AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #1 Skrevet 29. juli 2021 Har en baby som straks er 3 mnd. I det siste har han begynt å slite med å sove i stuen i babynesten. Når trenger baby å skjermes og sove på eget rom når han er trøtt? Anonymkode: ecdef...3a1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #2 Skrevet 29. juli 2021 Det tror jeg varierer en del. Vår eldste kunne fint sovne og sove i stua hele babytiden, jeg tror nesten hun kunne gjort det nå som hun er tre år også. Hun forstyrres ikke av hverken lyd eller lys når hun først har sovnet. Mens lillesøsteren har sovet dårlig både i stua og i vogn hvis det er mye lyd rundt, og vi la henne på soverommet for dagsoving før hun var 3 mnd. fordi så at hun sov lengre da. Anonymkode: f16a9...77b
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #3 Skrevet 30. juli 2021 Min yngste har jeg måtte skjerme fra start, sovner sjeldent oppå oss eller i stua, må ligge i vogna i gangen med dørene på gløtt, eller på soverommet. Men vi har en høylytt 3 åring også så jeg hadde heller ikke klart å sove med han 😜 3 åringen ville helst sove oppå oss, men da var jo huset også roligere. Så det varierer fra baby til baby, men prøv å legg barnet for seg selv og se om det går☺️ Anonymkode: e07e7...3d1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #4 Skrevet 30. juli 2021 Varierer. Min eldste sovnet overalt, uansett, hvis hun var trøtt, helt til hun var godt over 8 måneder. Min yngste ville ha fred og ro når hun skulle sove allerede da hun bikka en måned. Hun er 6 måneder nå, og sover i egen seng på rommet sitt hver natt og på dagtid fordi hun sover best da Anonymkode: 7f20e...b74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå