AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #1 Skrevet 29. juli 2021 Har allerede tatt 1 ansiktsbehandling i sommer, 1300 kr. Og nå har jeg fått masse arr etter kviser og må bruke masse penger på å ta laserbehandling mot kvisearr, noe som vil koste en formue Litt urettferdig at man ikke får skattefradrag for det her syns jeg.. Er det vanlig å ha sånn problemer med kviser pga munnbind? Har ikke hatt dette problemet før. Irriterer meg at mange kommenterer det og, "hva er det du har i trynet" etc. Anonymkode: 00318...412
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #2 Skrevet 29. juli 2021 Hva slags folk er det du omgås som kommenterer sånt? Men ja, det kan jeg glatt få. Vi bruker ikke så mye munnbind her jeg bor da det er svært lite smitte, men nå etter jeg har vært på reise hvor jeg har gått med munnbind konstant i flere timer kan jeg få det ja. Men da kun noen på haken som går fort bort. Men vet det er et problem med mange, flere som nå reklamerer med at de har munnbind som hjelper mot kviser. https://travelstuff.no/munnbind-antibac/munnbind/munnbind-antibakterielt-i-stoff-perma som dette. Det har også fått et ord, altså maskne Anonymkode: 2bda2...a85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå