Gå til innhold

Skal jeg fortelle han at den er stor?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Samboer har stor penis og han elsker å hinte om det. Jeg har aldri sagt til han at den er stor, så er vel derfor han hinter om det så ofte. 
Jeg får meg ikke til å si det til han, er redd han da vil bli veldig høy på seg selv og stadig komme med kommentarer om hvor stor den er og det er jeg ikke interessert i egentlig. 
Er det faktisk slik enda at menn tror at det er kun størrelsen som teller? Ikke hvordan de bruker den? Vi har ok sex, men ikke så mye mer enn det. Blir ofte mekanisk og virker ofte som det eneste som teller etterhvert er å få meg ferdig, så han får tømt seg. Har prøvd å prate med han om det, men når  ikke inn. 

Anonymkode: 47431...31e

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Er den stor så er den stor🤷‍♀️ Om han liker at du sier den er stor og deilig så sier du det (hvis du er enig så klart) 

Hvis han ikke hører etter så får du være litt bestemt, holde han i ørene og vise han hva du vil ha😄🤞

AnonymBruker
Skrevet

Er gift med en mann med en stor en og han vet det godt selv. Problemet med menn med stor penis er at de tror at så lenge den er stor er jobben mer eller mindre gjort ved oppmøte. 
Du kan godt bekrefte ham om han ønsker ros for at han er født med de genene men samtidig ta ham i lære og forklare at det skal mer til enn en stor penis for at sex skal være bra. Fortell ham hva du ønsker og hva som skal til for at sex skal være godt for deg. Kommunikasjon er nøkkelen uansett penisstørrelse. 

Anonymkode: a232b...49e

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Er gift med en mann med en stor en og han vet det godt selv. Problemet med menn med stor penis er at de tror at så lenge den er stor er jobben mer eller mindre gjort ved oppmøte. 
Du kan godt bekrefte ham om han ønsker ros for at han er født med de genene men samtidig ta ham i lære og forklare at det skal mer til enn en stor penis for at sex skal være bra. Fortell ham hva du ønsker og hva som skal til for at sex skal være godt for deg. Kommunikasjon er nøkkelen uansett penisstørrelse. 

Hadde jeg fortalt han at den er stor men, samtidig fortalt at det skal mer enn en stor penis til, så ville han nok bare hørt: Den er stor, men bla,bla,bla,bla…. Tviler på at han hadde fått med seg resten dessverre. 
TS 

• Liker 5
Gjest Trøst
Skrevet

Så klart vil han høre deg si at den er stor. Han søker bekreftelse, om du ikke gir han det så kan han finne på å søke det andre steder. Og en stor penis er ofte imponerende og sexy, men det er langt ifra det viktigste, og det vet de fleste, til og med de som har tjukk kølle. 

Ser at du mener kommunikasjonen svikter fordi han ikke hører etter, men du er den som ikke tar et svært åpenbart hint. Jeg tipper at det å ikke høre etter kanskje kan gå begge veier her, men det er bare basert på det du formidler. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis ting allerede fungerer dårlig, så kan du jo bare prøve?  Og så kan du jo be om at den store pikken gjør sånn og sånn. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Blir ofte mekanisk og virker ofte som det eneste som teller etterhvert er å få meg ferdig, så han får tømt seg. Har prøvd å prate med han om det, men når  ikke inn.

I hvilken setting prater dere om det? 

Anonymkode: 5e556...321

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Samboer har stor penis og han elsker å hinte om det. Jeg har aldri sagt til han at den er stor, så er vel derfor han hinter om det så ofte. 
Jeg får meg ikke til å si det til han, er redd han da vil bli veldig høy på seg selv og stadig komme med kommentarer om hvor stor den er og det er jeg ikke interessert i egentlig. 
Er det faktisk slik enda at menn tror at det er kun størrelsen som teller? Ikke hvordan de bruker den? Vi har ok sex, men ikke så mye mer enn det. Blir ofte mekanisk og virker ofte som det eneste som teller etterhvert er å få meg ferdig, så han får tømt seg. Har prøvd å prate med han om det, men når  ikke inn. 

Når den ikke når inn er den for stor. 

Endret av Hr. Aktiv
Et gammelt asfaltjungelord.
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Den hintingen er nok bare fordi han er opphengt i størrelsen og for å styrke sitt ego. Ikke si noe om størrelsen, før du får orden på litt mere utfyllende deilig sex med han. Gir du han bekreftelse på at den er stor og deilig, kommer han bare til å fortsette i sin gamle bane. Det blir som denne brukeren skriver det: "Problemet med menn med stor penis er at de tror at så lenge den er stor er jobben mer eller mindre gjort ved oppmøte."

Du vil ikke oppleve deilig sex med han før han blir mere moden, jeg tror faktisk på at du sier det blir for mekanisk.

"Det er ikke størrelsen som er viktig, det er hvordan man bruker den" er et velkjent sitat, men det er heller ikke riktig... Det som teller er hvordan man tenker og utfører sexen.

Man MÅ være en god lytter, se på kroppsspråk og kommunisere. Lytte etter godlyder hun lager av det du gjør, lytte på pusten, kjenne på ereksjon, på pulsen, hjertebank, ansiktsutrykk, om tærne krøller seg, kjenne på motjokk og underlivsbevegelser + en rekke andre ting. Det finnes altså så mange måter å lese om en kvinne har det deilig på, men det hjelper lite hvis man ikke klarer å se det. Men helt klart... hvis man ikke viser et snes av interesse av å gi nytelse, skjønner jeg godt det blir for mekanisk. Å ha sex er ikke bare for å oppnå orgasme, orgasmen kommer av seg selv når det blir en konkurranse av å gi nytelse🙄

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Mannen min har den minste penisen jeg har ligget med hittil, men er den desidert beste sexen jeg har hatt. Poengter heller ovenfir han at størrelse absolutt ikke trenger å ha noe med hvor god sexen er. Kjip egenskap å ha å skulle drive å hevde seg selv hele tiden. Meget usjarmerende. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Er han 16år?😂

Skrevet

Jeg tenker det er kleint om du skryter av størrelsen hans, og at du godt kan droppe det.

(I det minste må det komme naturlig fra deg.)

Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet

Det høres ikke ut som om du vil snakke om penisen hans. Da gjør du ikke det. Hva med å snakke om sex slik at den blir bra? Det vil gagne dere begge.

Skrevet

Skal du fortelle ham at pikken hans er stor...eller ikke???  🙈😂😂. Nå snakker vi Ilandsproblem...gjør vi ikke? Håper du finner utav det da!🌹

AnonymBruker
Skrevet

Sånt er litt slitsomt🙈 Menn virker i overkant selvsikre i senga med en stor penis😆 Det er et fint utgangspunkt, absolutt, men de kan jo ikke tro at stor= automatisk bra sex for dama! 

Mannen min er også stor, og jeg har hørt småhinting fra han et par ganger. Jeg har valgt å "bekrefte" det, siden jeg ønsker at han skal føle seg så bra som mulig. Forskjellen er kanskje at sexen er god, og han "fortjener" å vite det på et vis😅 Men jeg veit jo at det ikke er størrelsen som er hele årsaken til det. Menn vil føle seg som MENN, og penisstørrelsen er tydeligvis viktig for menns manndomsfølelse.

Anonymkode: 8ba22...58d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

I dette tilfellet ville jeg svar: ja, den er stor men du aner ikke hva du skal gjøre med den. 

Anonymkode: 9296f...c9c

• Liker 1
Skrevet

Hvor gammel er han? Han høres skikkelig umoden , barnslig og uerfaren ut. Er han fjortis eller? 

AnonymBruker
Skrevet
Glut skrev (1 time siden):

Hvor gammel er han? Han høres skikkelig umoden , barnslig og uerfaren ut. Er han fjortis eller? 

Mannen min er 53 og utrolig stolt av sin store penis. Han er forøvrig en moden mann og oppfører seg som en. Vil tro det er ganske normalt å være stolt av penisen sin om den er stor uansett alder. At størrelse i bunn og grunn ikke er annet enn et godt utgangspunkt er jo så sin sak. 

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Min kjære har for stor for meg, så han vet i allefall at jeg  hadde ønsket den litt mindre 😂 Så ikke alltid positivt at de er store, men menn liker bare å tro det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker jo at det er ikke noe feil i å si at du liker at den er stor og flott. Selvom det er helt tilfeldig om man er utstyrt med en stor penis eller ikke, så er det noe veldig mange av oss menn bryr oss om i større eller mindre grad. Er null logikk bak det.

For meg er det en slags turn on å høre at dama mi synes den er stor! Er absolutt ikke sånn at jeg vil høre det hele tiden, men en gang iblant er det deilig/fint å høre 😊 Hvis man aldri hører noe om det kan man underbevisst begynne å tro at hun kanskje ikke synes det, helt håpløst tankesett og gir ingen mening, men sånn er det bare.

Jeg personlig er smertelig klar over at størrelsen på penis har veldig lite med hvor bra sex man har, men er bare en av mange ting som er en slags turn on, det er digg å høre at dama di liker og tenner på penisen din! 

Det betyr veldig mye mer for oss menn enn damer! Er den ikke stor, så sørg for å nevne en gang iblant hvor deilig du synes den er! En normal oppegående parter skjønner at du må gjøre mye mer enn bare å dytte inn en stor penis for å ha god sex.

Anonymkode: 4bc76...d0f

AnonymBruker
Skrevet

haha bra nok med oppmøte. 

Anonymkode: 60863...ec1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...