AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #1 Skrevet 29. juli 2021 Jeg og mannen har ett barn som er 7 år. Jeg og far har begge hobbyer og egne interesser, og mer enn nok av sosiale hendelser. Barnet er selvregulert, spiller fotball, og leker med masse andre unger. Likevel er det stadig vekk andre barnefamilier som ønsker å treffe oss alle sammen. Jeg synes det er helt pyton å møte hele familier. Meningsløs prat om barn, "tidsklemma", og helt uinteressant mas om skole og barnehage. I tillegg er det masse bråk fra ungene. Jeg er ikke interessert i andre folks hverdagsproblemer eller kaste bort tiden min på andre familier. Andre som føler lignende? Jeg elsker vår småbarnsfamilie, men jeg misliker sterkt andre småbarnsfamilier. Anonymkode: 2204c...155 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #2 Skrevet 29. juli 2021 Helt enig. Pleier å svare de at vi driver ikke med slik Anonymkode: a85c2...a88
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #3 Skrevet 29. juli 2021 Høres ut som du liker din egen bare fordi ungen deres må gå på selvstyr mens far og mor er opptatt med å dyrke egne interesser.. Anonymkode: 709a9...210 8
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #4 Skrevet 29. juli 2021 Såååå enig! Har aldri giddet å være sammen med hele familier. Pyton. Spesielt fordi mange, særlig kvinner, er sykt opptatt av å prate OM barna sine… herregud, når ble det et interessant tema liksom.. 🙄 Anonymkode: a88c8...2fc 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #5 Skrevet 29. juli 2021 Jeg tenker motsatt da, veldig greit å bli kjent med foreldrene til de barna er med. Det kommer godt med når barna blir eldre og flyr mer og mer ute alene/overnatter og er hos andre på kveldstid. Anonymkode: 90d4b...c65 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå