Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hallo 

Babyen min er fem mnd om to uker og jeg har såvidt begynt å gi litt smaksprøver. Jeg har fullammet og han lå godt på seg, men han er veldig interessert i den maten! 

Jeg har gitt avokado, som var stor suksess. Så kjøpte jeg sånn havregrøt fra Nestlé for babyer på 4 mnd. Han elsket det. Idag lagde jeg hans andre porsjon med grøt og han ble skikkelig forbanna hver gang jeg la fra meg skjea hans for at jeg selv skulle spise. Det endte med at han spiste hele porsjonen som tilsvarer ca 3 eller 4  spiseskjeer. Superblid etterpå. 

Er det egentlig innafor å gi så mye såpass tidlig? Jeg tenkte bare at han var sulten og likte det godt, og han reagerte ikke på det sist gang mtp magen. 

Bør jeg gå saktere frem? 

Anonymkode: 2b81a...365

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjør på sier jeg. De vrir seg unna når det er nok

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde sett an magen hans litt etter så mye grøt. Ganske vanlig å få litt vondt/forstoppelse av grøt. Hvis det går greit ville jeg bare gitt det han ønsker. Bare bra at han er matglad fra starten 😄

Vi ga også store biter at feks kokt gulrot og eple eller brødskive som baby kunne holde og spise selv fra fem mnd. Hadde en som var skikkelig gira på mat vi også. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...