Gå til innhold

Fortell meg hvilken som er din beste matboks..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er stadig på jakt etter den perfekte matboksen, har enda ikke funnet den, mulig jeg må lage den selv😂

Jeg ønsker meg til mine barn, en passe stor matboks som rommer 3-4 brødskiver, en yoghurt og et eget rom til litt fruktbiter.

Syns ikke det er for mye forlangt😂

Anonymkode: a3fbf...9d2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har mange fra Sistema i forskjellige størrelser til variert innhold, vært ganske fornøyd med de. :) 

Har noen liggende fra Tupperware og men foretrekker egentlig Sistema sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bruker flere ulike fra Sistema og en fra tupperware, alt etter hva lunsjen er den dagen. 

Anonymkode: fa929...3fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Av alle vi har prøvd er det ingen over, ingen ved siden av PG ingen i nærheten av denne fra Jernia. 
fungerer helt gull og anbefales på det varmeste ☺️

https://www.jernia.no/kjøkken/matoppbevaring/oppbevaringsboks/matboks/mepal-matboks-barn-campus-tropisk-flamingo/p/00240365

Anonymkode: 6acd6...cae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
33 minutter siden, AnonymBruker said:

Av alle vi har prøvd er det ingen over, ingen ved siden av PG ingen i nærheten av denne fra Jernia. 
fungerer helt gull og anbefales på det varmeste ☺️

https://www.jernia.no/kjøkken/matoppbevaring/oppbevaringsboks/matboks/mepal-matboks-barn-campus-tropisk-flamingo/p/00240365

Anonymkode: 6acd6...cae

Merkelig. Jeg har byttet våre Mepal-matbokser FEM ganger, åpningsmekanismen blir alltid ødelagt etter kort tid🙄 Har gitt opp hele boksen, og det er synd for den er jo genial (frem til den blir ødelagt).

(Har to rolige jenter på 3 og 5 år, og begge har fått boksene sine ødelagt. Og de slenger ikke boksen veggimellom)

Anonymkode: 0a62f...dee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sistema er våre klare favoritter. De har alle slags bokser med plass til omtrent hva som helst. De holder seg like fine i årevis selv med daglig vask i maskin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Tupperware sine, har noen ulike til meg og barna. 

Anonymkode: 320f2...f7e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...