AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #1 Skrevet 29. juli 2021 Hei! Kjæresten min drar nå til militæret om bare noen få dager. Jeg gruer meg veldig mye, siden han skal på andre siden av Norge og det tar ca 25 timer å kun kjøre dit. Og siden det tar såpass lang tid så kommer vi vel kanskje ikke til å se hverandre da han har perm heller? Noen som har vært i samme situasjon? Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Er det lurt å ta vare på forholdet? Er slitsomt med et forhold der man aldri møtes. Anonymkode: 366e5...449
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #2 Skrevet 29. juli 2021 Gode ord. Mange får jobber med turnus. Da vil du kunne se mye til han Ok, jeg er ærlig her nå så om du ønsker gode ord så ikke les videre De aller fleste parene jeg kjente som gikk inn i forsvaret varte ikke ut. Både blant venner og blant de jeg selv tjenestegjorde med. Noen var utro andre ble lei av avstand. Noen var begge. Noen skilte på gode term andre gjorde virkelig ikke det. Konklusjonen er at det blir vanskelig. Anonymkode: 225c6...9f9
DritKrenka Skrevet 29. juli 2021 #3 Skrevet 29. juli 2021 (endret) Han har krav på minst 3 uker perm ila året, sannsynlig vis får han mer. Hans permperioder vil normalt ha en varighet på en uke eller mer. Det tar normalt ikke mer enn noen timer å fly Norge på langs. Dette burde nok gå fint. Du burde heller bekymre deg for den meget høye andelen av kvinnelige soldater som han kommer til å omgås hver dag. I mange avdelinger deler mannlige og kvinnelige soldater rom også Endret 29. juli 2021 av DritKrenka
Gjest Tamsi Skrevet 29. juli 2021 #4 Skrevet 29. juli 2021 Mener å huske at min fikk flybillett hjem når det var perm. Enten var det gratis eller så var det grisebillig, er noen år siden nå. Jeg fløy opp til han også. Det krevde litt planlegging å møtes men vi klarte det helt fint. Savner litt å savne noen så mye.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #5 Skrevet 29. juli 2021 DritKrenka skrev (14 minutter siden): Han har krav på minst 3 uker perm ila året, sannsynlig vis får han mer. Hans permperioder vil normalt ha en varighet på en uke eller mer. Det tar normalt ikke mer enn noen timer å fly Norge på langs. Dette burde nok gå fint. Du burde heller bekymre deg for den meget høye andelen av kvinnelige soldater som han kommer til å omgås hver dag. I mange avdelinger deler mannlige og kvinnelige soldater rom også Er egentlig ikke så nervøs om han er i nærheten av andre jenter. Stoler såpass på han, men den lille redselen for utroskap er der selvom Anonymkode: 366e5...449
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #6 Skrevet 29. juli 2021 DritKrenka skrev (15 minutter siden): Han har krav på minst 3 uker perm ila året, sannsynlig vis får han mer. Hans permperioder vil normalt ha en varighet på en uke eller mer. Det tar normalt ikke mer enn noen timer å fly Norge på langs. Dette burde nok gå fint. Du burde heller bekymre deg for den meget høye andelen av kvinnelige soldater som han kommer til å omgås hver dag. I mange avdelinger deler mannlige og kvinnelige soldater rom også Han skal være der i 18 måneder, vet du om han får noe mer fri enn 3 uker da? Anonymkode: 366e5...449
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #7 Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hei! Kjæresten min drar nå til militæret om bare noen få dager. Jeg gruer meg veldig mye, siden han skal på andre siden av Norge og det tar ca 25 timer å kun kjøre dit. Og siden det tar såpass lang tid så kommer vi vel kanskje ikke til å se hverandre da han har perm heller? Noen som har vært i samme situasjon? Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Er det lurt å ta vare på forholdet? Er slitsomt med et forhold der man aldri møtes. Anonymkode: 366e5...449 Hvis du er sliten allerede nå, så ville kanskje dumpet. For unge så er 18 måneder en evighet så forstår deg godt, for eldre er 18måneder ikke nevneverdig mye.spørs hvordan dere er på å kommunisere. Hvis det er pes for dere, så det nok ikke liv laga Anonymkode: 6ef1c...efc
Blomsterpotta Skrevet 30. juli 2021 #8 Skrevet 30. juli 2021 Jeg og min eks klarte å beholde forholdet mens han var i forsvaret i 18 mnd. Han var hjemme ca hver 3 uke og da var han hjemme ca 11 dager. Da jobbet han dagtid. Vi holdt sammen og fikk barn lenge etter at han var ferdig i forsvaret. Han var også på helt andre siden av landet, men tok fly hjem hver eneste gang. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå