AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #1 Skrevet 29. juli 2021 Jeg har ferie om ikke så altfor mange uker og lurer på hva jeg kan finne på? Jeg bor i Oslo og har ikke førerkort så det jeg finner på (om det er dagstur eller en lengre tur) bør helst være i grei avstand til kollektiv transport. Jeg kunne godt tenke meg å komme meg litt bort fra Oslogryta og få litt feriefølelse. Jeg er glad i å kunne slappe av ute i naturen. Altså ikke gå flere mil, men gå en vanlig tur og slappe av ved et vann eller lignende. Er også glad i alt av kultur, selv om det er noe begrenset nå under Korona. Hva gjør du for å kjenne på litt feriefølelse når du ikke har så mange feriedager og ta av? Setter veldig stor pris på alle forslag Anonymkode: e2518...167
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #2 Skrevet 31. juli 2021 Buss til Sandbekkhallen i Rælingen. Gå til Åmotdammen. Anbefales. Anonymkode: 16079...5dc
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #3 Skrevet 31. juli 2021 Hvis været er fint kan du dra til en strand utenfor byen. Undersøk mulighetene! Nå vet jeg ikke hvor mange dager du har til rådighet, men det går fint an å ta tog eller buss til et sted og ta en natt på hotell. Til Fredrikstad går det tog fra Oslo, og det holder med en natt på hotell. Du kan rusle i gamlebyen og en liten tur rundt Isegran, i tillegg til middag/en øl på brygga. (Det finnes også ledige hotell, fordi det er ikke like fullstappet som på sørlandet...) Sånn ellers tror jeg at det går kollektivt til Hadeland glassverk - de har en nydelig utstilling der nå fra Monet tror jeg, i tillegg til hyggelige cafeer og butikker å rusle i. Du kan også sjekke ut sølvgruvene på Kongsberg. Også går det jo fint an å ta en dag å se Oslo fra nye sider, leke turist og oppdage nye gater, museer, øyhopping eller en strand du ikke har vært på 😊 Anonymkode: 4bf2e...93f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå