Gå til innhold

Dere menn, er dette en turn-off?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var overvektig som tenåring, og har gått ned 40kg i vekt (er nå 23 år). Dette har resultert i en del løshud, som jeg håper på å få operert vekk når jeg har spart opp nok penger. 

Jeg nevnte ikke vekttapet før en god stund inn i datingen med han forrige, og han tok dette dårlig, da han hater overvekt. Jeg vet nå ikke om jeg skal dele det med nye partnere eller ikke? 

Hadde det vært en turn-off for deg om hun du datet var tidligere overvektig?

Jeg må nevne at jeg i dag er i nedre del av BMI skalaen, har forelsket meg i trening og spiser så og si bare sundt. Jeg får panikk bare jeg legger på meg 1kg, og vet at jeg aldri kommer tilbake dit jeg var som ungdom.

Vet ikke om han jeg datet var merkelig eller om det er vanlig å reagere slik? Har lyst å dele vekttapet med tanke på løshuden, da han forrige trodde jeg var dårlig trent, og at huden var fett. 

Anonymkode: e7742...a19

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor bryr du deg? 

Jeg har vært gjennom et helvete. Elendig liv. Og ja jeg er jomfru siden jenter står på sluttstreken og velger vinnerne. 

Men hvorfor skal jeg bry meg om jenter når de er så overfladiske?

Jeg er en fighter og jeg vet det. 

Så hvorfor skal du bry deg om en overfladisk Chad som ikke vet en shit om hva du gikk igjennom?

Anonymkode: fffbf...3d8

• Liker 1
Skrevet

Alle er forskjellige. Også menn.

Noen vil synes det er turnoff, og det er de samme som du ikke vil ha allikevel.

Vær glad for at du får vite det tidlig i stedet for å gruble på at det er noe feil med deg.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker rett og slett at du skal begynne å tenkte at du er fin akkurat som du er! Samme om du har litt løshud her og der... det er bare sånn du er😊 Jeg er 100% sikker på at det er mange fine fyrer der ute som synes du er like fin selvom. 

Hilsen Dame på 30 år som har hatt komplekser for både strekkmerker og løshus etter graviditet og som fortsatt ikke har opplevd at mannfolk ikke finner meg attraktiv selvom😊

Anonymkode: c27a0...85c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde syntes det var kult. Den viljestyrken din hadde jeg tenkt vår helt rå. Du har jo vist at det er skikkelig "tæl" i deg, no jeg synes er den mest interessante egenskapen mennesker kan ha. Så absolutt ikke no turn-off 😊

Anonymkode: e76a1...076

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis man må løfte på løshuden som et sirkusforheng for å komme til musa er det turn-off deluxe.

Anonymkode: 3a3fc...721

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg var overvektig som tenåring, og har gått ned 40kg i vekt (er nå 23 år). Dette har resultert i en del løshud, som jeg håper på å få operert vekk når jeg har spart opp nok penger. 

Jeg nevnte ikke vekttapet før en god stund inn i datingen med han forrige, og han tok dette dårlig, da han hater overvekt. Jeg vet nå ikke om jeg skal dele det med nye partnere eller ikke? 

Hadde det vært en turn-off for deg om hun du datet var tidligere overvektig?

Jeg må nevne at jeg i dag er i nedre del av BMI skalaen, har forelsket meg i trening og spiser så og si bare sundt. Jeg får panikk bare jeg legger på meg 1kg, og vet at jeg aldri kommer tilbake dit jeg var som ungdom.

Vet ikke om han jeg datet var merkelig eller om det er vanlig å reagere slik? Har lyst å dele vekttapet med tanke på løshuden, da han forrige trodde jeg var dårlig trent, og at huden var fett. 

Anonymkode: e7742...a19

Been there, done that. Og nei, absolutt ikke turn-off for meg! Legger mye i utseende, men legger desto mer i personlighet, utstråling og kjemi. Det skal sies at jeg har borti dobbelt så mange år på baken enn hva du har, noe som muligens har noe å si, men jeg vet at 23 år gamle meg (som da var far til et barn som allerede var blitt 4-5 år) heller ikke hadde brydd seg nevneverdig om noe så overfladisk.

At du nå er tynn og spiser sunt høres mer enn bra nok ut for min del, og at en eller annen idiot trodde løshuden var fett viser bare at han er en unge som ikke har levd noe særlig enda, spør du meg. 

Anonymkode: d4a70...891

Skrevet

Hei der! Når eg var yngre var eg og vennene mine fullstendig besatt av å stjele ting ifrå hagene til folk og hive det ut i sjøen frå kaia. Det kunne være kva som helst, trehjulsykler, trillebår, planter, benk, you name it, vi prøvde å stjele det og hive det ut i sjøen. Tingen med å være besatt av å stjele ting og hive det ut i sjøen er at det er ikkje alle som synest at det er like tøft! Så når eg data folk i ungdomstida så pleide eg å holde den delen av meg hemmeleg for mine partnere. Men ein dag møtte eg ei som eg i den tida trudde eg ville dele livet mitt med men eg var ikkje sikker på om ho var den rette eller ikkje! 

Så på vår første date tok eg ho med ut i heime bygda vår kor vi drakk øl i den lokale pubben og koste oss. Etter daten gjekk vi ein tur i byggefeltet når eg fekk auge på loch ness monsteret av ting eg hadde lyst å stjele og hive ut i sjøen! Ein gammel kjøleskap låg uti hagen til ein intet anende ex-kjøleskap eiger og ropte på navnet mitt. Eg spurte daten min om ho hadde lyst til å hjelpe meg med å stjele kjøleskapet og hive den ut i sjøen. Ho var usikker først men til slutt bærte vi kjøleskapet heile veien ned ifrå byggefeltet og ut i kaia kor vi fornøgd lempa han over kanten! Vi slo opp av urelaterte grunner 3 år seinare men hadde eit ganske godt forhold fram til det!

Poenget er at, om den du dater ikkje klarer å deale med at du har laus hud, så er han ikkje den rette likevel! Mitt råd er nevne laus hud så fort som mogleg i forholdet dokas! Hilsen RådgiverJonsen. 

• Liker 1
Gjest Henkjønnet
Skrevet

Hvis du velger en mann ingen andre vil ha så vil han ikke bry seg

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner hva du mener. Jeg sparer også til å fjerne løshud. Puppene ble så store av amming. Da melken forsvant... ja 

Anonymkode: 57329...870

AnonymBruker
Skrevet

Ikke turn off.

Anonymkode: 46de3...173

AnonymBruker
Skrevet

Det viktigste er hva du har mellom beina. Så lenge huder ikke flagrer i vinden og blokkerer musa, så er de fleste menn fornøyde.

Anonymkode: 6066d...abf

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er galt nok, kan du få dekket operasjon for å fjerne løshuden. Er det ikke så galt, er det ikke turn-off. Jeg vet ikke om det ville vært turn-off uansett, da det viser enorm viljestyrke og pågangsmot som jeg ville verdsatt uendelig mer enn den smekreste kropp.

Anonymkode: d5a0b...099

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også løs hud etter å ha gått ned i vekt, og kommer aldri til å få spart opp penger til å fjerne det. Eller, jeg kan nok om jeg vil, men er alene med barn og hus så det er det ikke førsteprioritet. Jeg er mye eldre enn deg, men det er en en enorm usikkerhet hos meg, så jeg skjønner hva du mener. Jeg er normalvektig nå, men med denne huden så føler jeg kroppen er helt ødelagt og at ingen vil ha meg.

Fint du er ung og kan spare opp, og jeg håper og tror det finnes menn som synes vi er fine uansett ❤️ 

Anonymkode: 6a0ea...4b8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Klart det er en turn off, men alle har ting ved dem som ikke er så sexy. Det er på ingen måte en dealbreaker, og en normalt brukbar fyr vil ikke ha noe problem med det.

Anonymkode: 021f0...675

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke turn off.

Anonymkode: 58e0c...cda

AnonymBruker
Skrevet

Du må slutte å tro at det er utseendet ditt som definerer din verdi. Du vil at den som faller for deg, skal falle for den du ER, og du ER ikke din løse hud, du ER alle dine personlige egenskaper og tilstedeværelse, mens du HAR løs hud. Du har møtt på én dust som ikke klarte å se forbi huden og elske deg som du er. Det finnes flere duster, men de vil du ikke ha. Det finnes mange gode mennesker, og jobben med å få til et forhold til en slik, består i å sile ut idiotene og bli kjent med de gode. Jeg er sikker på at det er mulig for deg som for andre. Lykke til! 

Anonymkode: b7db9...6d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...