen avgjørelse det å faktisk si fra seg barnet. Men forviss deg om at barnet vil ha det godt og kan finne noen med den morsrollen som fyller din plass ihvertfall. 4
Misanthropis Skrevet 30. juli 2021 #9 Skrevet 30. juli 2021 Ja bestill deg en legetime, kan være depresjon. Eller ihvertfall noe du trenger hjelp med. har du gått lenge i et destruktivt forhold og eller ha andre utfordringer kan det føles helt uoverkommelig at det kan bli bedre. men jenta di har tross alt en mamma som setter henne før stigmaet å bli sett på som en dårlig mor, og det sier mye bare det. 7
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #10 Skrevet 30. juli 2021 Jeg har vært deprimert lenge, men det synes ikke på utsiden. Utenfor smiler jeg, inni er jeg tom. Jeg har mest lyst til å ta livet mitt noen ganger. Jeg holder det inne. Derfor tror jeg ikke at jeg vil ha barn mer. Anonymkode: ca547...be8 6
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #11 Skrevet 30. juli 2021 Det er fantastisk at du har så god selvinnsikt. Virkelig. Dette gjør deg til verdens beste mamma. Gjør det som føles rett for deg og barnet ditt, men pass også på at du ikke har fødselsdepresjon el som du ikke vet om selv. Kanskje du trenger noen å snakke med? Om ikke, og du vet at dette er hva du føler og følelsene ikke er skapt av en depresjon tar du rett valg, verdens største valg... ikke mange mødre og fedre som sliter som setter barnets beste før seg selv...(få velger dette, selv om det vet at de absolutt ikke kan ta godt nok vare på barnet sitt) og det er det du gjør om du vet at du ikke kommer til å bli en så god mamma som barnet ditt trenger. Anonymkode: cd050...925 5
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #12 Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har vært deprimert lenge, men det synes ikke på utsiden. Utenfor smiler jeg, inni er jeg tom. Jeg har mest lyst til å ta livet mitt noen ganger. Jeg holder det inne. Derfor tror jeg ikke at jeg vil ha barn mer. Anonymkode: ca547...be8 Hvorfor er du trist? Greier du ikke å se noe av det gode? For meg høres det ut som om du har mye av det jeg mangler. Jeg er ukyssett, 29 år og en ekte taper. Likevel tenker jeg at det er noe i verden som er godt og at jeg i alle fall tar det jeg får. Anonymkode: a75d0...888
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #13 Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har vært deprimert lenge, men det synes ikke på utsiden. Utenfor smiler jeg, inni er jeg tom. Jeg har mest lyst til å ta livet mitt noen ganger. Jeg holder det inne. Derfor tror jeg ikke at jeg vil ha barn mer. Anonymkode: ca547...be8 Det første du skal gjøre er å få profesjonell hjelp. Ring til legen nå! Barnet kan far ha hovedomsorgen for imens du jobber med å bli frisk. Anonymkode: 0de99...854 14
Diamant20 Skrevet 30. juli 2021 #14 Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg har vært deprimert lenge, men det synes ikke på utsiden. Utenfor smiler jeg, inni er jeg tom. Jeg har mest lyst til å ta livet mitt noen ganger. Jeg holder det inne. Derfor tror jeg ikke at jeg vil ha barn mer. Anonymkode: ca547...be8 Lege NÅ! 7
TLR Skrevet 30. juli 2021 #15 Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Hei. Det gjør vondt å skrive dette, men... Jeg vil ikke ha ungen min. Ho er 2 år. Jeg vil gå ifra far, som jeg nesten spyr av, og bare.. Gå ifra alt. Dere synes sikkert jeg er slem. Barnet har en far, og mange i sin familie som er glade i ho. Jeg har ingen, og er vant med det. Føler meg tom og apatisk. Jeg tror ikke jeg klarer meg så bra som alenemor med ansvar for et barn. Det holder med jobben. Kan jeg gjøre dette? Anonymkode: ca547...be8 Så trist å høre. Men jeg synes ikke at du skal gi i fra deg barnet ditt. 😍
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #16 Skrevet 30. juli 2021 Det er ikke når man er midt i en sykdom, som depresjon er, at man skal ta slike livsviktige avgjørelser. Du er ikke frisk. Gå til lege og få hjelp til depresjonen din først, det er det aller viktigste. Når du har det bra igjen og kan tenke rasjonelt vil du kanskje ha et annet syn på saken, eller kanskje ikke, men da kan du i det minste ta et skikkelig gjennomtenkt valg. Anonymkode: 7c400...59d 12
got2go Skrevet 30. juli 2021 #17 Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei. Det gjør vondt å skrive dette, men... Jeg vil ikke ha ungen min. Ho er 2 år. Jeg vil gå ifra far, som jeg nesten spyr av, og bare.. Gå ifra alt. Dere synes sikkert jeg er slem. Barnet har en far, og mange i sin familie som er glade i ho. Jeg har ingen, og er vant med det. Føler meg tom og apatisk. Jeg tror ikke jeg klarer meg så bra som alenemor med ansvar for et barn. Det holder med jobben. Kan jeg gjøre dette? Anonymkode: ca547...be8 Ja. 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #18 Skrevet 30. juli 2021 Ja, det kan du. Men før du tar et så sjukt drastisk valg bør du først oppsøke profesjonell hjelp. Har du en fødseldepresjon som ikke er behandlet? Barnet vil nok alltid savne en mor, men vil ikke få et dårlig liv med mange som elsker henne. Du trenger en pause og hjelp, så ikke gjør noe forhastet Hva sier din partner til at du har det så vanskelig? Anonymkode: 6ce5a...a61 1
Cer3s Skrevet 30. juli 2021 #19 Skrevet 30. juli 2021 Kanskje du skulle tatt kontakt med fastlegen din? ❤️ Jeg synes det høres ut som du er kraftig deprimert og du trenger hjelp nå. Når det er sagt så kan du såklart gi fra deg foreldreretten, men tenk deg nøye om. Jeg vil råde deg til å vente med ett så drastisk valg til du har en periode i livet som ikke er så tung. 4
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #20 Skrevet 30. juli 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Hei. Det gjør vondt å skrive dette, men... Jeg vil ikke ha ungen min. Ho er 2 år. Jeg vil gå ifra far, som jeg nesten spyr av, og bare.. Gå ifra alt. Dere synes sikkert jeg er slem. Barnet har en far, og mange i sin familie som er glade i ho. Jeg har ingen, og er vant med det. Føler meg tom og apatisk. Jeg tror ikke jeg klarer meg så bra som alenemor med ansvar for et barn. Det holder med jobben. Kan jeg gjøre dette? Anonymkode: ca547...be8 Hvorfor fikk du barn med denne mannen da? Anonymkode: 3f02c...9d9 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå