AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #1 Skrevet 30. juli 2021 Synes dere det? At damer legger kabler i do, raper og promper høyt når de er alene? Anonymkode: 167f8...002
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #2 Skrevet 30. juli 2021 Gjør damer slikt?😯😬 Anonymkode: 0eec1...5e6
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #3 Skrevet 30. juli 2021 Det er derfor mange menn er homofile, fordi de oppdaget at kvinner faktisk er mennesker de også Anonymkode: e4ab3...a6d 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #4 Skrevet 30. juli 2021 Jeg og en ex hadde verdens mest komfortable forhold. Det var ikke unaturlig, og vi begge kunne slippe en fjert uten å gjøre et stort nummer av det. Noen ganger ble det morsomt om det var rar lyd eller mye lukt. Kunne være veldig åpne rundt alt som handler om slikt å gjøre. Jeg er også helsearbeider, så har et veldig naturlig forhold til kropp og ting som urin og avføring. Han tålte alt og likte å prate om alt, kunne ha sex når jeg hadde mensen uten at det var turn-off osv. De fleste som har mensen vet også at underlivet gjerne lukter litt annerledes og at det lukter en del av blodet, men han brydde seg ikke. Jeg kunne være meg selv 100% uten å bli mindre feminin eller deilig i hans øyne.. Kunne vise følelser og være meg, uten å bli mindre tiltrukket, han ble bare mer gal etter meg. Har ikke funnet en slik mann igjen dessverre.. Han var helt fantastisk. Anonymkode: 1f6f7...579 11
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #5 Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg og en ex hadde verdens mest komfortable forhold. Det var ikke unaturlig, og vi begge kunne slippe en fjert uten å gjøre et stort nummer av det. Noen ganger ble det morsomt om det var rar lyd eller mye lukt. Kunne være veldig åpne rundt alt som handler om slikt å gjøre. Jeg er også helsearbeider, så har et veldig naturlig forhold til kropp og ting som urin og avføring. Han tålte alt og likte å prate om alt, kunne ha sex når jeg hadde mensen uten at det var turn-off osv. De fleste som har mensen vet også at underlivet gjerne lukter litt annerledes og at det lukter en del av blodet, men han brydde seg ikke. Jeg kunne være meg selv 100% uten å bli mindre feminin eller deilig i hans øyne.. Kunne vise følelser og være meg, uten å bli mindre tiltrukket, han ble bare mer gal etter meg. Har ikke funnet en slik mann igjen dessverre.. Han var helt fantastisk. Anonymkode: 1f6f7...579 Hva gikk galt?😮 Anonymkode: 9d5da...dd1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #6 Skrevet 30. juli 2021 Ja, selvsagt er det ekkelt. Damer må slutte med sånt. Alle ønsker seg en rosa plastpartner. Går det an å operere? Anonymkode: 791f2...fed
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #7 Skrevet 30. juli 2021 Bæsj og tiss er ekkelt uavhengig av kjønn. Man går ikke rundt å tenker på det. Anonymkode: 85321...4eb 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #8 Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg og en ex hadde verdens mest komfortable forhold. Det var ikke unaturlig, og vi begge kunne slippe en fjert uten å gjøre et stort nummer av det. Noen ganger ble det morsomt om det var rar lyd eller mye lukt. Kunne være veldig åpne rundt alt som handler om slikt å gjøre. Jeg er også helsearbeider, så har et veldig naturlig forhold til kropp og ting som urin og avføring. Han tålte alt og likte å prate om alt, kunne ha sex når jeg hadde mensen uten at det var turn-off osv. De fleste som har mensen vet også at underlivet gjerne lukter litt annerledes og at det lukter en del av blodet, men han brydde seg ikke. Jeg kunne være meg selv 100% uten å bli mindre feminin eller deilig i hans øyne.. Kunne vise følelser og være meg, uten å bli mindre tiltrukket, han ble bare mer gal etter meg. Har ikke funnet en slik mann igjen dessverre.. Han var helt fantastisk. Anonymkode: 1f6f7...579 Det kan nesten høres ut som meg og mitt forhold til min ekssamboer. Hehe M40 Anonymkode: 8f68d...5fa
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #9 Skrevet 30. juli 2021 Jenter gjør ikke slikt Anonymkode: c61ed...c89
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #10 Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jenter gjør ikke slikt Anonymkode: c61ed...c89 Jeg liker jo alltid å tro det. Men etter over en uke på sykkeltur på fjellet og overnattinger i telt med kjæresten og hennes søster må jeg dessverre medgi at det ikke alltid er slik man tror. Det var ikke et samtaletema mellom oss, men når man er så tett sammen hele døgnet kan man ikke unngå å legge merke til at det ikke bare er menn som må ta litt dopapir i lommen og "gå seg en liten tur", som damene uttrykte det. Tilbake i sivilisasjonen igjen, kan man jo innbille seg at det ikke er slik. Anonymkode: a7750...2db 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #11 Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Hva gikk galt?😮 Anonymkode: 9d5da...dd1 Morens hans var et grusomt menneske og behandlet meg dårlig, og han gjorde ingenting for å hjelpe. I tillegg var han periodevis rusmisbruker og vi hadde ulike verdier på andre punkt i livet. Han bedro meg også. Anonymkode: 1f6f7...579 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #12 Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Morens hans var et grusomt menneske og behandlet meg dårlig, og han gjorde ingenting for å hjelpe. I tillegg var han periodevis rusmisbruker og vi hadde ulike verdier på andre punkt i livet. Han bedro meg også. Anonymkode: 1f6f7...579 Var dere samboere? Og hvordan går det med han i dag? Anonymkode: cd4c5...21e
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #13 Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Var dere samboere? Og hvordan går det med han i dag? Anonymkode: cd4c5...21e Ja. Jeg vet ikke. Anonymkode: 1f6f7...579
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #14 Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja. Jeg vet ikke. Anonymkode: 1f6f7...579 Stalker du ikke facebook? Anonymkode: cd4c5...21e
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #15 Skrevet 30. juli 2021 Det er ikke akkurat slik at jeg som kvinne synes det er behagelig å tenke på at menn gjør det samme - så hvorfor skulle det være annerledes andre veien? Jeg går ikke akkurat rundt å tenker på dette i hverdagen, men vet dette er en naturlig del av å være menneske. Dette er de aller fleste klar over. Anonymkode: b9785...8c5 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #16 Skrevet 30. juli 2021 Mulig noen damer driver på slikt, men dama mi gjør det ikke. Anonymkode: cd9a2...e1f 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #17 Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jeg liker jo alltid å tro det. Men etter over en uke på sykkeltur på fjellet og overnattinger i telt med kjæresten og hennes søster må jeg dessverre medgi at det ikke alltid er slik man tror. Det var ikke et samtaletema mellom oss, men når man er så tett sammen hele døgnet kan man ikke unngå å legge merke til at det ikke bare er menn som må ta litt dopapir i lommen og "gå seg en liten tur", som damene uttrykte det. Tilbake i sivilisasjonen igjen, kan man jo innbille seg at det ikke er slik. Anonymkode: a7750...2db Alt som spiser og drikker har et fordøyelsessystem. Hadde vært rart om ikke damer skulle hatt det. Er det mulig at noen menn i dag tror at kvinner har en slags magi som får alle kroppslige avfallsstoffer til å forsvinne i løse luften? 😂😂 Anonymkode: a6ee6...0e2 3
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #18 Skrevet 30. juli 2021 Nei, det finnes vel ingen som virkelig tror det, men for mange er det jo litt "turn off", så derfor like greit at det vanligvis skjer bak en lukket dør. Forstår godt at det er like ubehagelig for en kvinne å se en mann som går på do som omvendt. Anonymkode: a7750...2db
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #19 Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mulig noen damer driver på slikt, men dama mi gjør det ikke. Anonymkode: cd9a2...e1f Alle promper og bæsjer. Dama di også. Anonymkode: 167f8...002 1
ClausSaus Skrevet 30. juli 2021 #20 Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Synes dere det? At damer legger kabler i do, raper og promper høyt når de er alene? Anonymkode: 167f8...002 Øhhh… hvem er det som går rundt tenker på sånt? Mulig jeg har litt mer kontinuerlig rushtrafikk mellom ørene enn normalt, men jeg har ikke ledig kapasitet til å gå å gruble på damer som bæsjer og promper…? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå