AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #1 Skrevet 29. juli 2021 Hei! Jeg skal krysse grensa ifm familiebesøk, men mangler pass og fysisk førerkort. Har dessverre rota det bort i forbindelse med flytting og oppussing. Har noen krysset grensa i det siste? Var det behov for pass/ID? Jeg har digitalt førerkort og koronapass, men ingen bankkort med bilde etc. Anonymkode: 0c67e...d3e
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #2 Skrevet 29. juli 2021 Hei! Du må nok dokumentere hvem du er, ja. Kontakt politiet så kan du få utstedt nødpass. Norge har ambassade i Stockholm og konsulater i Gøteborg, Kalmar, Karlstad, Kiruna, Lulea, Malmo, Norrköping, Ostersund, Sundsvall, Umeå, Vasteras og Visby. Ikke alle områder i Sverige er grønne heller. Men først kan du google litt, så finner du nok ut av det relativt fort. Anonymkode: 4c7ff...7e7
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #3 Skrevet 30. juli 2021 Har du førerkort på mobil? Funker hver gang for meg Anonymkode: e9ebc...673
Wenda Skrevet 28. september 2021 #4 Skrevet 28. september 2021 Jeg kryssa grensa over Svinesund i August og eneste jeg trengte å vise var koronapasset. Samme med min svenske mann Men ville lastet ned førerkortet på mobilen i det minste, bare for å være sikker
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #5 Skrevet 28. september 2021 Wenda skrev (1 time siden): Jeg kryssa grensa over Svinesund i August og eneste jeg trengte å vise var koronapasset. Samme med min svenske mann Men ville lastet ned førerkortet på mobilen i det minste, bare for å være sikker Tror ts er tilbake i Norge nå. Anonymkode: a5119...461
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå