Samantha Skrevet 18. september 2005 #1 Skrevet 18. september 2005 Eg har akkurat bestilt en pizza frå den lokale pizzasjappa. Kjøttdeig, pepperoni, mais og løk + kvitløksdressing ved siden av. Eg likar IKKJE ananas på. Syns ikkje frukt høyrer heime på mat i det heile tatt. Desverre har eg to gode venninder som alltid vil ha Hawai-pizza med skinke og ananas. Jaja!!
Gjest gjesta Skrevet 18. september 2005 #2 Skrevet 18. september 2005 hehe, eg har og kjøpt pizza på den lokale sjappa idag.. peperoni, kjøttdeig, biff, løk og paprika! og kvitløksdressing ved sida av!!
Gjest Gjesta Skrevet 18. september 2005 #3 Skrevet 18. september 2005 Jeg liker en lokal variant med spinat og gorgonzola, men uheldigvis er ikke kjæresten like begeistret
Grooo Skrevet 18. september 2005 #4 Skrevet 18. september 2005 Jeg har i det siste funnet ut at marinert biff er sinnsykt godt!
Gjest Pet Skrevet 18. september 2005 #5 Skrevet 18. september 2005 Spicy kjøttboller! Og jalapenos! Enig i at ananas ikke har noe på pizza å gjøre.
Elanor Skrevet 18. september 2005 #7 Skrevet 18. september 2005 Den lokale pizza-sjappa har pizza med pesto, kylling, soltørkede tomater og pinjekjerner. Den smaker helt fantastisk! I dag prøvde jeg derimot å lage en slik pizza selv. Den ble mindre fantastisk... Lurer på hva hemmligheten er.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 18. september 2005 #8 Skrevet 18. september 2005 Gorgonzola, spekeskinke (evt bacon), løk og fersk sopp.
Ellisiv Skrevet 18. september 2005 #9 Skrevet 18. september 2005 mmm, nå ble jeg sulten! Ananas har ingenting på en pizza å gjøre. Liker pizza med kjøttdeig, skinke, løk, purreløk, jalapenos, biffkjøtt, peperoni. Ikke nødvendigvis alt på en gang, kan bli litt for mye av det gode. Jeg lager som regel pizza selv. Mat mat mat!
Gjest Manic Skrevet 18. september 2005 #10 Skrevet 18. september 2005 Dolly har en tøysefantasisk pizza med hvitløksmarinerte reker og artisjokk! mmmmmmmmm!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå