Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har en baby på 6 mnd. Jeg vil at hun skal kunne grise, utforske og spise maten selv! Bare kose seg! Men jeg får helt FNATT av alt griset! Har Selvfølgelig latt henne gjøre det et par ganger.. Noen som har tips?? Eller er på samme måte?? 

Anonymkode: 3e8a1...d55

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg brydde meg ikke så mye fordi det var når hun fikk grise jeg endelig fikk hendene fri. Tok meg en kopp kaffe og så på. 
Brukte voksduk på bordet og på gulvet, og hun gikk rett i badebalja etterpå. Vi skiftet klær 3 ganger om dagen. 

Anonymkode: fd23a...8f5

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg brydde meg ikke så mye fordi det var når hun fikk grise jeg endelig fikk hendene fri. Tok meg en kopp kaffe og så på. 
Brukte voksduk på bordet og på gulvet, og hun gikk rett i badebalja etterpå. Vi skiftet klær 3 ganger om dagen. 

Anonymkode: fd23a...8f5

Det var lur måte å se det på! Skal ta denne til meg 😄

Skrevet

Ja det er bare å stålsette seg på at sånn er det nok mange mnd frem i tid. Minsten her måtte bade 08:30 i dag tidlig etter frokost, 15 mnd gammel. De må bare få øve seg.

om jeg bruker energi på å tørke og vaske imellom blir det bare stress for begge.

matglede og matro. Har det varmt på kjøkkenet, så noen måltider tas i bare bleia 😁

tar bort bestikk om det bare brukes til å kaste mat flere meter, da er han som regel mett uansett. 

AnonymBruker
Skrevet
Misanthropis skrev (1 minutt siden):

Ja det er bare å stålsette seg på at sånn er det nok mange mnd frem i tid. Minsten her måtte bade 08:30 i dag tidlig etter frokost, 15 mnd gammel. De må bare få øve seg.

om jeg bruker energi på å tørke og vaske imellom blir det bare stress for begge.

matglede og matro. Har det varmt på kjøkkenet, så noen måltider tas i bare bleia 😁

tar bort bestikk om det bare brukes til å kaste mat flere meter, da er han som regel mett uansett. 

Takk! Med førstemann vasket jeg innimellom hele tiden! Bare stress… hun er nå 9 da, så en stund siden! Men jeg må nok bare slippe taket! 

Skrevet (endret)

Her er det fritt vilt. 

Noe går inn i munnen og det som havner på gulvet tar hunden. Ungene høytrykk spyles etterpå

Endret av Enterprises
  • Liker 1
Skrevet

Ei diiiiger t-skjorte som du kan tre på ungen og dandere rundt stolen, så kan den kastast i vaskemaskinen etterpå;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Fjaselina skrev (1 minutt siden):

Ei diiiiger t-skjorte som du kan tre på ungen og dandere rundt stolen, så kan den kastast i vaskemaskinen etterpå;)

Det var lurt! Skal prøves 😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...