AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #1 Skrevet 30. juli 2021 Goy aa hore! forstegangs her og litt usikker paa hva jeg bor pakke i stellebagen og ha lett tilgjengelig (annet enn bleier/vaatservietter?) Anonymkode: 5899e...73a
Juni15 Skrevet 30. juli 2021 #2 Skrevet 30. juli 2021 Ekstra skift til dere begge er praktisk. I hvert fall en t-skjorte til deg i tilfelle du blir gulpa på etc. Hadde også med gulpekluter, underlag til å skifte bleie på, flaske til meg selv. Ammeinnlegg. 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #3 Skrevet 30. juli 2021 Er det til nyfødt vi snakker om? Små plastposer til å legge bleier du ikke får kastet og evt. utbæsjede klær. I tillegg til det vanlige, våtservietter/tørrservietter, bleier, stellematte, skift… Anonymkode: 71f29...634 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #4 Skrevet 30. juli 2021 8 minutter siden, AnonymBruker said: Er det til nyfødt vi snakker om? Små plastposer til å legge bleier du ikke får kastet og evt. utbæsjede klær. I tillegg til det vanlige, våtservietter/tørrservietter, bleier, stellematte, skift… Anonymkode: 71f29...634 Takk, ikke ikke klar over at jeg maa ha bleiematte! Notert nyfodt ja Anonymkode: 5899e...73a
tussi84 Skrevet 30. juli 2021 #5 Skrevet 30. juli 2021 I stelleveske har vi: bleier, våtservietter, stellematte, tørrservietter, sink salve, nesedråper, gulpeklut, siklesmekker, og 1- 2 skift. (Sokker, strømpebukse, langarmet/kort armet body, bukse, evt genser/jakke. Oppe på stellebordet har vi: bleier, stellematte, sink salve, baby olje, baby shampoo og såpe, våtservietter, tørr servietter, diverse stelle kremer, q tips for barn. 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #6 Skrevet 30. juli 2021 Stelleveska : Bleier, våtservietter, tørre engangskluter, ammeinnlegg, Zinksalve, håndkrem, purelan, 2-3 skift til baby, flaske, Drikkeklar nan, gulpeklut, leke, stellematte med håndduk, antibac, bind, siklesmekke, ytterklær, poser til bleie/bæsjeklær. Stellebord : Bleier, oljer, såper, skål, kluter, våtservietter, tørre engangskluter, ekstra skift, håndklær. Anonymkode: ea4d0...1c1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #7 Skrevet 30. juli 2021 Jeg har en sånn liten veske med innebygd matte, 3 bleier, tørre og våte engangskluter liten flaske antibac og hundeposer. Det holder til de fleste turer Orker ikke drasse med mye ekstra og stor veske, så veldig glad i denne lille! Skip Hop pronto heter den jeg har( Akkurat den første tiden med nyfødt har jeg denne større veska oppi annen veske eller sekk med ammeinnlegg, ammeskjold, våtservietter, purelan, bind og gulpekluter, og en ekstra body til baby. På stellebordet har jeg stellematte med håndkle, bleier, tørre kluter og skål med vann. Under har jeg kluter, klær, babyolje, en sinksalve og fler håndklær og gulpekluter. Anonymkode: 244f7...5ad
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #8 Skrevet 30. juli 2021 Min stellebag kom med et enkelt stelleunderlag som kan brettes sammen. Pleier å bruke de engangs mattene fra libero som jeg klipper i to. Har ett på dette underlaget som byttes ved behov og et til i reserve. Har også ekstra skift til baby, smokk, bleier, bleieposer osv. Anonymkode: c76dc...fe3 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #9 Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk, ikke ikke klar over at jeg maa ha bleiematte! Notert nyfodt ja Anonymkode: 5899e...73a Det er få ting man «må» men akkurat bleiematte er fint å ha. Noe å legge mellom baby og underlaget er ofte fint. Ellers så finner du fort ut av det altså. Du får litt opplæring på sykehuset, og så bare pakker du det de bruker der. Anonymkode: 71f29...634
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå