AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #1 Skrevet 29. juli 2021 Gutt, blir 3 år i september. Vi har prøvd bleieslutt i sommer, men lagt på is, da han ikke virket klar. Forberedt på neste år i stedet, da det var mye uhell og sa ikke fra. Helt til en ukes tid siden, da snudde alt. Sier fra, tisser ute/ i potten, bæsjer i potten. Sover uten bleie om natt også. Når han er i lek glemmer han seg litt, og sier i fra litt sent. Hva gjør vi i barnehagen? Der er det jo bare lek. Ferien er ferdig denne uka. Kan jo ikke ta på bleie i barnehagen pga det? "Tåler" barnehagen mange skift ila dagen? Regner ikke med han er den eneste liksom... Kanskje jeg krisemaksimerer, men jeg er redd for at det blir så mange uhell at han vil ha på bleie igjen.. Tips, triks og oppmuntringer mottas med takk Anonymkode: 0bd9a...851
Gjest BethD Skrevet 29. juli 2021 #2 Skrevet 29. juli 2021 Nei,barnehagen har ikke kapasitet til å skifte på barnet ditt hver gang det går galt om dette er noe som skjer hele tiden. Ett skift, 2 skift er greit. Men dette går ikke om barnet skal være ute lenge,i dress osv. da må bleien på
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #3 Skrevet 29. juli 2021 Da barnet mitt sluttet med bleie hadde vi litt samme utfordring. Fikk da beskjed fra bhg om at de foretrakk noen uker med uhell istedenfor flere måneder ekstra med bleieskift. Sånn ble det. Gikk ikke mange ukene før hun var helt tørr, men ble noen skift, ja. Synes det er rart å gå uten bleie hjemme, me ha bleie i bhg (utenom om de skal på tur etc). Anonymkode: abc6b...3aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå