AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #1 Skrevet 30. juli 2021 Hei - en liten frustrasjon her i dag. I går avtalte jeg og kjæresten at vi skulle møtes i dag, og han bestemte klokkeslettet for møtet selv. Senere på kvelden bestemte han seg for å dra på fest, som i seg selv er greit nok. Men i dag får jeg melding av han om at han må vente et par timer over avtalen før han kan komme/kjøre, da han har drukket til langt på natt - noe jeg syns er helt idiotisk da han selv valgte tiden han skulle komme i dag lenge før han dro på fest. Da mener jeg at han også burde klare å forholde seg til det klokkeslettet selv, ved å f.eks slutte å drikke litt tidligere på natten. Det er iallefall sånn jeg hadde håndtert den situasjonen selv. Har jeg grunn til å være irritert? Dette har skjedd flere ganger og vi har pratet om det, men jeg tror ikke han skjønner hvor respektløst og sårt det faktisk føles for meg. Hva bør jeg si/gjøre? Anonymkode: fcc1f...e1f
Nymerïa Skrevet 30. juli 2021 #2 Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva bør jeg si/gjøre? Si at dette gidder du ikke. Når han er klar for å holde avtaler kan dere ta opp tråden.
nomore82 Skrevet 30. juli 2021 #3 Skrevet 30. juli 2021 Dette er en oppførsel man legger fra seg når man blir voksen og lærer at man skal ha gjensidig respekt ovenfor andres tid og følelser. Og dette er da åpenbart en oppførsel kjæresten din enda ikke har lagt fra seg. Så da er spørsmålet om du er villig til å akseptere at det vil være sånn i lang tid fremover eller om du er villig til å sette hardt mot hardt? "Nå har jeg tatt dette opp med deg så mange ganger allerede at jeg er drittlei. Enten så respekterer du avtalene våres ellers orker jeg ikke mer." Og da må du naturligvis og være villig til å dumpe han. For dette vil skje igjen og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå