AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #1 Skrevet 30. juli 2021 Ting som å bade, klatre, rafte, SUP, dra på båttur osv.. skikkelig feriebrems... vil bare ligge på sofaen å se tv. Kose med hunden, tusle rundt med hunden osv.. Noen som har det likt? Anonymkode: 19ee1...2d8
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #2 Skrevet 30. juli 2021 Det er helt vanlig å ha null energi i første trimester Anonymkode: 88533...e52
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #3 Skrevet 30. juli 2021 Jeg var lik, men mest fordi jeg var redd for å skade fosteret. Jeg vet det skal mye til for å gjøre det men jeg tok ingen sjanser. Følte vi brukte såpass med tid før det klaffet at jeg ikke orket at det skulle være forgjeves Anonymkode: a11fe...012
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #4 Skrevet 30. juli 2021 Det er vanlig at man er mye trøtt i første trimester. Jeg gjorde fint lite annet enn å jobbe og sove. Deilig å sitte på bussen på vei hjem fra jobb og glede meg til å legge meg under dyna og bare sove og spire frem et lite menneske 😴💝 Anonymkode: 3fea1...3a4
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #5 Skrevet 31. juli 2021 Fordi du er sliten, i dårlig form, bare lat eller redd? De færreste av disse aktivitetene vil være skadelig for fosteret 🙂 Men det et helt normalt å være sliten og lov å ta det med ro! Anonymkode: 12e35...4b0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå