AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #1 Skrevet 29. juli 2021 Hei. Lang historie kort Etter ett brudd med min eks, så var jeg en del sammen med en jeg jobber med. Jeg var på hjemmekontor i 3 måneder etter bruddet da det var tøft. Han jeg snakket med var mye av og på. Sa at han var interessert, men viste det ikke så ofte. Han er en vanskelig person, veldig lukket, ikke frempå og rett og slett vanskelig å komme gjennom. Han behandlet meg bra når vi var sammen, men når vi ikke var det så brydde han seg ingenting om meg, og spurte sjeldent om å gjøre noe. Plutselig ble han helt off, og sluttet å snakke helt. Nå er jeg tilbake på jobb, og vi omgås daglig. Jeg prøver å heve hodet og late som han er en normal kollega. Men han sender meg blikk, og vil gi meg oppmerksomhet. Jeg tar det ikke imot, og ser bort-eventuelt begynner å le. Men jeg merker at jeg enda føler noe for han, selvom jeg synes han er en drittsekk.. Jeg er usikker på om han har noe for meg. Tviler Hvordan kommer jeg meg over han? Jeg får ikke lov å dra tilbake på hjemmekontor igjen, dette var kun en nødløsning for en periode. Anonymkode: 4ce55...442
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #2 Skrevet 29. juli 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hei. Lang historie kort Etter ett brudd med min eks, så var jeg en del sammen med en jeg jobber med. Jeg var på hjemmekontor i 3 måneder etter bruddet da det var tøft. Han jeg snakket med var mye av og på. Sa at han var interessert, men viste det ikke så ofte. Han er en vanskelig person, veldig lukket, ikke frempå og rett og slett vanskelig å komme gjennom. Han behandlet meg bra når vi var sammen, men når vi ikke var det så brydde han seg ingenting om meg, og spurte sjeldent om å gjøre noe. Plutselig ble han helt off, og sluttet å snakke helt. Nå er jeg tilbake på jobb, og vi omgås daglig. Jeg prøver å heve hodet og late som han er en normal kollega. Men han sender meg blikk, og vil gi meg oppmerksomhet. Jeg tar det ikke imot, og ser bort-eventuelt begynner å le. Men jeg merker at jeg enda føler noe for han, selvom jeg synes han er en drittsekk.. Jeg er usikker på om han har noe for meg. Tviler Hvordan kommer jeg meg over han? Jeg får ikke lov å dra tilbake på hjemmekontor igjen, dette var kun en nødløsning for en periode. Anonymkode: 4ce55...442 eller hva hadde dere gjort her selv? 😊 Jeg tar imot alle råd og tips. Føler meg som en 16 åring igjen. Skal sies at han nevnte tidligere at han var redd for å få følelser, åpne seg osv. Vi har hatt noen dype samtaler. Anonymkode: 4ce55...442
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #3 Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): eller hva hadde dere gjort her selv? 😊 Jeg tar imot alle råd og tips. Føler meg som en 16 åring igjen. Skal sies at han nevnte tidligere at han var redd for å få følelser, åpne seg osv. Vi har hatt noen dype samtaler. Anonymkode: 4ce55...442 Ja jeg sa ja til fwb med min store forelskelse.. not a very good idea. Kjempehyggelig når vi er sammen og han oppfører seg om han liker meg … utenom helt kald. Svarer ikke på mld osv osv. alt på hans premisser og nå er jeg lei og kjenner at dette her ble ikke som forventet. Dette er mer ff enn fwb. Vennskapsbiten mangler og det var den avtalen jeg gikk med på. Han har ikke klart å holde sin del avtalen så ser ikke noe mer poeng med dette for min del. Men følelsene for han er der jo fortsatt selv om han er en drittsekk så skjønner jo veldig godt hvordan det føles. Og sikkert enda verre for deg som nå omgås personen daglig. Men har tenkt litt på min egen situasjon og tror løsningen her er å ta en prat med han. Si hva du trenger for at du skal være interessert og kan han ikke innfri det er det hans problem. Sett krav og grenser. Tror vi tjener på det i lengden. Enklere å avslutte når man vet de ikke vil innfri noen av dine krav. La de få si det med egne ord og ikke via ghosting som er den lette veien for dem ut. Anonymkode: 73a53...43e 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #4 Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja jeg sa ja til fwb med min store forelskelse.. not a very good idea. Kjempehyggelig når vi er sammen og han oppfører seg om han liker meg … utenom helt kald. Svarer ikke på mld osv osv. alt på hans premisser og nå er jeg lei og kjenner at dette her ble ikke som forventet. Dette er mer ff enn fwb. Vennskapsbiten mangler og det var den avtalen jeg gikk med på. Han har ikke klart å holde sin del avtalen så ser ikke noe mer poeng med dette for min del. Men følelsene for han er der jo fortsatt selv om han er en drittsekk så skjønner jo veldig godt hvordan det føles. Og sikkert enda verre for deg som nå omgås personen daglig. Men har tenkt litt på min egen situasjon og tror løsningen her er å ta en prat med han. Si hva du trenger for at du skal være interessert og kan han ikke innfri det er det hans problem. Sett krav og grenser. Tror vi tjener på det i lengden. Enklere å avslutte når man vet de ikke vil innfri noen av dine krav. La de få si det med egne ord og ikke via ghosting som er den lette veien for dem ut. Anonymkode: 73a53...43e Takk for svar! Det som er her er at jeg ikke er så interessert, dette fordi jeg vet at jeg blir såra til syvende og sist. Jeg bare fatter ikke hvorfor han viser små interesse nå, en måned uten snakk sammen.. Men er vanskelig når jeg føler noe for han å bare overse han, det skal jeg innrømme Anonymkode: 4ce55...442
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #5 Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): eller hva hadde dere gjort her selv? 😊 Jeg tar imot alle råd og tips. Føler meg som en 16 åring igjen. Skal sies at han nevnte tidligere at han var redd for å få følelser, åpne seg osv. Vi har hatt noen dype samtaler. Anonymkode: 4ce55...442 Begynner å prate med noen andre, bare la andre ta opp tiden din i stedet Anonymkode: b26c6...80b
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #6 Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk for svar! Det som er her er at jeg ikke er så interessert, dette fordi jeg vet at jeg blir såra til syvende og sist. Jeg bare fatter ikke hvorfor han viser små interesse nå, en måned uten snakk sammen.. Men er vanskelig når jeg føler noe for han å bare overse han, det skal jeg innrømme Anonymkode: 4ce55...442 Det blir som det som disse dating coachene snakker om på you tube at ..få en kar interessert...bruk no contact rule..dvs forsvinn fra jordas overflate for 1 mnd ..ca da begynner de å lure på hvor du ble av. Taktikk bare. Er sånn her også vært. Gått ca 1 mnd... da kommer en mld ut av det blå. For å teste vannet for å se som de fortsatt har deg i sin hule hånd. Ikke tenk at de er plutselig har blitt interessert. Så fall får de da bevise det da. Anonymkode: 73a53...43e 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #7 Skrevet 31. juli 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Det blir som det som disse dating coachene snakker om på you tube at ..få en kar interessert...bruk no contact rule..dvs forsvinn fra jordas overflate for 1 mnd ..ca da begynner de å lure på hvor du ble av. Taktikk bare. Er sånn her også vært. Gått ca 1 mnd... da kommer en mld ut av det blå. For å teste vannet for å se som de fortsatt har deg i sin hule hånd. Ikke tenk at de er plutselig har blitt interessert. Så fall får de da bevise det da. Anonymkode: 73a53...43e Ja, du sier noe der! Skjønner bare ikke hvorfor han plutselig skal vise litt interesse nå.. eier han ikke skam, liker han meg inners inne-eller hva er greia..? Vi har hatt mange dype samtaler, hvor han har snakket om følelser osv. Men det er en kamp å snakke om følelser for han. Han er oppvokst med at menn skal være sterke og følelsesløse omtrent. Anonymkode: 4ce55...442
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #9 Skrevet 31. juli 2021 Skogsalv skrev (2 minutter siden): Hot- Cold = lunka Den skjønte jeg ikke?😅 Anonymkode: 4ce55...442
Gjest Skogsalv Skrevet 31. juli 2021 #10 Skrevet 31. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Den skjønte jeg ikke?😅 Anonymkode: 4ce55...442 Om han veksler mellom å være varm og helt distansert, så er det hot/ cold behaviour. Jeg synes det utgjør lunka ( altså lunkent ) i totalen. Som i lunka vann 😎 Eller hverken fugl eller fisk. Hadde ikke brukt energien og tankene på noen som ikke vet hva de vil. Noen kjører strategien fordi de enten har vanskeligheter med å binde seg, eller for å " hekte " noen. En som er virkelig interessert og genuin holder ikke på slik,uansett hvor sjenerte de er. Ville skygga banen 😅🌷
