Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger råd kjapt. Jeg gikk på en glipp. Hadde sex med han jeg holder på med uten beskyttelse ikveld. Jeg kjenner eggløsningen er på gang nå. Er det bortkastet å ta angrepillen i morgen? Eller hva om eggløsningen er ferdig før jeg får tatt a.p ? 

Skal sette hotmonspiral i, men ikke fått time før neste uke. 

Anonymkode: ec558...b50

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta angrepille ASAP!!

Anonymkode: 39d01...8e5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ta angrepille så fort som mulig. Du får også kjøpt det på bensinstasjoner. 

Anonymkode: 95999...c78

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om eggløsning er i gang vil ikke angrepillen ha noen funksjon, da den virker ved å utsette eggløsning. Men ta den for sikkerhets skyld! 

Mener jeg har hørt at spiral også kan brukes som nødprevensjon for å forhindre et egg å feste seg? Om du likevel skal sette inn spiral ville jeg ringt gynekolog asap og rådført meg der. 

Anonymkode: 53401...6a6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Om eggløsning er i gang vil ikke angrepillen ha noen funksjon, da den virker ved å utsette eggløsning. Men ta den for sikkerhets skyld! 

Mener jeg har hørt at spiral også kan brukes som nødprevensjon for å forhindre et egg å feste seg? Om du likevel skal sette inn spiral ville jeg ringt gynekolog asap og rådført meg der. 

Anonymkode: 53401...6a6

Takk! Leste også at kobberspiral kunne redde. Men får ikke det til før mandag, er det for sent da? 3-4 dager etter? 

AnonymBruker
Skrevet

Holder det om jeg tar en angrepille nå i ettermiddag? Huff, jeg kan ikke bli gravid nå. Gleder meg til spiralen er på plass.  

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Holder det om jeg tar en angrepille nå i ettermiddag? Huff, jeg kan ikke bli gravid nå. Gleder meg til spiralen er på plass.  

Bedre å prøve enn å ikke prøve. Så jeg hadde tatt så fort som mulig! 

Anonymkode: 39d01...8e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...