AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #1 Skrevet 30. juli 2021 Jeg har alltid vært glad i Twinings Earl grey og Lipton yellow label, med melk og sukker eller suketter. Bestemoren min var britisk, og hun laget verdens beste te til meg da jeg var barn. Men jeg får det ikke like bra til selv og smaksløkene har forandret seg. Synes de smaker mindre nå enn før. Har smakt noe Yogi te som var mye mer spennende og blant annet en jeg likte veldig godt, men aner ikke hvilken smak det var. Har ikke klart å se at noen selger et sortiment med forskjellige yogi te for å teste, kun store esker av samme smak. Men jeg vil ha noe som er litt i samme kategori som earl grey og yellow label. Dvs en litt lignende smak uten noe veldig fruktig eller syrlig. Bare "Te"-te. Er det svart te man kaller det? Og det må være med koffein, ikke koffeinfri. Anonymkode: 53885...52d
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #2 Skrevet 30. juli 2021 Anbefaler Sweet Chai, Black Chai, Classic, og Sweet Chilli! Syns personlig at Chai te typene, uansett brand, er de beste og minner mest om det jeg husker som te fra jeg var liten. Perfekt med melk og honning! Anonymkode: 5092e...796 3
Despicable Skrevet 30. juli 2021 #3 Skrevet 30. juli 2021 Ikke Yogi-te, men ville bare tipse om earl grey-teen fra Pukka. Synes den smaker mye mer enn de fra Twinings og Lipton!
Viktualia Skrevet 30. juli 2021 #4 Skrevet 30. juli 2021 Prince Vladimir fra Kusmi tea er også vekdig god.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #5 Skrevet 30. juli 2021 Mener at de aller fleste teene fra både Yogi og Pukka er urteteer. De inneholder altså ikke te fra teplanten, og det er det du vil ha når du etterlyser svart te. Utvalget til Yogi, med innholdsliste for hver enkelt te finner du her: https://www.yogitea.com/nb/products/yogi-tea/ Jeg synes Prince Vladimir var et godt forslag, det er smaksatt svart te. Ellers har A.C. Perchs en veldig god Earl Grey også. Anonymkode: 97475...089 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå