Gå til innhold

Amerikanere tar vaksine i skjul i frykt for å bli oppdaget av familie og omgangskrets

Anbefalte innlegg

Skrevet

https://edition.cnn.com/2021/07/29/health/vaccines-in-secret-missouri/index.html

Sitat

"They've had some experience that's sort of changed their mind from the viewpoint of those in their family, those in their friendship circles or their work circles. And they came to their own decision that they wanted to get a vaccine," said Dr. Priscilla Frase, a hospitalist and chief medical information officer at Ozarks Healthcare in West Plains, Missouri.

"They did their own research on it, and they talked to people and made the decisions themselves," Frase told CNN's Anderson Cooper. "But even though they were able to make that decision themselves, they didn't want to have to deal with the peer pressure or the outbursts from other people about them ... 'giving in to everything.'

In a hospital produced video, Frase said one pharmacist at her hospital told her "they've had several people come in to get vaccinated who have tried to sort of disguise their appearance and even went so far as to say, 'please, please, please don't let anybody know that I got this vaccine.'"

Her ser vi hvordan det kan gå. Skremmende at enkelte legger så mye i at andre ikke skal ta vaksine, og at det har blitt så politisk.

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt sykt at ungdom i Amerika må ta vaksine i smug pga hjernevaskede foreldre.

• Liker 7
Skrevet (endret)

Det er trist og uforståelig. Med tanke på at man ikke bare risikerer sykdom og død, men også å bli økonomisk ruinert er det enda mindre forståelig enn i andre land. Da snakker vi frykt for vaksinen. Det er helt utrolig at det går så langt.

Når det er sagt, jeg sa til noen som er anti at jeg tok den og personen ble rystet. Den er overbevist om at jeg er død innen 3 år pga den. Det nytter ikke å diskutere. 

Endret av 2ro
  • Liker 5
Gjest Villfisker
Skrevet

Sånn skal det ikke være. Selv om jeg er imot denne vaksinen, mener jeg fremdeles at det er et valg enhver må stå for selv. Det er ingen andre som har noe med det. 

• Opprett ny...