Gå til innhold

Slapt penishode

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Kjæresten min har ingen problemer med ereksjon som sådan, men han har et penishode som aldri blir skikkelig stivt - det kjennes egentlig likt ut som når det ikke er erigert. Dette går litt utover sexen, da jeg trenger at noe hardt dytter på g-punktet for at jeg skal klare å komme (samtidig som klitoris stimuleres). Sånn det er nå, er hodet rett og slett en slags støtdemper.

Først og fremst lurer jeg på om det er vanlig at hodet ikke blir hardt når penis er stiv. Jeg har ikke opplevd dette med tidligere partnere, men den lista er heller ikke veldig lang. Videre lurer jeg på om noen har noen tips for hvordan å leve best mulig med det (for min del). Under blowjob har jeg holdt rundt penisen hans som en penisring. Skaftet ble litt hardere, men ikke hodet. 

Vil uansett poengtere at vi har et veldig godt sexliv. Er bare jeg som har litt problemer med å komme sammen med partner på generelt grunnlag, og at hodet ikke er hardt gjør det enda litt mer utfordrende, heh. 

Anonymkode: 88e0f...a8a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vanlig er det vel ikke,  men det er en kjent bivirkning i.f.m antidepressiva,  og også som en av de vedvarende bivirkningene noen opplever, etter avsluttet medisinering. 

Det finnes helt sikkert andre mulige årsaker. 

Anonymkode: d0c35...88b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...