Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen her som vet ca hva en sykepleier får utbetalt i mnd etter skatt. Hvis en jobber på sykehus uten ansinnitet? 

Anonymkode: 90864...83a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

26 tusen i kommunen.

Anonymkode: a58e7...9b1

AnonymBruker
Skrevet

Ikke mye. Mann sikkert 500, kvinne ish 400.

Jeg vet egt ikke. Ikke tro på meg

Anonymkode: 9ed0c...7a1

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Noen her som vet ca hva en sykepleier får utbetalt i mnd etter skatt. Hvis en jobber på sykehus uten ansinnitet? 

Skatt er individuelt ift gjeld, formue osv, så det vil være forskjellig i alle svarene du får. 

Du må se på bruttolønn, så trekke fra egen skatteprosent for å finne ut hva du vil få i lønn. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Minstelønn for sykepleier på sykehus (Spekter og Virke) er 414 000 pr år i full stilling. Så trekker du fra skatt og deler på 12 så har du et grovt ca svar. F.eks er 36% skatt veldig vanlig i arbeidslivet, så 414 000*0,64= 264 960, 264 960/12= 22 080 pr mnd

Anonymkode: 36db4...bce

Skrevet

Jeg jobber som sykepleier og har ca 34 000 utbetalt hver måned 🙂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Minstelønn for sykepleier på sykehus (Spekter og Virke) er 414 000 pr år i full stilling. Så trekker du fra skatt og deler på 12 så har du et grovt ca svar. F.eks er 36% skatt veldig vanlig i arbeidslivet, så 414 000*0,64= 264 960, 264 960/12= 22 080 pr mnd

Og dette er uten evt turnustillegg☺️ 

Anonymkode: aad72...a5f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Petra200 skrev (3 minutter siden):

Hvor års ansiennitet? Og hvor jobber du?

Anonymkode: 1015b...90f

Skrevet

Jobber på sykehus, ansiennitet fra 2015 som sykepleier.

AnonymBruker
Skrevet
Petra200 skrev (22 minutter siden):

Sånne innlegg er helt uten verdi. Det sier ingenting om ansiennitet, om du har fått annen ansiennitet inkludert, om du ha andre tillegg, om du jobber bare dagtid eller 100% natt, hvilket skattetrekk du har, hvilke andre fradrag du har. Jeg er spesialsykepleier med master i tredelt turnus og har ikke utbetalt så mye i mnd, langt ifra. 

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Og dette er uten evt turnustillegg☺️ 

Anonymkode: aad72...a5f

Ikke alle har turnustillegg, og ofte utgjør turnustilleggene langt mindre enn folk tror. 

AnonymBruker
Skrevet

min samboer jobber 75% stilling på sykehus og har 8 år ansinitet, hun har 26-30k utbetalt i måneden avhengig av hvor mange helger eller røde dager i turnusen. Før vi fikk barn fylte hun opp med ekstravakter så hun jobbet ca 100% og hadde ca 34-38k utbetalt.

Anonymkode: a9354...4fd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Sjekk KS avtalen. Litt over 400 000 (414 er sikkert rett?) er jo normalt. Så kommer tillegg utenom. Hadde ca 50 000 tidligere i tillegg, men da jobbet jeg MYE aften og helg. 

Anonymkode: 3797a...51f

Skrevet (endret)
5 minutter siden, AnonymBruker said:

min samboer jobber 75% stilling på sykehus og har 8 år ansinitet, hun har 26-30k utbetalt i måneden avhengig av hvor mange helger eller røde dager i turnusen. Før vi fikk barn fylte hun opp med ekstravakter så hun jobbet ca 100% og hadde ca 34-38k utbetalt.

Anonymkode: a9354...4fd

Jeg har 10 års, masterutdanning OG jobber turnus på sykehus, så lurer på hva som gjør at hun tjener såpass mye på en 75% stilling? Jobber hun mange forskøvne vakter, mer kveld/natt enn normalt, eller har lederstilling der? Forhandlet seg til en høy lønn? 

Den lønna hører helt vanvittig ut ut i fra det du ellers skriver, så jegsynesikke det gir et godt bilde på det ts spør om..

Endret av anonymLala
  • Liker 2
Skrevet

27000-ish etter skatt. (Ca 36%).

Full stilling, ful ansiennitet. D/A- turnus i kommunal sektor. 

AnonymBruker
Skrevet

Ts her!
Takk for svar ☺️
Jeg vet at skatt betales forskjellig, men nå spurte jeg med vilje etter lønn etter skatt. Så det var og de svarene jeg var ute etter ☺️ (For de som mente jeg burde spør etter brutto) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Netto 37 tusen ca. Jobber turnus på sykehus. Full ansiennitet og videreutdanning.  

Anonymkode: 5f45f...14d

Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Sånne innlegg er helt uten verdi. Det sier ingenting om ansiennitet, om du har fått annen ansiennitet inkludert, om du ha andre tillegg, om du jobber bare dagtid eller 100% natt, hvilket skattetrekk du har, hvilke andre fradrag du har. Jeg er spesialsykepleier med master i tredelt turnus og har ikke utbetalt så mye i mnd, langt ifra. 

Ikke alle har turnustillegg, og ofte utgjør turnustilleggene langt mindre enn folk tror. 

Jeg har ansiennitet fra 2015, jobber tredelt turnus men lite natt, så vanlig tillegg.  Skatter vel typ 32%?  At du ikke har så mye utbetalt er jo heller ikke et svar av verdi?? Du må jo svare på det ts spør om, ikke kritisere mitt svar 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ts her!
Takk for svar ☺️
Jeg vet at skatt betales forskjellig, men nå spurte jeg med vilje etter lønn etter skatt. Så det var og de svarene jeg var ute etter ☺️ (For de som mente jeg burde spør etter brutto) 

Jobber 60% som spesialspl, 3 delt turnus, hver 4 helg. Har utbetalt 22000. 

Anonymkode: 9f81b...5a1

AnonymBruker
Skrevet
Petra200 skrev (7 timer siden):

Jeg har ansiennitet fra 2015, jobber tredelt turnus men lite natt, så vanlig tillegg.  Skatter vel typ 32%?  At du ikke har så mye utbetalt er jo heller ikke et svar av verdi?? Du må jo svare på det ts spør om, ikke kritisere mitt svar 

Jeg er faktisk den eneste som har svart på det TS spør om, i innlegg #5.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...