Gå til innhold

Sying


Ana

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde ikke sydd på ti år før jeg fikk symaskin i julegave i fjor. Nå er jeg helt hekta igjen, men jeg tror jeg har litt lite fremgang... icon_smile.gif Foreløpig har det bare dreid seg om rettsøm på puter og gardiner. Husker jo ikke lenger en gang hva de forskjellige hjelpemidlene heter, og noen husker jeg ikke i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg like veldig godt å sy, men det er stort sett gardiner , duker og o.l. Syr alt til hjemmet mitt + gardiner for andre.

Akkurat nå sy jeg trekk til hundebur.

Har også sydd 14 Isolkgphorumsser. Det er tidkrevende, men resultatet er utrolig.

Har nissene sittende framme hele året. De får bare nytt antrekk når jula er over og da er det ikke mye som minner om nisser.

Er det noen her som har laget disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nelle: Ja da vet du at det er en utrolig jobb å lage dem. Var nettopp i en butikk i Oslo (gamle Vestbanen) og der solgte de disse dukkene "våre" til den nette sum av 3000.-!!!!! Måtte jo se litt på hvordan de var laget og ble ikke imponert.

Har kjøpt utstyr til 6 nye (3 par) som jeg skal begynne med snart. De blir presanger til noen jeg vet setter stor pris på disse.

Men......først nå er det hagen som skal få all min oppmerksomhet en stund + at jeg har hundene som fortjener både psykisk og fysisk aktivitet. Som du skjønner har jeg ingen fritidsproblemer. Har jo også en MANN!!!! icon_smile.gif 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...