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #11 Skrevet 31. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Den skjønte jeg ikke?😅 Anonymkode: 4ce55...442 hot and cold er folk som viser interesse for så å bli iskalde og så vise interesse igjen og gjør motparten utrolig forvirra. Men svaret er som hun skriver. De er ikke spesielt interessert. Da hadde de ikke holdt på slik. Og de kan holde på slik så lenge vi kvinner lar dem gjør det og da. Anonymkode: 73a53...43e 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #12 Skrevet 31. juli 2021 Tusen takk for svar dere! Jeg skal ærlig innrømme at jeg er svak på dette punktet, og lar meg rive med. Men jeg skal gjøre alt for å ikke bli revet med denne gangen😬 Han har tidligere sagt at han er redd for å få følelser osv, så jeg har lurt litt på om han trekker seg bort når han merker dette. Men samtidig, jeg hadde ikke klart å trekke meg bort fra en jeg har følelser for på den måten.. Anonymkode: 4ce55...442
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #13 Skrevet 31. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Tusen takk for svar dere! Jeg skal ærlig innrømme at jeg er svak på dette punktet, og lar meg rive med. Men jeg skal gjøre alt for å ikke bli revet med denne gangen😬 Han har tidligere sagt at han er redd for å få følelser osv, så jeg har lurt litt på om han trekker seg bort når han merker dette. Men samtidig, jeg hadde ikke klart å trekke meg bort fra en jeg har følelser for på den måten.. Anonymkode: 4ce55...442 Det er bare ett spill for å få det som han vil uten å gjøre den store innsatsen og binde seg. Get the cake and eat it too som disse dating coachene på you tube sier. Anonymkode: 73a53...43e
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #14 Skrevet 31. juli 2021 8 hours ago, AnonymBruker said: Tusen takk for svar dere! Jeg skal ærlig innrømme at jeg er svak på dette punktet, og lar meg rive med. Men jeg skal gjøre alt for å ikke bli revet med denne gangen😬 Han har tidligere sagt at han er redd for å få følelser osv, så jeg har lurt litt på om han trekker seg bort når han merker dette. Men samtidig, jeg hadde ikke klart å trekke meg bort fra en jeg har følelser for på den måten.. Anonymkode: 4ce55...442 Det er dessverre det du håper på, men det er mest sannsynlig langt ifra sannheten. Han får bekreftelse og egoboost av å finner ut om han fremdeles har sjans på deg, selv etter at han har ghosted deg. Det å si at man er redd for følelser er STANDARDLINJER for playere og fuckboys, jeg har falt hardt inn i hekt på grunn av selv.. For da blir vi sittende som du gjør nå, "kanskje trekker han seg unna når han begynner å føle noe for meg". Nei. Som du selv sier - hvis man føler såpass for noen, så er det vanskelig å holde seg unna. Han viser ingen andre tegn til å ha falt for deg. Dessuten. Du sier at dere har hatt noen dype samtaler og jeg går utifra at du tolker det som at dere to har en spesiell connection. Men dette argumentet lener seg jo på hans påstand om at han er redd for å åpne seg og snakke om følelser.. Så det argumentet faller jo helt fra hvis man tenker at det er en mulighet for at han bruker standardteknikken som mange playere bruker. Nemlig det å få jentene til å tro at de er så redde for følelser og commitment at enhver jente føler seg ekstra spesiell når de er den ene jenta som får han til å åpne seg opp! Så vil jenta bli fullstendig hekta i håpet om å være den ene jenta som får han til å slå seg til ro. Nei.. Han her høres ut som et text book example på en som ikke er verdt dine tårer ❤️ Anonymkode: f1ee0...7cb 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #15 Skrevet 31. juli 2021 Takk for at dere tar dere tid!❤️ Det er så grusomt hvordan noen menn og gutter kan oppføre seg. Etter dere har skrevet dette, så får jeg bare mer avsmak på han. Noe som i seg selv er bra. Jeg skjønner ikke hvordan det vi (eller da jeg) hadde kan være så fake. Anonymkode: 4ce55...442
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå