lolady Skrevet 29. juli 2021 #1 Del Skrevet 29. juli 2021 Hei. Er nå på syklusdag 25 etter første mens etter fødsel. Tester flere ganger om dagen med EL-tester så kan si med stor sikkerhet at EL ikke har vært. Har masse murringer nederst i magen men vet ikke om det er el, mens eller cyster som forårsaker smertene..😭 Hvordan var syklusen detes etter mens? Stabil eller tok det lang tid mellom 1. og 2. menstruasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolady Skrevet 30. juli 2021 Forfatter #2 Del Skrevet 30. juli 2021 Noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cer3s Skrevet 30. juli 2021 #3 Del Skrevet 30. juli 2021 Hvis du ammer er det helt vanlig med ustabil syklus. Mine varierer fra 33-48 dager 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #4 Del Skrevet 30. juli 2021 lolady skrev (16 timer siden): Hei. Er nå på syklusdag 25 etter første mens etter fødsel. Tester flere ganger om dagen med EL-tester så kan si med stor sikkerhet at EL ikke har vært. Har masse murringer nederst i magen men vet ikke om det er el, mens eller cyster som forårsaker smertene..😭 Hvordan var syklusen detes etter mens? Stabil eller tok det lang tid mellom 1. og 2. menstruasjon? Mellom min første og andre mens etter fødsel gikk det 56 dager. Deretter ble den mer stabil, på rundt 30 og 35 dager. Har normalt syklus på 32 dager når jeg ikke ammer/eller ammer en god del mindre. Jeg opplevde en god del murring og stikkinger mellom første og andre mens etter fødsel. Trodde også det var cyster for var ubehagelig til tider. Så kom plutselig mensen og murringene har etter det avtatt en god del. Kjenner nå bare eggløsningen veldig godt, bedre enn før..🤷♀️ Tror kroppen bruker litt tid på å komme tilbake etter fødsel, spesielt hvis man ammer. Ikke unormalt med ustabil syklus etter fødsel heller. Du får nok din andre mens om ikke alt for lenge. Men vanskelig å kartlegge syklusen sin i starten sånn. Jeg prøvde hardt, og slet med det mellom første og andre mens. Men etter at andre mens hadde kommet har jeg fått til å finne eggløsning og hatt en noe mer stabil syklus. Jeg ammer en god del enda, frøkna har blitt 12 mnd. Lykke til❤️ Anonymkode: 33c45...9e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolady Skrevet 30. juli 2021 Forfatter #5 Del Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mellom min første og andre mens etter fødsel gikk det 56 dager. Deretter ble den mer stabil, på rundt 30 og 35 dager. Har normalt syklus på 32 dager når jeg ikke ammer/eller ammer en god del mindre. Jeg opplevde en god del murring og stikkinger mellom første og andre mens etter fødsel. Trodde også det var cyster for var ubehagelig til tider. Så kom plutselig mensen og murringene har etter det avtatt en god del. Kjenner nå bare eggløsningen veldig godt, bedre enn før..🤷♀️ Tror kroppen bruker litt tid på å komme tilbake etter fødsel, spesielt hvis man ammer. Ikke unormalt med ustabil syklus etter fødsel heller. Du får nok din andre mens om ikke alt for lenge. Men vanskelig å kartlegge syklusen sin i starten sånn. Jeg prøvde hardt, og slet med det mellom første og andre mens. Men etter at andre mens hadde kommet har jeg fått til å finne eggløsning og hatt en noe mer stabil syklus. Jeg ammer en god del enda, frøkna har blitt 12 mnd. Lykke til❤️ Anonymkode: 33c45...9e1 Tusen takk❤️❤️ Får bare krysse fingrene🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #6 Del Skrevet 30. juli 2021 Min syklus var ikke stabil de første månedene etter at den kom tilbake etter fødsel. Hos meg var den veldig kort de første gangene, med syklus på litt over 14 dager. Så var det en som mye lengre enn vanlig, og så ble den stabil, men lengre enn før fødsel (hadde syklus på 26 dager før svangerskapet og 30-32 dager etter). Jeg hadde også mye og kraftige murringer den første tiden hvor mensen var tilbake. Jeg tok en graviditetstest fordi jeg ikke hadde opplevd slike murringer utenom i begynnelsen av første svangerskap, men jeg var ikke gravid. Anonymkode: 3b382...0cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolady Skrevet 30. juli 2021 Forfatter #7 Del Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Min syklus var ikke stabil de første månedene etter at den kom tilbake etter fødsel. Hos meg var den veldig kort de første gangene, med syklus på litt over 14 dager. Så var det en som mye lengre enn vanlig, og så ble den stabil, men lengre enn før fødsel (hadde syklus på 26 dager før svangerskapet og 30-32 dager etter). Jeg hadde også mye og kraftige murringer den første tiden hvor mensen var tilbake. Jeg tok en graviditetstest fordi jeg ikke hadde opplevd slike murringer utenom i begynnelsen av første svangerskap, men jeg var ikke gravid. Anonymkode: 3b382...0cb Takk for svar, veldig fint å høre om andres erfaringer☺️ Kjenner jeg er veldig utålmodig på å begynne å prøve igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #8 Del Skrevet 30. juli 2021 lolady skrev (23 timer siden): Hei. Er nå på syklusdag 25 etter første mens etter fødsel. Tester flere ganger om dagen med EL-tester så kan si med stor sikkerhet at EL ikke har vært. Har masse murringer nederst i magen men vet ikke om det er el, mens eller cyster som forårsaker smertene..😭 Hvordan var syklusen detes etter mens? Stabil eller tok det lang tid mellom 1. og 2. menstruasjon? Tatt koronavaksine i det siste? Anonymkode: 6a28b...33f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolady Skrevet 30. juli 2021 Forfatter #9 Del Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Tatt koronavaksine i det siste? Anonymkode: 6a28b...33f Nei, og skal ikke gjøre det nettopp av frykt for enda mer krøll.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolady Skrevet 1. august 2021 Forfatter #10 Del Skrevet 1. august 2021 Flere som vil dele når de fikk 2. mensen i forhold til 1.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå