AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #1 Skrevet 29. juli 2021 Har fått inntrykk av at ofte dumpegrunn menn har er at han dumper dama si til fordel for en annen kvinne. Har selv blitt dumpet for typen fant ny dame. Hvorfor ble du dumpet? Anonymkode: 5ff7c...f5d
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #2 Skrevet 29. juli 2021 Han innledet et forhold til felles kollega… Anonymkode: 4a230...2ff 2
Gjest Elder Millennial Skrevet 29. juli 2021 #3 Skrevet 29. juli 2021 Har blitt dumpet to ganger, den ene gangen vet jeg ikke hvorfor og den andre gangen kysset jeg en annen gutt i fylla😅 var 14 år
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #4 Skrevet 29. juli 2021 Mann som her. Dumpet av dama fordi jeg etter et år fremdeles ikke hadde noe klart svar ang. tidspunkt for prøving på barn. Syns et ultimatum ble drøyt, vi er jo bare i begynnelsen av 30 årene. Kjenner nå at jeg angrer på at jeg ikke bare sa ja til å sette i gang med barn.. Anonymkode: 2a464...88b 5
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #5 Skrevet 29. juli 2021 Han løy mye i forholdet... Når han så ble avslørt slo han opp fordi "hele forholdet hadde vært en løyn og han var så sliten av å forsøke å holde styr på alle historiene sine" 😂 Han var single i 5 år etter, så ikke ny dame som var grunnen... Hadde kontakt med kompisene, så kunne følge litt med på ham. Neste var utro og jeg var knust. Elsket ham så høyt at jeg ville gi det en ny sjanse, men han dumpet meg fordi "Du kan ikke kreve at jeg ikke kan ligge med andre. Ingen eier et annet menneske". Han ble sammen med en av mine kollegaer uka etter, og var utro mot henne med ENDA en kollega året etter. Han klarer visst ikke å være i et forhold, men er avhengig av å ha en kjæreste av en eller annen grunn. 🙄 Anonymkode: 858d4...b00
GulSitron Skrevet 29. juli 2021 #6 Skrevet 29. juli 2021 Jeg ble dumpet fordi jeg, i følge han, har stygg nese. Jeg var 14år. Ellers så er det jeg som har dumpet.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #7 Skrevet 29. juli 2021 Problemet er at man stort sett aldri får vite hvorfor en blir dumpet om det er kvinne eller mann. De bakenforliggende årsakene. Det kan være alt fra at de "mister følelsene" til 1000 andre grunner som "dumperen" knapt nok vet selv. Har aldri fått et logisk svar de 2 gangene det har skjedd. Til det er det ofte for feig og konfliktsky. Det er så mye rart der ute nå at det ikke er trygt å prøve på et forhold lenger. Jeg kommer til å vente lenge og bli skikkelig kjent før jeg går inn i noe forpliktende i fremtiden. Samfunnet er slik nå at ingen vil forplikte seg, stå for det, og jobbe for et forhold. De stikker de aller fleste så snart ting er vanskelig. Anonymkode: 1c4e2...2e4 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #8 Skrevet 29. juli 2021 Han falt for en 15 år yngre kollega. Latiner med svart år og helt annen kroppstype enn meg. Jeg er nordisk blond og vi er total motsetninger. Den satt lenge Anonymkode: 41a79...27a 2
Kvinnenavn Skrevet 29. juli 2021 #9 Skrevet 29. juli 2021 Jeg ble dumpet fordi jeg er mye syk og har lite energi og ikke «gidder» å være med på aktiviteter hele tiden. 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #10 Skrevet 29. juli 2021 Sist gang jeg ble dumpet, var det fordi han hadde møtt en annen. Det kom og fram, at det siste året vi var sammen, hadde han overhodet ingen følelser for meg, men vi hadde så bra sex, og jeg var så flink til å bygge han opp, så da kunne han beholde meg til han fant en annen. Det komiske er at det siste halve året, maste han på at vi måtte flytte sammen, jeg ønsket å vente. Mannen før der igjen dumpet meg fordi jeg var en virkelig ond kvinne. Da jeg hadde sagt at det ikke fantes fysisk bevis på Guds eksistens. Anonymkode: 26277...7d6
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #11 Skrevet 29. juli 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Mannen før der igjen dumpet meg fordi jeg var en virkelig ond kvinne. Da jeg hadde sagt at det ikke fantes fysisk bevis på Guds eksistens. Du kan være glad de har sluttet med heksebrenning 😂 Anonymkode: 9ae09...29c 3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #12 Skrevet 29. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du kan være glad de har sluttet med heksebrenning 😂 Anonymkode: 9ae09...29c Hehe, ja det må jeg. Syntes jo det var veldig festlig å bli dumpet på det grunnlaget, vi hadde ikke vært sammen lenge, så gjorde meg ikke noe. Anonymkode: 26277...7d6
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #13 Skrevet 29. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mann som her. Dumpet av dama fordi jeg etter et år fremdeles ikke hadde noe klart svar ang. tidspunkt for prøving på barn. Syns et ultimatum ble drøyt, vi er jo bare i begynnelsen av 30 årene. Kjenner nå at jeg angrer på at jeg ikke bare sa ja til å sette i gang med barn.. Anonymkode: 2a464...88b En kvinne som «bare er i begynnelsen av 30 årene» har begynt å få dårlig tid. Anonymkode: 599d7...088 10
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #14 Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Mann som her. Dumpet av dama fordi jeg etter et år fremdeles ikke hadde noe klart svar ang. tidspunkt for prøving på barn. Syns et ultimatum ble drøyt, vi er jo bare i begynnelsen av 30 årene. Kjenner nå at jeg angrer på at jeg ikke bare sa ja til å sette i gang med barn.. Anonymkode: 2a464...88b Barn er det greit å bare å få satt til verden og få unnagjort så fort man har sjansen. På annen side kunne det kommet andre ultimatum seinere som gjorde at det ikke hadde vart? Anonymkode: e3433...fd8 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #15 Skrevet 30. juli 2021 Ble dumpet fordi han var utro og hadde dårlig samvittighet. Han var utro mot alle damene før meg og de to etter meg også. Nå er han gift og ble nettopp far. Jeg bare lurer på om han er utro mot henne også, håper ikke for hennes og barnets skyld. Anonymkode: d4c4b...645 1
Million Skrevet 30. juli 2021 #16 Skrevet 30. juli 2021 Jeg har faktisk sjeldent blitt dumpet i mitt liv. De aller fleste har jeg dumpet. Nå er jeg i femtiårene. MEN jeg ble dumpet av kjæresten min en gang da jeg var 21. Jeg var utrolig forelsket i han, så det var et forferdelig smertefullt brudd. Måten han gjorde det på var ekstra smertefullt, han var skikkelig ufin og slem. Jeg hadde ikke noe annet valg enn å godta at han ville gjøre det slutt. Men innerst inne mistenkte jeg at det var fordi han ville ha sommeren fri til å gå ut på byen med gutta og feste, rett og slett at han ble litt grepet av frihetstrang med en sommer foran oss. Og jeg tok ikke feil. Noen få måneder senere begynte det å komme gaveleveranser på jobben, parfyme og slike ting, med anonym avsender. Det ante meg at det var han. En dag kom han inn selv og sa at ja, det var fra han. Bla bla bla. Det endte med at jeg tok han tilbake.... men med en ond plan. I månedene som var gått mens han festet med gutta, hadde jeg kommet over kjærlighetssorgen og den ble erstattet med et skikkelig sinne, raseri over å bli behandlet slik han gjorde i tiden før det ble slutt (skal ikke gå i detaljer her). Så jeg tok han tilbake, varmet han opp og lot som alt var bra en stund. Så satte jeg i gang og gjorde alt jeg kunne for å såre han. Danset med andre på byen, flørtet åpenlyst. Var slem mot han i tone og ord. Han ble veldig såret og lei seg, og det godtet meg skikkelig å se. Der fikk han igjen med samme mynt! Til sist gjorde jeg det ordentlig slutt, og vi gikk hvert til vårt. Jeg fikk min hevn, følte jeg, og enda så råttent gjort det var, føltes det godt for meg! 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #17 Skrevet 30. juli 2021 Min eksmann dumpa fordi jeg var tydelig på at det var på tide med barn. Vi hadde planlagt barn hele forholdet. Nå tør jeg ikke "planlegge" barn med den nye kjæresten, får bare bli, nå skal jeg ha barn, bli mee eller ikke (han vet jeg ønsker barn). Anonymkode: e50c5...027
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #18 Skrevet 30. juli 2021 Han fant en annen. Jeg rakk å dumpe han før han rakk å vurdere hun andre som et nytt forhold. Han trodde nok jeg ville tilgi, vi hadde vært sammen i nesten 5 år. Var fint å ha kontrollen på mitt liv og glad jeg kastet han ut. Ingen kontakt i dag så vet ikke hvordan livet hans har endt. Anonymkode: 697fe...5ed 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #19 Skrevet 30. juli 2021 Han fant en ny, en omgangsvenn. De skulle også skilles, og jeg skjønte tegningen da han ville ha barnefri på likt med henne Anonymkode: 3bed4...8b3
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #20 Skrevet 30. juli 2021 Vi var ikke blitt "offisielt" kjærester enda, men vi oppførte oss jo som det og jeg var stormende forelsket. Men så merket jeg noe nøling hos han, akkurat som han trakk seg litt.. spurte og gravde og joda, det var en annen jente som han bare måtte se hva det var med. Ville ikke tilgi seg selv om han ikke gikk på en date med henne. Jeg var ganske tøff da, sa bare OK, gå på date med henne, men da kontakter du ikke meg igjen. De to ble sammen fikk jeg vite gjennom felles venner (fikk også gleden av å se dem hånd i hånd i byen), og jeg hadde den verste kjærlighetssorgen i mitt liv, bare gråt og gråt og gråt og klarte ikke spise eller noe. Da jeg hadde kommet ut av den verste delen og gått litt fra sorg til sinne, så skjedde jo det jeg mistenkte ville skje, nemlig at han angret seg og ville tilbake, og han hadde jo bare tenkt på meg da han lå og sov med henne. Men da var det for sent, da var alt ødelagt. Anonymkode: b1b42...9be 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå