Gå til innhold

Liberalistene vil ha full gjenåpning

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik de fortsetter nå vil bare føre til en katastrofal økonomi og ett folk som er dårligere rustet mot fremtidige sykdommer. 

• Liker 6
Skrevet

De har min fulle støtte!

• Liker 5
Skrevet
43 minutter siden, Ukjent. said:

Regjeringen utsetter videre gjenåpning. Det er uklart hva som er argumentasjonen når knapt noen er innlagt. Liberalistene går hardt ut og mener nok er nok. Jeg kan ikke annet enn å være enige med dem:

https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/na-begynner-jeg-a-tvile-pa-om-det-noen-gang-blir-full-gjenapning/o/5-95-268670

"Blir det noengang gjenåpning?"

lololol!!! Pandemien har ikke vart i 2 år en gang! Dette er ingenting! 10+ år så kan vi kanskje begynne å snakke om det begynner å bli lenge.

Vi har "få" tilfeller i et samfunn med tiltak, med stigende smittetrend og der folk enda ikke har begynt å komme tilbake fra ferie og spre faenskapet for alvor.

Hver slik sippeartikkel viser mer og mer at nordmenn har hatt så utrolig godt av å oppleve en krise. Uuuu, jeg vil ha rettighetene mine! Feste, reise, leve! Jeg nekter at viruset finnes! Bortskjemte bleiebarn. Nesten så en kan håpe på India-tilstander utover høsten så folk lærer.

Og nei det er ikke influensa.

• Liker 2
  • Opprett ny...