Gjest Noa Skrevet 18. september 2005 #1 Skrevet 18. september 2005 Jeg fikk denne anbefalt av en på apoteket til min datter som har et problem med kviser, grove porer og blir lett rød/irritert av sterke produkter. Hun sa den skulle gi resulatater på 3 mnd?! Dette står det om den i brosjyren: "Allantoin og panthenol pleier, gir fukt og virker beroligende. pH på 5.5 stabiliserer den beskyttende syrekappa. Virker hemmende på kvisefremkallende bakterier og forebygger dannelsen av nye kviser" Høres dette okay ut? Jeg har svært lite peiling på dette!! Er det noe annet dere vil anbefale som fungerer(bedre)? Hvordan bør hun pleie huden sin?
Gjest Gjesta Skrevet 18. september 2005 #2 Skrevet 18. september 2005 Se om du ser "salicylic acid " (salisylsyre) i innholdslista. Hvis den inneholder det, er den effektiv mot kviser uten å ta knekken på huden. De øvrige ingrediensene høres bra ut. Pass også på at hun tilfører fuktighet i form av en lett fuktighetskrem, kanskje fra samme serie?
Gjest no clue Skrevet 12. november 2005 #3 Skrevet 12. november 2005 Den pleiegelen, skal den vaskes av igjen? synes den ligger som et lag utenpå huden, det kan da ikke være veldig rensende..? eller er det bare å smøre på som vanlig fuktighetskrem?
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2005 #4 Skrevet 13. november 2005 Den pleiegelen, skal den vaskes av igjen? synes den ligger som et lag utenpå huden, det kan da ikke være veldig rensende..? eller er det bare å smøre på som vanlig fuktighetskrem? ← Har brukt den og er fornøyd. Den er litt vannaktig så du smører den bare inn i huden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå