AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #1 Skrevet 29. juli 2021 Dette er så kleint å skrive.... men jeg må få det ut, og jeg ønsker råd for hvordan jeg kan hjelpe de involverte. En mor i barnehagen har to gutter på hver sine avdelinger, og det er så tydelig at disse guttene kommer til å bli ekte incels. Du ser det ikke så veldig på yngstemann enda, men det er enda mer framtredende på storebroen. Blir nok enda verre med alderen. Vi snakker tynt, kommunegrått hår, veldig tilbaketrukken hake, de er litt små av vekst. Bleike. Litt sånn fugleaktige. Mora er søt på et vis, selv om hun har mange av disse trekkene selv. Faren har jeg aldri sett, tror ikke han er inne i bildet. Hva kan jeg gjøre for å hjelpe denne moren? Hvordan kan vi sikre at disse gutta får et godt og verdig liv? Er så redd for at se skal bli bitre, kvinnehatende kjellerboere, potensielt farlige, når de oppdager at ingen damer vil ha dem. Noen råd? Hvordan går jeg frem? Anonymkode: f4d4f...66b
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #3 Skrevet 29. juli 2021 Pass heller på dine 11 (små troll) og ligg unna barnehagegutta👍🏻😂 Anonymkode: ca709...d2e 17
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #5 Skrevet 29. juli 2021 8 minutter siden, AnonymBruker said: Dette er så kleint å skrive.... men jeg må få det ut, og jeg ønsker råd for hvordan jeg kan hjelpe de involverte. En mor i barnehagen har to gutter på hver sine avdelinger, og det er så tydelig at disse guttene kommer til å bli ekte incels. Du ser det ikke så veldig på yngstemann enda, men det er enda mer framtredende på storebroen. Blir nok enda verre med alderen. Vi snakker tynt, kommunegrått hår, veldig tilbaketrukken hake, de er litt små av vekst. Bleike. Litt sånn fugleaktige. Anonymkode: f4d4f...66b Så du baserer dette kun på utseendet? Eller har guttene allerede begynt å klage på at jentene i barnehagen ikke vil ha barn med dem? Anonymkode: 1d093...7a6 5
Pølsevann Skrevet 29. juli 2021 #6 Skrevet 29. juli 2021 Mener du at du skal hjelpe mora med å forandre utseende til ungene hennes?? 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #7 Skrevet 29. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så du baserer dette kun på utseendet? Eller har guttene allerede begynt å klage på at jentene i barnehagen ikke vil ha barn med dem? Anonymkode: 1d093...7a6 🤣 jeg lo høyt da jeg leste trådstart. Åpenbart troll, men moro lell😂 Anonymkode: f9d66...09a
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #8 Skrevet 29. juli 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Dette er så kleint å skrive.... men jeg må få det ut, og jeg ønsker råd for hvordan jeg kan hjelpe de involverte. En mor i barnehagen har to gutter på hver sine avdelinger, og det er så tydelig at disse guttene kommer til å bli ekte incels. Du ser det ikke så veldig på yngstemann enda, men det er enda mer framtredende på storebroen. Blir nok enda verre med alderen. Vi snakker tynt, kommunegrått hår, veldig tilbaketrukken hake, de er litt små av vekst. Bleike. Litt sånn fugleaktige. Mora er søt på et vis, selv om hun har mange av disse trekkene selv. Faren har jeg aldri sett, tror ikke han er inne i bildet. Hva kan jeg gjøre for å hjelpe denne moren? Hvordan kan vi sikre at disse gutta får et godt og verdig liv? Er så redd for at se skal bli bitre, kvinnehatende kjellerboere, potensielt farlige, når de oppdager at ingen damer vil ha dem. Noen råd? Hvordan går jeg frem? Anonymkode: f4d4f...66b Du må for all del aldri si noe om dette til moren!! Og så må du lese deg litt opp om menneskers utvikling. Vet om flere gutter som har vært små av vekst som har nådd 180 som voksne. Utseend er også umulig å forutsi. Så feks bilde av en fra barneskolen. Alle jentene var forelsket i han, han var alltid populær, veldig pen og atletisk. Men bilde nå.. jeg er målløs. Han var stygg. Du kan aldri vite. Har sett mange hengslwte, tynne, små, eller lubne ungdommer bli flotte voksne. Anonymkode: d132f...0e8
powerpuffen Skrevet 29. juli 2021 #9 Skrevet 29. juli 2021 Hva er dette for noe tull? Du snakker om BARN her. De kan forandre seg drastisk med årene, både av utseende og personlighet. 1
Cyndaquil Skrevet 29. juli 2021 #10 Skrevet 29. juli 2021 Du er nok et troll. Men i tilfelle du ikke er det. Jeg lurer heller på hva vi kan gjøre for deg som helt åpenbart er ikke riktig skrudd sammen, som ser små barn og tenker over hvem som blir tapere/ incels eller ikke? De er barn . Fy fader. Synes mer synd på deg enn barna . lavmål å kommentere barns utsende ! Du føler deg vel stor og flink ! dust 2
Drizzt Skrevet 29. juli 2021 #11 Skrevet 29. juli 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Noen råd? Hvordan går jeg frem? Anonymkode: f4d4f...66b Du passer dine egne saker og sørger for at dine egne barn ikke blir som deg? Det er nok det beste.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #12 Skrevet 29. juli 2021 Puh.. godt dere tror jeg kødder, for jeg er ærlig talt mest redd for å bli gjenkjent irl! Jeg mente mest type råd jeg kan gi for å endre skjebnen til disse små karene. Er det noe man kan gjøre for å unngå innsunken hake? Mora har INGEN hake, men hun har store blå øyne og fyldige lepper, så det gjør liksom ikke noe. På disse guttene er det bare ... ja... vet ikke hva jeg skal si. Blir ikke gutter som starter med kampsport tidlig ganske røffe og tøffe typer? Kanskje det hadde vært lurt å tipse om? Anonymkode: f4d4f...66b 1
appelsinjuice Skrevet 29. juli 2021 #13 Skrevet 29. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Puh.. godt dere tror jeg kødder, for jeg er ærlig talt mest redd for å bli gjenkjent irl! Jeg mente mest type råd jeg kan gi for å endre skjebnen til disse små karene. Er det noe man kan gjøre for å unngå innsunken hake? Mora har INGEN hake, men hun har store blå øyne og fyldige lepper, så det gjør liksom ikke noe. På disse guttene er det bare ... ja... vet ikke hva jeg skal si. Blir ikke gutter som starter med kampsport tidlig ganske røffe og tøffe typer? Kanskje det hadde vært lurt å tipse om? Anonymkode: f4d4f...66b Du må skjerpe deg. Det er egentlig det eneste «tipset» som må til her. 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #14 Skrevet 29. juli 2021 Jeg trodde ikke trollingen kunne synke lavere, men det klarte du! 😏 Anonymkode: 6ae96...216 1
Cer3s Skrevet 29. juli 2021 #15 Skrevet 29. juli 2021 Hvis du oppriktig mener dette så seriøst, skjerp deg!
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #16 Skrevet 29. juli 2021 Litt skremmende hvis du går rundt og tenker på og lurer på hvilke barn som kommer til å få seg ligg og ikke. De er barn. Håper dette er kødd. Hvis ikke burde du se deg om etter ny jobb som ikke involverer barn. Anonymkode: bd4ed...cd9 2
Lorieen Skrevet 29. juli 2021 #17 Skrevet 29. juli 2021 Lille troll - incel handler ikke om utseende primært.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #19 Skrevet 29. juli 2021 3 minutter siden, Lorieen said: Lille troll - incel handler ikke om utseende primært. Tja... Anonymkode: 2a0a9...c37
Lorieen Skrevet 29. juli 2021 #20 Skrevet 29. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tja... Anonymkode: 2a0a9...c37 Incel står for INvoluntary CELibacy - altså ufrivillig sølibat. Det kan ha mange årsaker. Sosial klønethet/manglende antenner, angst, dysmorfobi, ufordelaktig utseende, lav selvtillit osv. Det er mange menn som ikke ser ut som fotomodeller som både har god selvtillit og er i forhold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå